Hop til indhold
Martin1963

Link til SEM

Recommended Posts

Har læst flere indlæg vedr. Smuk Enlig Mor og da jeg nu skal arbejde 1 uge på Fyn så tænkte jeg ........ :-P

 

Men jeg kan ikke finde et link til hendes annonce :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er stoppet så du skal nok finde en anden glædespige.men der er heldigvis mange andre søde glædespiger i det fynske land.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manden spørger efter smuk enlig mor og du anbefaler Trine ! Ej det er en ommer, Trine er sød og dejlig men ikke nær på samme standard som SEM...... Maja eller Natascha hos skibhus er nok det tætteste på sem og så dig langt fra.... Mvh Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - kan godt være jeg ikke følger særlig godt med omkring Fyn og omegn. Men synes da at SEM var rimelig aktiv her på siden for under en uge siden. Og annoncerne meldte alt udsolgt...! Kun for stamkunder. 

Hmm og nu er hun stoppet - hvorfor?? hvis det altså er noget som rager dette forum - og mig  :smile:

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - kan godt være jeg ikke følger særlig godt med omkring Fyn og omegn. Men synes da at SEM var rimelig aktiv her på siden for under en uge siden. Og annoncerne meldte alt udsolgt...! Kun for stamkunder. 

Hmm og nu er hun stoppet - hvorfor?? hvis det altså er noget som rager dette forum - og mig  :smile:

 

Dressmann

 

Jeg nåede desværre ikke at møde SEM, mit indtryk er en meget dejlig, dybsindig, åben og tillidsfuld kvinde der viser sine medmennesker stor tillid - egenskaber der nok også har gjort hende lidt for sårbar for den mobning enkelte EG-brugere kan finde på at bringe i anvendelse  hvis en pige bliver 'for' populær herinde.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ellers en aftale med hende senere på året. ;-( undre mig over hun er stoppet helt, da hun har skrevet at hun i fremtiden skal kontaktes på mail, men stopper her på siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu er jeg heller ikke altid helt indforstået herinde på EG  :P og ved ikke lige hvad som er sket ?? Men stoppet - det ser det ud til hun er...

 

Og desværre - jeg nåede heller ikke at have fornøjelsen. Vi må kigge os om efter andre...

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg husker skrev hun at hun stoppede for tilgang af nye kunder. Men derfor kan hun vel godt fortsætte med de eksisterende. Hvis man har hendes kontaktoplysninger kan der vel ikke ske noget ved at kontakte hende? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderator har i dag låst en streng om SEM.

Er dette egentlig ikke et signal til at indstille alle fortsatte formodninger og gætterier på EG?

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

SEM er ikke længere aktiv i branchen.

Hun stoppede på Eroguide fordi hun var træt af tonen bl.a. herinde mv. i visse situationer.

Hun stoppede senere som massagepige af private årsager, som ikke har noget Eroguide at gøre.

Det har vi fra SEM selv !

Alle piger har ret til et privatliv og det gælder også når de er stoppet i branchen. Læs vores regler § 4 http://www.eroguide.dk/forum/forum-85/announcement-3-regelsætretningslinjer/

Derfor stop med jeres gisninger om hvorfor hun ikke er i branchen mere, det kommer ingen ved og folk skriver om det i flere forskellige strenge og hun vil gerne have ro om sig, det er vel logisk nok for alle, så hvad med at respektere hendes ønske og komme videre.

Nu må det vel være slået krystalklart fast for alle uden undtagelse.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...