Hop til indhold

Recommended Posts

Lysten/trangen blev for meget i går, så jeg måtte afsted igen.

Jeg havde tidligere besøgt en lidt anderledes kvinde på Nordmors, hvor jeg dengang først fik lov til at komme af med det værste tryk, - dernæst fik jeg en lang omgang blid kærlig massage, - og sluttede af med at give hende massage, - og kunne da ikke lade være med at tage hende endnu engang.

Hendes priser er særdeles rimelige (gav kun 800,- for den tur) - men kontakt hende på telf. 29779916.

I går fulgte ca samme koncept, og da kvinden snakker temmelig meget, løb tiden fra os. Det blev til 2½ time i alt, men prisen blev ikke forhøjet af den grund.

Kvinden er sidst i 30'erne og ser ok ud. Der er en lidt besværlig låge for at komme ind, da hun har en rottweiler hund (der i øvrigt er meget fredelig og selskabelig anlagt).

Da hun ikke altid ligger inde med kondomer, så vil det være en god ide, selv at medbringe nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Flot kommentar...fra en der lige skal have en mere til samlingen.

 

 

Gandalf

 

Har du ikke noget relevant at byde ind med så lad være med at skrive indlæg. Du bridrager ikke med meget andet end støj, stop venligst dine angreb på andre brugere og undgå at afspore trådene.

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han prøvede vel bare fonetisk at stave til Equillibrumbrum? :D

Nu får jeg nok en ørevrider for at afspore, ..........så på forhånd undskyld ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville egentligt bare linke til en annonce, da den rigtige jo ikke er fundet endnu.

Men jeg så at der i annoncen stod Thy, og trådstarter skriver Mors, så jeg redigerende bare mit indlæg :-)

Den jeg kendte til var slank og de 175 i højden og Ca. samme alder som de andre har skrevet herinde... Men Thy er jo et helt andet sted end Mors.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld min lange respoce-tid, - men skal lige ha' ro i huset!!!

Kvinden annoncerer meget sjældent, men når hun annoncerer er det i EB. Der skrev hun 36 år, 173 cm og 73 kg - og det passer vist rimeligt. Dog skal alderen måske forhøjet lidt?? Brysterne er en god B'er vil jeg bedømme dem til.

Adressen vil jeg ikke skrive her, men overvejer du et besøg, så ring dog til hende og få adressen - og det ER Nordmors.

Ha' en god dag!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville egentligt bare linke til en annonce, da den rigtige jo ikke er fundet endnu.

Men jeg så at der i annoncen stod Thy, og trådstarter skriver Mors, så jeg redigerende bare mit indlæg :smile:

 

Jeg bruger bare at indsætte en smiley, hvis jeg er kommet til helt at skulle slette en urelevant kommentar.

 

Ellers kan man bare selv trykke på anmeld i det pågældende indlæg og pænt bede Admin om at fjerne støjen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger bare at indsætte en smiley, hvis jeg er kommet til helt at skulle slette en urelevant kommentar.

Ellers kan man bare selv trykke på anmeld i det pågældende indlæg og pænt bede Admin om at fjerne støjen.

Tak J, det er rart med nogle erfarne bruger herinde :D;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville egentligt bare linke til en annonce, da den rigtige jo ikke er fundet endnu.

Men jeg så at der i annoncen stod Thy, og trådstarter skriver Mors, så jeg redigerende bare mit indlæg :smile:

Den jeg kendte til var slank og de 175 i højden og Ca. samme alder som de andre har skrevet herinde... Men Thy er jo et helt andet sted end Mors.

Nå så forstår jeg bedre. For meget kan man sige om pigerne på Mors, men ihgiuhgiuhoij har jeg da aldrig hørt den omtalt som. Men om pigerne fra Thy passer det måske bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Nå så forstår jeg bedre. For meget kan man sige om pigerne på Mors, men ihgiuhgiuhoij har jeg da aldrig hørt den omtalt som. Men om pigerne fra Thy passer det måske bedre.

Det er den lokale dialekt... Holstebronx bor måske ikke så langt derfra :P Redigeret af Delphi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holstebronx bor sjovt nok, i Holstebro :D

Når så de har nedlagt Neessund overfarten, så har pigerne på Mors kun akademisk interesse. Og Holstebronx må nøjes med pigerne fra Thy. Der kan han til gengæld få mega ihgiuhgiuhoij i metersmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...