Hop til indhold
sixtynine

Serviceminded?

Recommended Posts

Har svårt att förstå varför så få tjejer är Serviceminded ofta när jag frågar om priser och plats via sms får jag ett kort opersonligt svar dom få som startar en konversation och är trevliga blir mycket mer intressanta i alla fall i mina ögon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant

Har svårt att förstå varför så få tjejer är Serviceminded ofta när jag frågar om priser och plats via sms får jag ett kort opersonligt svar dom få som startar en konversation och är trevliga blir mycket mer intressanta i alla fall i mina ögon.

Prøv at forestille dig at skulle sidde på en hel vagt, og sende sms'er med kunder, der måske ikke kommer alligevel......

Og du skal vel først underholdes når du har betalt???

Sådan ville jeg i hvert fald tænke, hvis det var mig der var GP.

Kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skyldig!

Jeg må nok indrømme at jeg bliver liiidt stram i masken når jeg en milliard gange på en dag, bliver spurgt om noget som allerede står i min profil, noget som jeg på forhånd har gjort klart at det er vigtigt for mig at man lige gider gøre sig den anstrengelse det er, at læse det hele. :) Måske disse kvinder har haft det på samme måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag förstår vad ni menar men jag tror det skulle vara ett bra konkurrens medel för dom som förstår för det måste väl vara håt konkurrens om kunderna på veckodagarna.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at forestille dig at skulle sidde på en hel vagt, og sende sms'er med kunder, der måske ikke kommer alligevel......

Og du skal vel først underholdes når du har betalt???Kontant

Nemlig, og det er ikke kun på vagterne, det er døgnet rundt, uanset hvor man er ;-) Hvis man først lægger op til en konversation, så stopper det aldrig ;-) Det kan da være hyggeligt nok, en gang imellem, når man sidder hjemme i sofaen, men er der for meget SMS frem og tilbage på en vagt, så kan det være decideret stressende. Læs profilen, og spørg om det der ikke står ;-)

Jeg skriver i min profil, at jeg ikke ønsker lange SMS samtaler. Har man mange spørgsmål, så send dem i én SMS, send en mail eller ring ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skyldig!

Jeg må nok indrømme at jeg bliver liiidt stram i masken når jeg en milliard gange på en dag, bliver spurgt om noget som allerede står i min profil, noget som jeg på forhånd har gjort klart at det er vigtigt for mig at man lige gider gøre sig den anstrengelse det er, at læse det hele. :) Måske disse kvinder har haft det på samme måde?

Det är nog många som skriver för att få en lite mer personlig kontakt inte för att få information.

När jag träffar en flicka är det lika viktigt att man känner kemi som att hon har fin kropp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har svårt att förstå varför så få tjejer är Serviceminded ofta när jag frågar om priser och plats via sms får jag ett kort opersonligt svar dom få som startar en konversation och är trevliga blir mycket mer intressanta i alla fall i mina ögon.

 

Mange af pigerne får 50 - 100 SMS pr/vagt - så skulle de sidde og SMSse frem og tilbage med mere end 5 - 10 af dem hele dagen, bliver der jo ikke megen tid til sjov - jeg lader det ihvertfald være op til pigen om hun vil SMSse mere end 1 - 2 gange frem og tilbage.

 

Hvis det derimod er en pige, man har besøgt nogen gange og kender godt, kan der godt flyve nogen flere SMSer frem og tilbage på en dag, som hun og jeg nu har tid og lyst.

 

Nogen piger, gør selvfølgelig mere ud af det end andre, men har hun kunder nok på døren - er der ligesom ikke nogen grund til at spilde tid på flere potentielle kunder. En pige, der derimod savner kunder eller keder sig af den ene eller anden grund, kan vælge at markedsføre sig mere aktivt på den måde for at få flere kunder i butikken, men de lærer jo også hurtigt at sortere i kunderne.

 

En god måde at få deres opmærksomhed på er først og fremmest at spørge til adressen - og så bestille en tid  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det är nog många som skriver för att få en lite mer personlig kontakt inte för att få information.

När jag träffar en flicka är det lika viktigt att man känner kemi som att hon har fin kropp.

Enig..

