Hop til indhold
Nikita Darling

Gæster siger de sjoveste ting...

Recommended Posts

Guest kontant

I kan nok regne ud, hvor jeg fik inspirationen fra. ;)

"Det dér kunne du tjene penge på!"

Sagde manden midt i et blowjob! :D

"Er du på noget?"

Sagde manden der mente, at når han mødte en sød og serviceminded pige, så måtte hun jo være på noget, for at kunne holde det ud...? :huh::D

"Skal du ikke have fyldt noget i dem dér?"

Sagde manden, da mine C-skåle åbenbart ikke var store nok til hans smag. :D

"Er du af skandinavisk afstamning?"

Sagde manden til mig, som nærmest ikke kan se mere nordisk ud. :D

"Er du hér hver dag?"

Sagde manden, der åbenbart ikke mente, at jeg måtte have noget liv! :D

"Skal jeg ikke synge en svensk folkevise for dig?"

Sagde den søde svensker, når han lykkeligt lige var landet efter turen til bjergtinderne. :D

"Hvad laver en sød pige som dig her?"

Sagde manden, som åbenbart ikke mente, at det var et sted for søde piger. :D

"Jaja, det skal du jo sige!"

Sagde manden, da jeg sagde pænt tak for besøget!? :huh::D

"Kom nu, vil du ikke gifte dig med mig???"

Sagde manden under sit første besøg hos mig (heldigvis nok ikke så alvorligt). :D

"Gerda fra lysthuset i sexville plejer at blive helt vild og tovlig, når jeg gør sådan her... Nu skal du bare se!"

Sagde manden, og satte tempoet så højt op, at jeg følte mig som en kludedukke, der slet ikke kunne følge med! :D

"Du behøver ikke at lade som om, at du kan lide det."

Sagde manden, der åbenbart partout ville ødelægge det mindste optræk til en god stemning... Nej, nej...bare nej altså! :D

"Jeg er så liderlig! Er du liderlig...er du liderlig, Nikita...er du, hvar..?...er du liderlig?"

Sagde manden, der var lidt kikset i hans version af "dirty-talk". :D

"Den bliver altså meget større, når den bliver stiv!"

Sagde den unge mand, der nok var lidt betuttet og nervøs ved situationen. :D

"Er den inde?"

Sagde manden, efter at jeg endelig havde fået moslet den ikke helt samarbejdsvillige diller ind i varmen... Nej, nej...bare nej, altså! Tænk hvis jeg sagde det til ham? :D

"Hvor bor du så henne?"

Sagde manden... Mens han tog mig bagfra! :D

"Kom nu for helvede, din forbandede lille lortepik!!!"

Udbrød manden frustreret, da hans mindste hovede ville noget andet end hans øverste. :D

"Nå... Men jeg har faktisk slet ikke råd til det."

Sagde manden, efter jeg havde tegnet, fortalt, forklaret og svaret på 20 spørgsmål til professoren i telefonen! :D

Det var bare lige dem, som jeg umiddelbart kunne komme i tanke om på stående fod. Hvis de andre piger også hopper med på vognen, kunne man jo nok komme i tanke om flere, så kom bare glad. :)

 

Ja der siges meget mærkeligt................ Jeg var engang hos en GP, der sagde til mig: Hvad fanden vil du ha jeg skal gøre med sådan en stiv pik??

 

Der blev jeg sgu paf :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og en fra i sommer:

 

"Vil du have en søsygetablet, mein Liebchen" spurgte manden, der havde hevet pigen med langt ud til søs :D :D :D.

 

Arj, "ond"skyld for en ond bemærkning, men jeg kunne altså ikke lade være, når du nu selv havde sluppet vor lille hemmelighed løs :oops: :oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

''Er det et kamera det der ? ''

 

Sagde manden, og pegede på en Airwick luftfrisker....

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, jeg har også hørt en del af ovenstående sætninger, især 'Og hvor bor du så?' er populær ;)

Her er lidt flere:

'Og hvad hedder du så?'

