Hop til indhold
Maestro

Thai Corner Istedgade - Lin ell. Linn - trans eller?

Recommended Posts

Hey Brødre!

Hermed følger en lidt pinlig beretning fra mit første besøg hos Thai Corner for godt en måned siden.

Et par venner og jeg havde drukket godt igennem under en god fredagsmiddag, og endte på Thai Corner ved omkring 1 tiden natten til lørdag. Jeg kom hurtig til at tale med, hvad jeg tror er en smuk kvinde, som præsenterede sig som "Linn" eller "Lin".

Efter en times tid, blev vi enige om at gå et andet sted hen og "snakke" lidt mere privat.

Jeg kan huske at vi gik ned af Gasværksvej og ind et sted der lignede en massage-salon. Jeg betaler Lin den aftalte sum penge og kan derfra kun huske fragmenter af hvad der skete!!!!!

Kan huske at jeg sutter på bryster, som jeg synes har meget små brystvorter .... derfor er jeg sgu ikke sikker på at Lin er en kvinde? Jeg ved ikke om vi knaldede, for jeg må ha haft et regulært black-out pga. alkoholen, hvilket egentlig skræmmer mig en anelse. Men jeg husker ingen penetrering ell. blow, men jeg husker at jeg tog mine bukser på :)

Jeg er IKKE til transer, men har brug for hjælp til at bearbejde min oplevelse. Jeg har læst herinde at Thai Corner er flittigt brug af trans'er - derfor er jeg sgu lidt i vildrede :)

Er der nogen som kender en Thai som går under navnet Lin og som åbenbart kommer på Thai Corner?

Er det en kvinde eller en mand? Det er mit stående spørgsmål, I gotta know :)

Hun/han er meget smuk og har meget langt sort hår (ikke så overraskende)

Jeg er sgu noget forskrækket over mit black-out og specielt situationen taget i betragtning. Det har jeg sgu aldrig oplevet før - og uanset hvor meget jeg prøver at tænke tilbage på begivenheden, så er der stort set intet der dukker op!!!!!

Tak for hjælpen brødre.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at du anser mig for helt idiot, så vil jeg faktisk foreslå dig at besøge baren igen en hverdagsaften, tidligt hvor du er helt ædru.

 

Prøv så at spørge dig for hos bartenderne/piger i baren, sådan bare af interesse, om en efter den og den beskrivelse, som du mødte en lørdag aften pænt overrislet, om de kan fortælle om han/hun er en trans eller ikke.

 

Det er nok ikke udelukket at du kan få et ret præcist svar?

 

Noget andet er, hvis du trak bukserne på, og ikke kan huske hvad du rent faktisk har foretaget dig, om noget, så ville jeg i dit sted tage en lille snak med min læge, om jeg måske ikke bare for alle tilfældes skyld burde blive testet for det ene og det andet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Istedgade og alkohol i blodet er ikke en god kombination. Det er det lettere kavaleri der huserer i Istedgade og sidegader. Her møder du alle slags mennesker, men osse de rigtig gode og rarer mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Maestro

 

- - på Thai Corner er der de sidste 5 - 6 år kommet flere og flere transer. Det er faktisk deres "Thai mødested" hvor de stimler sammen, specielt på fredag og lørdag aftener.

 

De er efterhånden så mange og de "fylder" - -  dvs de "tigger" hele tiden drinks, og vil gerne feteres og fører sig frem.

 

De udgør undertiden så stor en andel at den gammelkendte Thai stemning er væk. :oops:

 

Faktisk er de undertiden så mange - tigger drinks - fører sig frem - og ivrige for at lave en hurtig forretning, at jeg faktisk mener at en del vel rigeligt overrislede mandlige bargæster tror de har købt en thaikvinde - men i virkeligheden bliver de narret af en trans.

 

Af og til synes jeg de er en fandens plage, når de er tilstrækkelig mange "overtager de faktisk baren" med deres sygelige trang til opmærksomhed.

 

Jeg kan sagtens selv se forskel og spotte dem, og selvom der meget gerne med usynlig skrift står skrevet på min pande, at jeg er 999% heteroseksuel og jeg også samtidig udstråler det - så skal transerne alligevel forsøge sig hos mig - og det er selvfølgelig et blankt NEEEEJ og heller ingen drinks

 

Derimod er thaikvinderne så hjertens velkommen :)  - og de får drinks :)

 

Så du har meget sandsynligt været sammen med en trans :P

 

 

- - - -  den eneste måde jeg kan hjælpe dig på : - så lad dog være med at drikke hjernen helt ud - mand

 

- som turist er man udset til at blive snydt :twisted:  - gælder det mon også fulde mænd :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: - på Thai Corner 