Som sexkunde er det et must for mig, at der er en indledende kontakt med den pige, som jeg skal mødes med. Jeg gider ikke SMS eller email kontakt. Jeg skal helst have hende i røret for at vurdere om der er kemi. Kemi for mig handler om at det er en pige, som formår at få mig til at føle mig tryg under samtalen, at forventningerne til mødet bliver afstemt og der bliver lavet aftaler om ydelser og andet. Jeg går bevidst udenom piger, som ikke gider at tage en indledende kontakt med kunden først. 

Jeg forstår godt at det er træls at svare på de samme spørgsmål flere gange om dagen, men set fra mit synspunkt, så hører det lissom med til jobbet..

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman, det du beskriver er jo også noget helt andet, end at føre lange samtaler pr SMS.

Hos mig kan man både bestille tid på SMS og telefon, men jeg fører ikke lange samtaler om dette og hint, så kunne jeg ikke lave andet ;) Selvfølgelig skal der aftales, hvornår besøget skal være, hvorlænge det skal vare og hvad der ca skal ske, det siger sig selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman, det du beskriver er jo også noget helt andet, end at føre lange samtaler pr SMS.

Hos mig kan man både bestille tid på SMS og telefon, men jeg fører ikke lange samtaler om dette og hint, så kunne jeg ikke lave andet ;) Selvfølgelig skal der aftales, hvornår besøget skal være, hvorlænge det skal vare og hvad der ca skal ske, det siger sig selv ;)

Men du har ju tänkt till som är här inne och skriver

det måste ju generera mer kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men du har ju tänkt till som är här inne och skriver

det måste ju generera mer kunder.

Det har da intet at gøre med, at jeg ikke vil føre lange SMS samtaler med måske evt potientielle gæster. Jeg er herinde, fordi debatten (til tider) er interessant, fordi det er et fristed, fordi det er hyggeligt. Jeg får meget få gæster herinde fra, men det er heller ikke formålet med min ophold på EG ;)

Hvis jeg derimod kan være med til at mænd respekterer pigernes diskretion og tid, og tænker over at tale og skrive i sober tone, så er min tid herinde givet godt ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg forstår godt at det er træls at svare på de samme spørgsmål flere gange om dagen, men set fra mit synspunkt, så hører det lissom med til jobbet..

 

Måske hører det med til jobbet, men indenfor grænser. Ligesom Liv skriver så udvikler sig sms:en, mailen, samtalen etc. til lange noveller uden slutning. Jeg kender nogle piger nogenlunde godt, og har nogen gang spurgt detsamme som trådstarter: Hvorfor ikke være lidt mer serviceminded og generøs? Og så har de viset mig uendelige rækker af sms:er. Mænd der aldrig holder op. Der tager to uger om sig for at bestemme hvor de skal gå for at spendere 500 kr... Eller bare går igang på at sms:e og snakke med pigerne. Og snakke om prisen: "Men hvis jeg kun vil have massage i ti minutter, og bare slikke i to - så bliver det vel billigere....?"

 

Jeg tænker at man først besøger pigen, og har man siden oprettet kontakt, så bliver det meget nemmere at udveksle informationer og sms:er. Men at holde den slags igang med mennesker man aldrig har mødt, og ved langt de fleste tilfælden heller aldrig vil møde ....?

Jeg forstår godt de piger som ikke gider.

 

Personligt synes jeg det er lidt latterligt at tøve rundt i byen og kræve alt muligt af pigerne før man en gang er en kunde. Og du kan være helt overbevist om at det du får i telefon eller på sms af dem der gider, i de fleste fald ikke er andet end en show for at lokke dig ind.

 

Og i som kræver den slags servicemindness af pigerne før i har mødt dem, går helt sikkert glip af en masse servicemindness af en mer praktiskt og erotisk slagsens hos de piger i vælger fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, lange samtaler er ikke noget jeg efterspørger, men det er vigtigt at jeg føler mig tryg ved den pige, som jeg vil lave en aftale med. Derfor vil jeg høre hendes stemme i røret og kan ud fra denne oftest vurdere om der er kemi. Giver hun mig svar på de spørgsmål jeg stiller også selvom det bare handler om at få bekræftet noget, som der allerede står i profilteksten. Jeg har desværre oplevet en pige, som blev irriteret over, at jeg stillede det samme spørgsmål i telefonen, som jeg havde fået svar på i en mail i forvejen. Hun læste ikke mit behov for at få bekræftet en information for at føle mig tryg. Hende droppede jeg.

Det jeg spurgte om var: "Kan jeg risikerer at støde på andre kunder, når jeg besøger dig?"

