Hop til indhold
holstebronx

Anmeldelses funktionen

Recommended Posts

Hej

Jeg har lige et spørgsmål.

Hvordan fungerer anmeldelses funktionen egentligt?

Hvis jeg anmelder et indlæg, får moderatorerne så en mail, ligesom hvis man havde modtaget en p.m.?

Eller er det først når de logger på deres moderator profil at de kan se hvad der ligger af anmeldelser og venter?

Mit spørgsmål kommer af en hændelse den anden aften...

Der blev oprettet en tråd / anmeldelse af en glædes pige, med tilhørende billede af hendes annonce og et ansigts billede.

Tråden blev forholdsvis hurtigt slettet igen, måske efter 30-60 minutter.

Men der var alligevel 505 som var inde på E.G. på det tidspunkt... Det skulle være underligt om ikke nogen downloadede ansigts billedet :-(

Som moderatorerne tidligere har skrevet, så er de jo ikke herinde konstant, så burde der måske være en anmeldelses knap til ekstra grove hændelser, ansigts billede og adresser? Hvor de alle får besked på mail, eller skal der være en procedure, fx. at hvis man ser noget så sender man en p.m. til alle moderatorerne og admin. så det slettes hurtigst muligt?

Havde det nu været juleaften eller lignende aften, så var der jo måske gået lang tid før indlæg bliver slettet.

Jeg mener bare... Hvis nu et medlem / profil havde set sig sur på ledelsen og havde oprettet en sur afskedstråd med navnene på de grønne og røde, så ville det også være i nogens interesse at få den slags slettet hurtigst muligt ;-)

Nogen ideer? - eller er det irrelevant?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
  • 9.028 total antal medlemmer vs. 4 grønne

Lidt og tænke over......!

 

-Selvfølgelig kan de ikke gøres ansvarlige for hvor mange der når og ser en tråd, de kan umuligt være herinde 24 timer i døgnet, og jeg syntes en reaktionstid på 30-60 min er hurtig, når man tænker på hvordan fordelingen er.

 

Sådan som jeg har forstået det, så når man trykker på anmeld-knappen, så får de den alle sammen.

 

Grov anmeldelse? Er de ikke alle det hvis man tænker på og anmelde?

 

Hvis sådan en funktion eksisterede, så skal man altså stadig tænke på at de har jo stadig et job og liv ved siden af, hvor de måske ikke lige kan smide alt de har i hænderne....

 

Jeg er selv flittig anmelder, når jeg ser noget der er OFF....

 

 

Jeg tænker måske lidt på et auto velkomst mail til nye medlemmer, hvor man kort bød velkommen og ridsede nogle regler op, måske det ville være med til at forebygge lidt? Det jo ikke alle der går ind og læser regelsættet i forum før de går i gang. -Bare en ide...

 

Når man tænker på fordelingen, så syntes jeg ''alle'' dem med transformer-navne gør et godt stykke job....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en lige match :D

8700 af medlemmerne skriver jo ikke...

Nej de skal bestemt ikke gøres ansvarlig, men jeg får da en mail, når jeg er heldig at få en p.m.

Og det gør da at jeg svarer tilbage hurtigere end hvis jeg skulle ind på E.G. for at se om nogen har skrevet.

Der er jo harmløs spam, harmløs grimt sprog osv., som jeg da selv engang imellem anmelder.

Og så mange ansigts billeder ligges vel heller ikke op, så det ender med at blive en fuldtids beskæftigelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det eneste jeg kan fortælle er, at enhver anmeldelse giver os en rød notifikation når vi logger ind. Det forsøger vi at kigge på med det samme. En anmeldelse ryger afsted til alle i ledelsen, så vi ser den alle.

 

Men om Admin kan lave andre løsninger og bedre løsninger ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg kan fortælle er, at enhver anmeldelse giver os en rød notifikation når vi logger ind. Det forsøger vi at kigge på med det samme. En anmeldelse ryger afsted til alle i ledelsen, så vi ser den alle.

Men om Admin kan lave andre løsninger og bedre løsninger ved jeg ikke.

Men der er forskel på om anmeldelsen er omkring spam, eller et ansigts billede.

Måske det med at sende en p.m. er den bedste og nemmeste løsning, det kræver ingen ændring af opsætninger.

Hvis altså moderatorerne har slået til at de får en mail, når de modtager en p.m. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bedste er at sende en anmeldelse ikke en pm vil jeg stadig mene. Ellers skal du sende en pm til os alle. Vi er flere i ledelsen der bruger en anonym email-adresse som vi ikke løbende chekker, vi bruger ikke vores private, så vi får ikke hurtigere besked af den grund.

 

Om man kan graduere anmeldelsen efter vigtighed ved jeg som tidligere nævnt ikke, det er Admins bord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men der er forskel på om anmeldelsen er omkring spam, eller et ansigts billede.

Måske det med at sende en p.m. er den bedste og nemmeste løsning, det kræver ingen ændring af opsætninger.

Hvis altså moderatorerne har slået til at de får en mail, når de modtager en p.m. :smile:

 

hvor kommer ansigtsbilledet fra ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bedste er at sende en anmeldelse ikke en pm vil jeg stadig mene. 

Om man kan graduere anmeldelsen efter vigtighed ved jeg som tidligere nævnt ikke, det er Admins bord.

 

Jeg synes, at det vil være en god ide, hvis man automatisk får en pm når en anmeldelse er åbnet/læst af en i ledelsen. Det vil jo være ligesom at man kan se når/hvis en pm er åbnet/læst af modtageren.

 

Og efter kort tid vil man også være klar over, om det er noget, at ledelsen finder relevant. 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes, at det vil være en god ide, hvis man automatisk får en pm når en anmeldelse er åbnet/læst af en i ledelsen. Det vil jo være ligesom at man kan se når/hvis en pm er åbnet/læst af modtageren.

 

Og efter kort tid vil man også være klar over, om det er noget, at ledelsen finder relevant. 

 

Er det en mulighed I har overvejet?

 

Jeg synes, at det er frustrende at ha' lavet en anmeldelse og så sker der absolut intet. Man ved ikke om det skyldes at den ikke er læst eller fordi den ikke anses for at være relevant.

For en pm kan man altid se om er læst af modtageren, så det kunne være en løsning på anmeldelser, altså at man automatisk får en bekræftelse på. at anmeldelsen er modtaget (og læst) 

 

Og normalt vil ingen jo bede om en forklaring, da det er jeres vurdering om anmeldelsen, der er relevant, men derfor vll en kommentar selvfølgelig være ok men nok for tidskrævende..

 

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...