- 'Jeg hedder da Liv'

'Nej, jeg mener rigtigt'

- 'Hvis jeg kunne sige det, behøvede jeg ikke et dæknavn, søde'

'Du kan godt sige det til mig, jeg siger det ikke til nogen'

'Er der ikke andre piger på vagt?'

Sagt af en mand, der ikke fandt mig videre attraktiv, han valgte også at gå, fair nok ;)

Og helt modsat, sagt af en mand kort inde i besøget

'Åh pus, jeg elsker dig'

Mig - 'skal du lige ha et bad?'

'Jeg var i bad i morges'

Sagt af en fyr i arbejdstøj lidt over kl. 16. Han fik et bad ;)

Min favorit er ikke sjov som sådan, bare sød

'Du og jeg Liv, vi elsker hinanden...... For øjeblikket'

Sagt af en kær, kær gæst ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan nok regne ud, hvor jeg fik inspirationen fra. ;)

 

Tjoo deet... men genial tråd alligevel, det skal nok ende med en masse grin, og goe idéer ;)

 

 

"Hvor bor du så henne?"

Sagde manden... Mens han tog mig bagfra! :D

 

Dét der ku snar ligeså godt have været mig, jeg får nogen gange en mani med at begynde at smalltalke midt i missionæren, det er så hyggeligt og der går alligevel lidt inden jeg når bjergtoppen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, hvor er det morsomt.  :grin:

Man græmmes lidt til tider over vort køn...

 

På den anden side...

Heldigvis tager det (i dette selskab primært) lyserøde køn også et par præmier eller 3 for gode bemærkninger til tider.

 

Omvendt kunne manden der sagde "Er du på noget?", i virkeligheden mene, at han var i tvivl om hans nederste hoveds rankhed, om om der derfor var lykkedes dig at ramme den, da du ville ride ham...

 

Just saying...(!?!)...

 

I kan nok regne ud, hvor jeg fik inspirationen fra. ;)

"Det dér kunne du tjene penge på!"

Sagde manden midt i et blowjob! :D

"Er du på noget?"

Sagde manden der mente, at når han mødte en sød og serviceminded pige, så måtte hun jo være på noget, for at kunne holde det ud...? :huh::D

"Skal du ikke have fyldt noget i dem dér?"

Sagde manden, da mine C-skåle åbenbart ikke var store nok til hans smag. :D

"Er du af skandinavisk afstamning?"

Sagde manden til mig, som nærmest ikke kan se mere nordisk ud. :D

"Er du hér hver dag?"

Sagde manden, der åbenbart ikke mente, at jeg måtte have noget liv! :D

"Skal jeg ikke synge en svensk folkevise for dig?"

Sagde den søde svensker, når han lykkeligt lige var landet efter turen til bjergtinderne. :D

"Hvad laver en sød pige som dig her?"

Sagde manden, som åbenbart ikke mente, at det var et sted for søde piger. :D

"Jaja, det skal du jo sige!"

Sagde manden, da jeg sagde pænt tak for besøget!? :huh::D

"Kom nu, vil du ikke gifte dig med mig???"

Sagde manden under sit første besøg hos mig (heldigvis nok ikke så alvorligt). :D

"Gerda fra lysthuset i sexville plejer at blive helt vild og tovlig, når jeg gør sådan her... Nu skal du bare se!"

Sagde manden, og satte tempoet så højt op, at jeg følte mig som en kludedukke, der slet ikke kunne følge med! :D

"Du behøver ikke at lade som om, at du kan lide det."

Sagde manden, der åbenbart partout ville ødelægge det mindste optræk til en god stemning... Nej, nej...bare nej altså! :D

"Jeg er så liderlig! Er du liderlig...er du liderlig, Nikita...er du, hvar..?...er du liderlig?"

Sagde manden, der var lidt kikset i hans version af "dirty-talk". :D

"Den bliver altså meget større, når den bliver stiv!"

Sagde den unge mand, der nok var lidt betuttet og nervøs ved situationen. :D

"Er den inde?"

Sagde manden, efter at jeg endelig havde fået moslet den ikke helt samarbejdsvillige diller ind i varmen... Nej, nej...bare nej, altså! Tænk hvis jeg sagde det til ham? :D

"Hvor bor du så henne?"