Jeg forstår godt lidt at hun blev irriteret over det, da jeg som sagt havde fået det at vide i en mail, men det ændrer ikke ved at det ødelagde min lyst til at besøge pigen.

Jeg har heldigvis også oplevet mange piger, som giver sig tid til at snakke med kunden og vægter kundepleje højt. Synes kun det er en fordel, hvis pigen har overskud til at engagere sig lidt i kundens liv, eller ihvertfald give en illusion af dette. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Kunder er velkommene til at booke en aftale hvis de gerne vil lære mig bedre at kende :) 

Spørgsmål pr mail er også helt i orden, men forvent ikke et langt uddybende svar, især ikke hvis man vælger at sende 10 mails med 10 forskellige spørgsmål frem for at stille dem på en gang, i samme mail.

 

Jeg modtager med vilje kun mails, da jeg efter 1 uge med sms service var så overvældet, især pga. de der lange samtaler med spørgsmål, det er helt umuligt at kunne svare på dem alle, det er ikke fordi at jeg er afstumpet eller "upersonlig", men havde jeg en sekretær ville hun ha rigeligt at se til. fuldtid. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske hører det med til jobbet, men indenfor grænser. Ligesom Liv skriver så udvikler sig sms:en, mailen, samtalen etc. til lange noveller uden slutning. Jeg kender nogle piger nogenlunde godt, og har nogen gang spurgt detsamme som trådstarter: Hvorfor ikke være lidt mer serviceminded og generøs? Og så har de viset mig uendelige rækker af sms:er. Mænd der aldrig holder op. Der tager to uger om sig for at bestemme hvor de skal gå for at spendere 500 kr... Eller bare går igang på at sms:e og snakke med pigerne. Og snakke om prisen: "Men hvis jeg kun vil have massage i ti minutter, og bare slikke i to - så bliver det vel billigere....?"

 

Jeg tænker at man først besøger pigen, og har man siden oprettet kontakt, så bliver det meget nemmere at udveksle informationer og sms:er. Men at holde den slags igang med mennesker man aldrig har mødt, og ved langt de fleste tilfælden heller aldrig vil møde ....?

Jeg forstår godt de piger som ikke gider.

 

Personligt synes jeg det er lidt latterligt at tøve rundt i byen og kræve alt muligt af pigerne før man en gang er en kunde. Og du kan være helt overbevist om at det du får i telefon eller på sms af dem der gider, i de fleste fald ikke er andet end en show for at lokke dig ind.

 

Og i som kræver den slags servicemindness af pigerne før i har mødt dem, går helt sikkert glip af en masse servicemindness af en mer praktiskt og erotisk slagsens hos de piger i vælger fra. 

Jeg synes ikke det er fair, at du anklager mig for at diskutere prisen. Faktisk respektere jeg de priser, der står oplyst i profilen og køber altid timer og ikke enkeltydelser og det er altså langt dyrere end de sølle femhundrede du nævner :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det er fair, at du anklager mig for at diskutere prisen. Faktisk respektere jeg de priser, der står oplyst i profilen og køber altid timer og ikke enkeltydelser og det er altså langt dyrere end de sølle femhundrede du nævner :-P

 

Jeg anklager ikke dig for noget som helst. Jeg skriver helt generelt om hvad pigerne bliver udsat for, og dermed mener jeg det måske (???) kan være lettere for dig at forstå hvorfor mange piger ikke gider være så serviceminded som du ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har svårt att förstå varför så få tjejer är Serviceminded ofta när jag frågar om priser och plats via sms får jag ett kort opersonligt svar dom få som startar en konversation och är trevliga blir mycket mer intressanta i alla fall i mina ögon.

 

Det kunne jo også være, at du skulle spørge til noget andet end pris og stedets placering.

 

Personligt har jeg nu aldrig oplevet, at en pige, en telefondame, en chauffør e.lign ikke har udstrålet interesse og imødekommenhed. Det kan måske skyldes:   

 

1) Min måde at skrive eller tale på

2) Modtagerens vurdering af seriøsitet

3) Min evne til at spotte og styre udenom "håndklæde piger" (udtryk lånt af Sisse)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Det är nog många som skriver för att få en lite mer personlig kontakt inte för att få information.

När jag träffar en flicka är det lika viktigt att man känner kemi som att hon har fin kropp.

