Hop til indhold
Now

Er SEM stoppet?

Recommended Posts

Har forsøgt at skrive til hende på mail, men har ikke hørt fra hende.?

 

Har set hun er stoppet her inde,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, din observation er helt rigtig. Det er af flere årsager ærgerligt for os alle.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er vist kun stoppet herinde på EG, så vent og du får måske svar

 

hun kan jo være på efterårs ferie

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, SEM er desværre stoppet helt. Beklageligt, da hun i dén grad var et friskt pust i dette univers, men forståeligt set ud fra de givne omstændigheder.

Redigeret af d'Artagnan
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre har givet udtryk for, kan SEM's tilbagetrækning fra EG kun beklages.

 

Faktisk kun meget beklages.

 

Hun har en brilliant intelligens, hvilket har resulteret i tilværelsestolkende indlæg, som man har været nødt til at reflektere over, og som enten har fremkaldt jubel eller skam over sig selv.

 

Denne lysende intelligens er kombineret med noget så sjældent som et meget følsomt og humanistisk indstillet gemyt, der desværre kun fik alt for kort tid herinde.

Årsagerne hertil lader jeg stå åbne.

 

Selv har jeg aldrig mødt hende, men jeg er overbevist om, at vi ville have klinget særdeles godt sammen.

 

Et enormt tab for EG, at hun smuttede!

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre har givet udtryk for, kan SEM's tilbagetrækning fra EG kun beklages.

Faktisk kun meget beklages.

Hun har en brilliant intelligens, hvilket har resulteret i tilværelsestolkende indlæg, som man har været nødt til at reflektere over, og som enten har fremkaldt jubel eller skam over sig selv.

Denne lysende intelligens er kombineret med noget så sjældent som et meget følsomt og humanistisk indstillet gemyt, der desværre kun fik alt for kort tid herinde.

Årsagerne hertil lader jeg stå åbne.

Selv har jeg aldrig mødt hende, men jeg er overbevist om, at vi ville have klinget særdeles godt sammen.

Et enormt tab for EG, at hun smuttede!

Jeg troede ellers at den var lukket!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja den var lukket, at hun ikke ville skrive mere herinde - men at hun er stoppet fuldstændigt, det er noget nyt, det vidste jeg i alt fald ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer sikkert andre modeller,,,,ha ha

 

Ikke af hendes kaliber  :cool:    der er meget langt imellem sådan et sødt væsen der samtidigt er godt skåret  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke til SEM. Håber hendes nye tilværelse, uden den latente risiko for social stigmatisering, bliver god og fremgangsrig.

Et klogt valg imo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Hende i linket er sikkert en sød pige. Men at sammenligne de to meget forskellige piger er "helt i hegnet" :)

 

SEM var i særklasse unik indenfor hendes felt, og det er desværre meget ærgerligt, at enkelte har mere travlt med at skyde stjerner ned, end at værne og glæde sig over de få der er til at få øje på.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

"De er sure, sagde ræven om rønnebærrene, for den kunne ikke nå dem"....

 

Var nok holdningen blandt mange.

 

Men mon at SEM valgte at stoppe i branchen har at noget med EG at gøre ?

 

Uden at jeg vil jokke så meget rundt i det, så er svaret desværre et ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det er grunden, så synes jeg for det første at det er fandens ærgerligt og træls at det kan ske på lige netop et forum for købesex, det giver jo logisk nok, minus køb...

Dernæst er jeg nok nødt til at sige, at hvis man i den branche her, lader andre gøre noget ved en, som man ikke ønsker ( hvilket jeg tror på man selv bestemmer...) så ville filmen nok desværre knække på et tidspunkt alligevel, for stedet her er vand i forhold til hvad der ellers er og kan være af bagsider i branchen for os piger...

Ved intet om sem beslutning, hvad der er sket og vil heller ikke vide det, men kan sige at jeg synes det møg ærgerligt og trist. Det kræver desværre en meget stærk og stabil mental styrke og mod at være gp, en psyke der til tider godt kan blive lidt hård i kanterne og i det daglige virke på jobbet. Den side / udvikling har jeg måtte erkende også og min erfaring har vist mig, at jeg ikke kan gøre det anderledes hvis jeg vil være i jobbet og beholde mit sunde jeg.

På mange job, specielt i servicefag med mennesker, er " kunsten" at kunne lade det svære ligge på jobbet og holde fri når man har fri, at være faglig og ikke personlig, så man kan passe på sig selv og ikke brænde ud... Klart personligheden er en del og en vigtig del, men den må ikke tage over og blive til følelser- akkurat det samme her i jobbet... " kunsten" er, at lukke ned når vagten er ovre. Siger ikke man skal glemme og fortrænge , men holde fri og være i ro i det liv vi lever ved siden af...

Ønsker og håber dig ( tror og håber du er lidt med os herinde smil) alt det bedste sem og jeg ved du klare dig- du stærk og har din intiligents med dig. Alt lykke sender jeg til dig. Håber du husker , at alt har en mening.

Man får hvad man giver og med alt den kærlighed og god karma du giver, ja så ved du hvad der tilkommer dig smil.

Stort kram fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man får hvad man giver og med alt den kærlighed og god karma du giver, ja så ved du hvad der tilkommer dig smil.

 

 

Hallelujah...! :-P:cool:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konspirationerne køre stadig på høj plan om SEM her på EG.

 

Jeg syntes der mangler dybte og andre vinkler "om" hvorfor pigen er stoppet. Siden jeg linker til herunder, er en hårdt arbejdene gruppe i Odense. Så nu skriver jeg "måske" læs hvad jeg skriver "måske" har SEM haft besøg af dem.

 

Denne grupper her http://www.odense.dk/subsites4/proodense

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har modtaget en pm ( efter jeg have skrevet mit indlæg)om, at sem ( ikke fra hende selv) ikke ønsker mere gætterier og ønsker ro, så det synes jeg da vi skal respektere. Måske sem selv med tiden har mod på at være her igen, og hvis ikke ,så er det jo altså en menneskeret at være i fred og ikke udtale sig...

God weekend til jer alle. Kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konspirationerne køre stadig på høj plan om SEM her på EG.

 

Jeg syntes der mangler dybte og andre vinkler "om" hvorfor pigen er stoppet. Siden jeg linker til herunder, er en hårdt arbejdene gruppe i Odense. Så nu skriver jeg "måske" læs hvad jeg skriver "måske" har SEM haft besøg af dem.

 

Denne grupper her http://www.odense.dk/subsites4/proodense

 

Man kunne jo meget passende respektere hendes beslutning(er) og undlade at debattere hende mere!

 

Edit: Line kom mig i forkøbet.

 

Redigeret af siddharta
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo meget passende respektere hendes beslutning(er) og undlade at debattere hende mere!

 

Edit: Line kom mig i forkøbet.

 

 

Netop ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes nu også der efterhånden har været skrevet nok om sem.vi må respekter at hun er stoppet og komme videre.der findes alså andre søde glædespiger ude omkring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Emnet om SEM er vist uddebatteret, og SEM ønsker fred omkring sin person og hun er ikke arbejdende massagepige mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...