Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

pssst

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Jeg skal til Berlin om et par uger - nogen der kan give en indikation om pris for massage hos en Thaipige og hvorledes med afslutning (BJ) er det normalt eller hvorledes er kulturen på de kanter  - hvad hedder superfransk på Tysk (fransk uden gummi)

 

lad høre

 

Alkoholikeren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til Berlin om et par uger - nogen der kan give en indikation om pris for massage hos en Thaipige og hvorledes med afslutning (BJ) er det normalt eller hvorledes er kulturen på de kanter  - hvad hedder superfransk på Tysk (fransk uden gummi)

 

Du skal bare søge på: Berlin + massage eller evt. huren, frauen, girls, locations, mv.

 

Fransk uden hedder: Französchish naturel

Mega Fransk: Französchich Total eller mit Aufnahme (forvent dog ikke at de sluger, men spytter ud i en serviet/skraldespand)

 

Tantra massage gør de også en del i - måske du skulle prøve  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Jerngris

 

tusind tak for dit svar tænker at tantra er noget der skal prøves - kender du noget til cirka pris niveau ?  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se også her

 

 

Prøv nogle af tantra stederne. Jeg har dog ikke prøvet Thai. De nævnte steder er mest nord og øst-europæiske piger (tyske, polske, russiske): Afslutningen på tantra stederne er dog normalt kun svensk (Handentspannung).
Men så kan du jo gå på alm. bordel bagefter (eller før), der er råd til begge dele. 

 

 
 
Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak for kommentarer men er der nogen der kender prisniveau? Massage og sex - herunder fransk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...