Sagde manden... Mens han tog mig bagfra! :D

"Kom nu for helvede, din forbandede lille lortepik!!!"

Udbrød manden frustreret, da hans mindste hovede ville noget andet end hans øverste. :D

"Nå... Men jeg har faktisk slet ikke råd til det."

Sagde manden, efter jeg havde tegnet, fortalt, forklaret og svaret på 20 spørgsmål til professoren i telefonen! :D

Det var bare lige dem, som jeg umiddelbart kunne komme i tanke om på stående fod. Hvis de andre piger også hopper med på vognen, kunne man jo nok komme i tanke om flere, så kom bare glad. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og en fra i sommer:

"Vil du have en søsygetablet, mein Liebchen" spurgte manden, der havde hevet pigen med langt ud til søs :D :D :D.

Arj, "ond"skyld for en ond bemærkning, men jeg kunne altså ikke lade være, når du nu selv havde sluppet vor lille hemmelighed løs :oops: :oops: :oops:

Hvilken? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken? :P

 

At jeg kun kunne tage hende i én besemt, men ret dejlig stilling ;) ;) ;) .

Så alt endte alligevel godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita

 

Dejligt at se dine sjove "citater"

 

Håber du har det godt.......

 

Længe siden.......

 

Jeg føler mig ikke truffet på nogle af citaterne....

 

mvh

 

Lalandia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

aaaahahahha fedt :D

Jeg ka ikke komme i tanke på så mange:

"Har du noget oppe i dig?" (Sagt under samleje) Mig: "din pik?!" Ham: "Nej noget andet, der er noget derinde!" Mig: "eøøhhh?...Hvad?"

"Fandt du en lejlighed?" -Sagt mens han tog mig bagfra, den samme?! :D

 

"Der åbner sig et hul i din skede når du kommer" -Eh... igen... Hvad?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

''Hvor du fra ?'' Spurgte en jyde....

 

-Sjælland

 

''Nej, jeg mener hvilket land, kan hører du ikke er dansker ?''

 

-Øhm, jeg er stadig fra Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg

''Hvor du fra ?'' Spurgte en jyde....

 

-Sjælland

 

''Nej, jeg mener hvilket land, kan hører du ikke er dansker ?''

 

-Øhm, jeg er stadig fra Sjælland

 

Eller denne:

 

En jyde og en sjællænder er faldet af i svinget og står nu over for Skt. Peter.

Skt'en afhører dem nu om deres liv på jorden, da der momentant er en vis pladsmangel i Paradis.

 

Jyden kommer bedst fra start. Han har haft et syndigt liv og beklager i jeremiader sit levned. Sjællænderen har derimod ført en relativt dydig og tør tilværelse - og mener da nok, at han kunne fortjene adgangen til Perleporten.

 

Imidlertid peger Skt. Peter på jyden og siger: "Træd du ikkun nærmere, og Paradiset skal åbenbares på dig". Han bukker og skraber, mens jyden går ind ad perleporten.

 

Sjællænderen føler sig med god grund forbigået, og med udsigt til at skulle skovle kul "nedenunder", protesterer han til Skt. Peter.

Sidstnævnte affejer dog sjællændderen: "Det er rigtig nok en forkert beslutning, men den er rent politisk, for vi ser så sjældent jyder heroppe".

 

OK, indrømmet: Det er en lettere omarbejdet Otto Leisner-vittighed

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arj, "ond"skyld for en ond bemærkning

Den er da ikke ond... ;)

Det var nok mere mig, der sagde sjove ting (eller så sjov ud i hovedet ;) ) når jeg ikke kunne forblive i vandret position. :D

''Er det et kamera det der ? ''

Sagde manden, og pegede på en Airwick luftfrisker....

