Hop til indhold
Onslow

Kan det passe?

Recommended Posts

I nat lavede jeg en tråd i "hyggen", hvor jeg efterlyste lidt hjælp til at finde originaludgaven af Bob Dylans Wigwam, som var titelmusikken til det legendariske DR-program "Kanal 22".

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

I skrivende ser det ikke ud til, at så meget som én eneste har lukket tråden op, for slet ikke at tale om at klikke på linket til det vidunderlige musikstykke, som jeg linker til i tråden. :(

 

Er der tale om en fejl i tælleværket, eller er mit indlæg bare så uinteressant, at man end ikke gider læse, hvad jeg skriver?

 

We are not amused!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant

I nat lavede jeg en tråd i "hyggen", hvor jeg efterlyste lidt hjælp til at finde originaludgaven af Bob Dylans Wigwam, som var titelmusikken til det legendariske DR-program "Kanal 22".

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

I skrivende ser det ikke ud til, at så meget som én eneste har lukket tråden op, for slet ikke at tale om at klikke på linket til det vidunderlige musikstykke, som jeg linker til i tråden. :(

Er der tale om en fejl i tælleværket, eller er mit indlæg bare så uinteressant, at man end ikke gider læse, hvad jeg skriver?

We are not amused![/

Jeg har læst det. Men har ingen mening eller viden om dit spørgsmål.

Kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste tråden i går, og nu den her :) Kender ikke programmet, da det blev sendt før jeg kom til verden :)

 

Jeg har såmænd også læst tråden, men ikke kommenteret, selvom jeg husker Gorm og Gregers, og hvad der ellers fandtes dengang :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I nat lavede jeg en tråd i "hyggen", hvor jeg efterlyste lidt hjælp til at finde originaludgaven af Bob Dylans Wigwam, som var titelmusikken til det legendariske DR-program "Kanal 22".

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

I skrivende ser det ikke ud til, at så meget som én eneste har lukket tråden op, for slet ikke at tale om at klikke på linket til det vidunderlige musikstykke, som jeg linker til i tråden. :(

 

Er der tale om en fejl i tælleværket, eller er mit indlæg bare så uinteressant, at man end ikke gider læse, hvad jeg skriver?

 

We are not amused!

Kære Onslow

 

Bob Dylan har faktisk aldrig rigtigt været mig, - - og dog jeg har lige lyttet til Wigwam et par gange på Youtube - den er slet ikke dårligt :)  - så den jeg downloaded til dig og mig.

 

Wigwam er downloaded og jeg har konverteret den til Windows Media - lyd/videofil  - den fylder kun 14,6 MB - -  den ligger nu på min egen PC - og kan afspilles uden problemer.

 

Som en Windows Media - lyd/videofil bør du uden problemer kunne afspille på din egen PC.

 

Jeg vil forsøge at vedhæfte den på en PM til dig -  håber det lykkes.

 

Hvis du vil flytte den fra PMén til din PC - skal du bare med musen klikke ctrl C   -  og så ellers ind i Biblioteket på din PC og åbne f.eks. video - og dernæst klikke ctrl V

 

Jeg håber det lykkes for dig ;)  - ellers sender du bare en PM til mig - så finder vi på noget andet - eks. vores private mails

 

Fortsat god aften

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

I nat lavede jeg en tråd i "hyggen", hvor jeg efterlyste lidt hjælp til at finde originaludgaven af Bob Dylans Wigwam, som var titelmusikken til det legendariske DR-program "Kanal 22".

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

I skrivende ser det ikke ud til, at så meget som én eneste har lukket tråden op, for slet ikke at tale om at klikke på linket til det vidunderlige musikstykke, som jeg linker til i tråden. :(

 

Er der tale om en fejl i tælleværket, eller er mit indlæg bare så uinteressant, at man end ikke gider læse, hvad jeg skriver?

 

We are not amused!