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

 

- og lige, jeg er kommet meget på Thai Corner de sidste 10 år, og kommer der stadig og kan på den måde følge udviklingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa - tillykke, du har været sammen med en trans! Jeg har selv haft fornøjelsen af hende/ham for år tilbage, hvor jeg fik et meget dybt blow. Det var nu ikke så ringe endda. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ham/hende godt, sød fyr !!! men han kender mig igennem mange, så han ved godt,

at jeg kun er til thai lady, men det er rigtigt nok hvad " nyder livet " fortæller at ladyboys er ved at overtage thaicorner,

 

+ africa lady inside and outside of thaicorner

 

men for 12 - 15 år siden var det en bøssebar kun for gay,

 

men rigtig, der er en thaimassage på Gasværksvej nr. 9,  før i tiden var den rigtig god, ( min debut i 2003 )

men i dag kun for ladyboy med gæst

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ham/hende godt, sød fyr !!! men han kender mig igennem mange, så han ved godt,

at jeg kun er til thai lady, men det er rigtigt nok hvad " nyder livet " fortæller at ladyboys er ved at overtage thaicorner,

 

+ africa lady inside and outside of thaicorner

 

men for 12 - 15 år siden var det en bøssebar kun for gay,

 

men rigtig, der er en thaimassage på Gasværksvej nr. 9,  før i tiden var den rigtig god, ( min debut i 2003 )

men i dag kun for ladyboy med gæst

Kære Butterfly

 

at ladyboys er ved at overtage thaicorner,

 

Ja - og det bliver kun være, de køber selv helst ikke noget i baren; men går tiggergang hos alle de mandlige bargæster!! - og kun få giver dem drinks.

De kan ind imellem være 10 - 12 stk og deres sygelig trang til selvhævdelse/vise sig frem/føle sig som hævet over almindelig Thai M+K /behov for at blive feteret, -  kan FAKTISK "jage" bargæster væk, dem der kommer lige fra gaden og smutter ned i baren for en drink eller to.

 

Og så er der 10 - 12 stk som intet køber i baren

 

Jeg kom første gang i baren i 2004 - det var dengang man på alle fredage og lørdage aftener skulle skovle sig frem i tobaksrøgen og vente 15 - 20 ved baren for bare at få noget at drikke - og DENGANG var 4 bartendere for lidt - da var det sjovt at komme på Thai Corner. Det var også dengang at bartenderen Mai hun 2 Nytårsaftener i træk dansede GoGo på bardisken til Lambadaen af Brasilianske Kaoma - hun gjorde det sexet  og på en smuk måde, den lille skønne Mai ;)

 

I dag på gode fredage og lørdage kan 2 bartendere være for meget !!!  - jeg synes ikke der er så sjovt at være mere pga af det ALT for mange Lady boys og nu også efterhånden de mange afrikanske piger - ind imellem også grupper af ikke etniske danskere som absolut ikke af religiøse årsager køber noget som helst i baren, - de har alle ligesom "overtaget" baren, - desværre :sad: 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Istedgade og alkohol i blodet er ikke en god kombination. Det er det lettere kavaleri der huserer i Istedgade og sidegader. Her møder du alle slags mennesker, men osse de rigtig gode og rarer mennesker.

helt enig -for ca 3 år siden ,ville fyre den af i kbh ,havde booket hotel ,gør jeg altid lige straks jeg ankommer til kbh,så er det på plads .så afsted til thai-corner -da jeg tænder på thai-ladyboys -masser af øl -dans -snakken-kyssen ,waw det var skægt .på de sene timer gik hjem mod hotel,ville dog lige i en seven-eleven og have lidt at drikke med op på værelset,da jeg skulle betale havde jeg 75 øre i pungen men havde dog pung-og kort.så var blevet ca 4000 fattigere på thaicorner uden jeg opdagede det .så Vesterbro og for meget alkohol dårlig kombi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Maestro.

Nu ved jeg ikke hvor du havde Været FØR du gik på Thai Corner.

Men jeg har oplevet lignende Black out efter at have Været på Doll House lige ved siden af. Jeg tror simpelthen de putter noget i din fadøl. Nok ikke den første du køber men nummer 2 hvis du er pænt fuld i forvejen.

Måske er det noget fantasy for man bliver horny og husker kun brudstykker bagefter

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Maestro.

Nu ved jeg ikke hvor du havde Været FØR du gik på Thai Corner.

Men jeg har oplevet lignende Black out efter at have Været på Doll House lige ved siden af. Jeg tror simpelthen de putter noget i din fadøl. Nok ikke den første du køber men nummer 2 hvis du er pænt fuld i forvejen.