Haha, Molly, den er konge! :D Jeg kunne nu ikke blive nervøs over en luftfrisker, men jeg kan faktisk også selv være lidt halvparanoid overfor alt, der bare tilnærmelsesvis kunne ligne et kamera! :D

Og helt modsat, sagt af en mand kort inde i besøget

'Åh pus, jeg elsker dig

Åh ja, de pludselige kærlighedserklæringer fra vildt fremmede er altid en god udfordring til en grimasse, der kan passe. ;)

Dét der ku snar ligeså godt have været mig, jeg får nogen gange en mani med at begynde at smalltalke midt i missionæren, det er så hyggeligt og der går alligevel lidt inden jeg når bjergtoppen :P

Ja, lidt samtale under sex er da ikke af vejen - det skal jo helst heller ikke være en alt for alvorlig sag. ;) Dog er der emner til hver sin tid, og visse ting kan bare virke totalt malplaceret... :D

På den anden side...

Heldigvis tager det (i dette selskab primært) lyserøde køn også et par præmier eller 3 for gode bemærkninger til tider.

Ja, uden tvivl! Jeg har da selv kunnet sparke mig selv over knæet nogle gange...

Som f.eks den eneste gang, hvor jeg glemte, at jeg havde mødt gæsten, som jeg havde på besøg, én gang tidligere. Samtalen efter sexen gik ikke så pokkers let, og jeg var ved at løbe tør for emner...

I mangel af bedre, spurgte jeg manden, om han ellers havde besøgt stedet før... Med et skuffet udtryk i ansigtet sagde han til mig, at han altså havde besøgt mig før! Jeg blev helt befippet over min forglemmelse, og får så (alt for ærligt) meget overrasket sagt: "Ej, hvor mærkeligt! Jeg husker ellers ALLE mine gæster!!"

Doooh! Hold din kæft, Nikita! :huh::D

Omvendt kunne manden der sagde "Er du på noget?", i virkeligheden mene, at han var i tvivl om hans nederste hoveds rankhed, om om der derfor var lykkedes dig at ramme den, da du ville ride ham...

Det er en teori, ja. Men han fortalte mig dét, som jeg skrev, da jeg forbavset spurgte, hvad han mente. ;)

Hej Nikita

Dejligt at se dine sjove "citater"

Håber du har det godt.......

Længe siden.......

Jeg føler mig ikke truffet på nogle af citaterne....

mvh

Lalandia

Hej Lalandia! Jeg har det godt tak. :) Længe siden ja... Men den ligger på dine skuldre. ;)

Godt du ikke føler dig truffet... Du har heldigvis heller ingen hovedroller i disse episoder. ;)

Jeg ka ikke komme i tanke på så mange

Men dem du kan, er f..... også mærkelige... Og sjove! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom lige i tanke om én mere... Den er sjov, men også lidt sød, og er efterhånden hørt et par gange fra dem, som ikke før har gjort sig i købesex...

"Har du kondomer, eller er det noget, jeg skal tage med?"

Sagde manden, der åbenbart tænkte, at jeg bare knaldede uden, hvis gæsten ikke havde kondomer på sig. :D

Ej, det tænker manden netop ikke... Det er bare lidt sødt! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom lige i tanke om én mere... Den er sjov, men også lidt sød, og er efterhånden hørt et par gange fra dem, som ikke før har gjort sig i købesex...

"Har du kondomer, eller er det noget, jeg skal tage med?"

 

Jeg har så mødt privat/diskrete piger der ikke havde kondomer, så jeg selv skulle medbringe eller som havde meget svært ved at finde dem - og det er altså lidt dumt at ligge der med faldende flagstang i 5 min., mens der rodes i div. flyttekasser  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

I nogle pigers hånd er kondomer direkte farlige ;)

Haha, ja... Eller nej... Hvis man nu godt kan lide, at det gør lidt ondt! :D:P

Nå, jo, forresten - fra debutanter (håber jeg da): "Må jeg røre dig?" ;)

Hæ! Ja, de er altså søde, de debutanter, og jeg kan simpelthen ikke modstå fristelsen for at drille lidt....

"Nej! Du må kun kigge... Få de arme ned langs siden igen!" :D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jo, forresten - fra debutanter (håber jeg da): "Må jeg røre dig?" ;)

Det kunne næsten have været mig... Jeg er en artig skoledreng med hænderne foldet foran mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...