Hop til indhold
Bulder

Randers syd?

Recommended Posts

Næsten al aktivitet af erotiske tilsnit i Randers foregår åbenbart kun nord for fjord og å. I den sydlige del er der godt nok stille. feks er de 3 klinikker der findes i Randers nord for åen, og de 15 thai-steder er også. Er der nogen som ved, om der overhovedet foregår noget erotisk syd for å og fjord i Vorup og Kristrup området evt såden lidt privat og diskret  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at checke pigernes annoncering der er da Tilde.

 

 

Er det ikke langt langt ude på landet --- sådan forstod jeg i hvert fald sidst jeg skrev med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan selvfølgelig være mange grunde til ikke at bevæge sig over Randers Fjord. Men fra Kristrup til Randers er der altså ikke langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er da nogengange piger der tjekker ind på Motel1 og også på motel i Hadsten. Men der er selvfølgelig lidt længere end at smutte over broen..

Jeg er nu selv mere interesseret i et fast sted med danske piger op ad E45.. kan vi få Line til at flytte til den anden ende af byen? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indlæg og ideer til at komme tæt på mit ønske. Men som i mange større provin byer er Randers også delt når det gælder købesex og glædespiger. Det findes ikke i de fine områder, så derfor undre det mig, at der ikke er nogen i Vorup/Kristrup områderne i byen. Det må da være et potentiale også her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...