 

Jeg svare på den første sms jeg modtager, hvis der bliver sendt mere end 1 sms, skriver jeg tilbage, at jeg syntes man skal ringe for mere information... Jeg mener bestemt at man får mere personlig kontakt ved at snakke i telefon og ikke på sms...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver gerne og bestemt svar, via telefoni, sms og mail.
Men bliver der sendt mange sms´er, af samme person, afkorter jeg dem og anbefalder dem ringer.
Der bliver brugt mange penge på at svare tilbage til personer, som i min mening aldrig har tænkt sig at dukke op, og muligvis sidder og bliver liderlig i den anden ende. 
Selvfølgelig er der det med kemi.... men mener også helt bestemt, at dette får man ikke via sms´er.

Jeg giver bestemt god service! også selvom mine sms´er ikke er meter lange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene, at jeg i den grad er serviceminded. Jeg arbejder nemlig ikke kun 2 dage om ugen, men nok nærmere 7. Jeg bruger ekstremt meget tid på kommunikation med mine gæster. Både dem som jeg ikke har mødt før, og dem som jeg kender.

Hvis jeg kan fornemme på en ny gæst, der tager kontakt, at han har brug for lidt tryghed og beroligende samtale eller skriverier om, hvad der skal og kan ske, hvad han kan forvente og hvordan og hvorledes, så giver jeg ham glædeligt det.

Når alt det er sagt... Så er jeg lige så "skyldig" som de fleste andre piger! Hvis jeg får en sms med spørgsmålet om, hvad mine priser er, så henviser jeg høfligt til min hjemmeside.

Så i stedet for stædigt at holde fast på at pigerne i kontakter partout skal svare udførligt på ting, som i egentlig allerede kender svaret på, så har jeg et forslag til at opnå det ønskede resultat - endda med meget større succesrate. :)

Send i stedet følgende besked:

"Kære Gerda. Jeg har læst din profil/hjemmeside/annonce, og synes du virker rigtig interessant og dejlig. Kan vi lige tale lidt sammen om et eventuelt besøg? Måske også lige tale lidt om de ting, som du har skrevet om dig selv? Kærlig hilsen Peter."

Så tror jeg, at der findes meget få piger, der ikke ville reagere rigtig positivt og uddybende på den start. Og udover at i bliver trygge, så bliver pigen det også. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Har svårt att förstå varför så få tjejer är Serviceminded ofta när jag frågar om priser och plats via sms får jag ett kort opersonligt svar dom få som startar en konversation och är trevliga blir mycket mer intressanta i alla fall i mina ögon.

Jeg har faktisk oplevet Pigen ikke svarer på en tidsbestilling :smile: Gav 2 dage med nogle tidsintervaller hvor hun bare kunne skrive et tidspunkt tilbage. Men nej intet tidspunkt kom hehe

 

Jeg har ligeledes oplevet at bestille tid hos en Pige til dagen efter, hvor hun så alligevel ikke var der. Fik fat i hendes Veninde, som informerede mig om, hun havde brug for at Pause og var taget på ferie. ! million tak for aflysningen :smile:

 

Ja jeg er gået tilbage til den løsning jeg egentlig bedst kan lide….. bare dukke op "hej med dig, skulle jeg være en heldig mand og du har tid til mig?" Tidsbestilling er desværre nødvendig til PD Pigerne, og der har været nogle interessante imellem, jeg meget gerne ville besøge, men synes det er for bøvlet og har været lidt uheldig med "serviceniveauet"

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en balancegang.

Jeg bryder mig ikke om at blive "vrisset" af fra starten fordi andre kunder har misbrugt kommunikationsvejene.

Jeg bryder mig ikke om dem, der skriver "læs hele annoncen først" det virker så arbejdstræt, og så bliver sure hvis man spørger om noget der står i annoncen.

Ofte er formålet med at ringe ikke så meget at få at vide hvad en halv time koster (det står allerede i annoncen) men at høre om pigen er venlig og imødekommende. 

 

Men jeg kan da også godt forstå at pigerne må gardere sig imod lange sms samtaler. Personligt sender jeg selv 2-3 sms´er om praktiske eller ringer 1 gang i nogle få min.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle piger fører jeg lange PM og E-mail korrespondancer med - næsten aldrig for at høre om deres ydelser, udseende mv., men mere en gensidig meningsudveksling og gode råd om forskellige ting - at det så senere kan føre til et eller flere hyggelige besøg med lidt ekstra service/rabat kan ikke afvises

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...