 

Onslow, jeg er en af dem, som ikke bor på siden, så jeg har slet ikke tjekket hyggekategorien. Gør det faktisk aldrig. Så dit indlæg i øverste højre hjørne, Men det at medbrugere skulle interessere sig mere for det jeg skriver, den kender jeg :-P  aldeles ud(e)mærket. Jeg synes at det er for ringe, at alle ikke smider hvad alt hver de har mellem fingrene, og forholder sig til mine tanker :-|, vel at mærke helt på den måde som jeg selv tænker. Held og lykke fremover, Onslow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg tidligere har skrevet, er EG efterhånden blevet ret stort, og jeg er blevet nødt til at sortere i, hvilke fora og strenge, jeg åbner. Hyggesnak er et af dem, det er gået lidt ud over, og jeg er i stigende grad begyndt at se på, hvilken profil, der står bag, inden jeg åbner den.

 

Vedrørende tælleværket har jeg da observeret, at hvis man klikker ind på en streng, og så klikker tilbage, vil tælleværket ikke registrere besøget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow, jeg er en af dem, som ikke bor på siden, så jeg har slet ikke tjekket hyggekategorien. Gør det faktisk aldrig. Så dit indlæg i øverste højre hjørne, Men det at medbrugere skulle interessere sig mere for det jeg skriver, den kender jeg :-P  aldeles ud(e)mærket. Jeg synes at det er for ringe, at alle ikke smider hvad alt hver de har mellem fingrene, og forholder sig til mine tanker :-|, vel at mærke helt på den måde som jeg selv tænker. Held og lykke fremover, Onslow.

Jamen, det er jo bare god ironi, gamle jas!

 

Nu udtrykte jeg mig måske også lidt klodset, men det var faktisk min undren over tælleværket, der udløste denne tråd, men se, det havde så også den Nebeneffekt, at jeg fik besvaret mine spørgsmål både om tælleværket og originaludgaven af Wigwam. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

I nat lavede jeg en tråd i "hyggen", hvor jeg efterlyste lidt hjælp til at finde originaludgaven af Bob Dylans Wigwam, som var titelmusikken til det legendariske DR-program "Kanal 22".

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

I skrivende ser det ikke ud til, at så meget som én eneste har lukket tråden op, for slet ikke at tale om at klikke på linket til det vidunderlige musikstykke, som jeg linker til i tråden. :(

 

Er der tale om en fejl i tælleværket, eller er mit indlæg bare så uinteressant, at man end ikke gider læse, hvad jeg skriver?

 

We are not amused!

 

Kære Onslow :)

 

- tak for din PM - jeg kan godt se at den lyd/videofil jeg sendte til dig jo bare var den du selv havde linket til, - jeg opfattede mere dit "nødråb" som problemer med "hvordan får jeg download" Bob Dylans Wigwam, - det var jo slet ikke der problemet lå. ;)

 

Jeg har netop goggled mig frem til denne udgave af Wigwam i den originale udgave med sangtekst - her er lidt af de indledende "tekster" : 

 

Da da dah da da.

Dada da-da dah de dum.

Da da-da dah da.

La da dah dede.    osv - osv

 

 

Linket er her :    http://www.kboing.com.br/bob-dylan/1-1263050/

 

 

Du kan også kopiere ( Ctrl C ) - og derefter gå ind i din browser - ryd browser for gammel URL - derefter kopiere over (Ctrl V) og tryk enter = så afspiller du direkte i browseren via linket     - -  (nå, - det med at skrive hvordan du bruger browser - er vel helt overflødigt for "sådan en gammel ræv som dig!!) ;)

 

Til download anvender jeg selv dette program: Free make downloader - og ifølge denne downloader er Wigwam lydfilen i en ukendt type og jeg kan ikke konvertere til Windows Media player. - eller anden filtype.

 

Måske andre med mere indsigt end jeg har nogle tips til hvordan sådan en ukendt lydfiltype åbnes og downloades og konverteres til nutidig lydfiltype????

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...