Måske er det noget fantasy for man bliver horny og husker kun brudstykker bagefter

Var en smut inde på Club 18 kort forinden mit besøg på Thai Corner. Det blev til en enkelt øl, da stedet på denne aften var en overtændt rumæner bule, hvor stemningen bestemt ikke var særlig behagelig.

Ved sgu ikke om nogen har puttet noget i øllet i Club 18 ell. Thai Corner, men jeg undrer mig stadig over mit blackout....

Jeg drikker mig normalt ikke fra sans og samling ude i byen, og jeg synes ikke min øvre alkohol grænse var nået da jeg entrerede de 2 klubber .... jeg har selv tænkt på om Lin kunne ha' haft noget smurt på brysterne, for han/hun var meget ivrig efter at jeg skulle sutte på dem .... sort hul.... tog mine bukser på igen ... sort hul .... og så stod jeg nede foran Thai Corner, meget omtåget og intetanende om hvad der havde foregået og tog direkte hjem derfra.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en smut inde på Club 18 kort forinden mit besøg på Thai Corner. Det blev til en enkelt øl, da stedet på denne aften var en overtændt rumæner bule, hvor stemningen bestemt ikke var særlig behagelig.

Ved sgu ikke om nogen har puttet noget i øllet i Club 18 ell. Thai Corner, men jeg undrer mig stadig over mit blackout....

Jeg drikker mig normalt ikke fra sans og samling ude i byen, og jeg synes ikke min øvre alkohol grænse var nået da jeg entrerede de 2 klubber .... jeg har selv tænkt på om Lin kunne ha' haft noget smurt på brysterne, for han/hun var meget ivrig efter at jeg skulle sutte på dem .... sort hul.... tog mine bukser på igen ... sort hul .... og så stod jeg nede foran Thai Corner, meget omtåget og intetanende om hvad der havde foregået og tog direkte hjem derfra.

-Maestro

 

 

Eller også er der ikke sket noget ?

Altså en nem måde at tjene penge på, når kunden får Black out.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt pclub og thaicorner i sommers.

Jeg var på pclub i et par timer, ikke videre hyggeligt sted, men jeg oplevede ikke en decideret ubehagelig stemning.

Thaicorner var fyldt med thaitranser og danske mænd, høj musik og højt humør da jeg var der og tiggeri om drinks ja bestemt.

Man skal kun besøge sådanne steder i ædru tilstand og jeg er vild skeptisk når jeg er sådan et sted så når jeg bestilte en øl eller sodavand så var det fra flaske og jeg så dem blive åbnet op og fulgte flaskens vej hen til mig med et vågent blik, da jeg gik på wc drak jeg ikke mere af min øl da jeg kom tilbage.

Man skal passe på sig selv sådanne steder.

Godt du skrev indlægget her af hensyn til andre.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal kun besøge sådanne steder i ædru tilstand og jeg er vild skeptisk når jeg er sådan et sted så når jeg bestilte en øl eller sodavand så var det fra flaske og jeg så dem blive åbnet op og fulgte flaskens vej hen til mig med et vågent blik, da jeg gik på wc drak jeg ikke mere af min øl da jeg kom tilbage.

I skal ikke være bange for at møde mig sådan et sted. Thaicorner og Istedgade i det hele taget  - der kommer jeg ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber fra nu af kun flaske øl. Jeg er sikker på at der er noget lusket. Min kone sagde også at jeg så underlig ud i øjnene og opførte mig mærkeligt næste morgen :-/

Be carefull! !

 

Man kan altså også blive mærkelig efter at have sex med en trans :lol:

 

Måske fik du Ya ba, haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en smut inde på Club 18 kort forinden mit besøg på Thai Corner. Det blev til en enkelt øl, da stedet på denne aften var en overtændt rumæner bule, hvor stemningen bestemt ikke var særlig behagelig.

Ved sgu ikke om nogen har puttet noget i øllet i Club 18 ell. Thai Corner, men jeg undrer mig stadig over mit blackout....

Jeg drikker mig normalt ikke fra sans og samling ude i byen, og jeg synes ikke min øvre alkohol grænse var nået da jeg entrerede de 2 klubber .... jeg har selv tænkt på om Lin kunne ha' haft noget smurt på brysterne, for han/hun var meget ivrig efter at jeg skulle sutte på dem .... sort hul.... tog mine bukser på igen ... sort hul .... og så stod jeg nede foran Thai Corner, meget omtåget og intetanende om hvad der havde foregået og tog direkte hjem derfra.

-Maestro

 

Thai corner er blevet absolut no go. Foruden Maestro's historier, har jeg to andre ferske: mænd jeg er nogenlunde bekendt med der begge,ved forskellige tilfælden og vær for sig, har oplevet black outs efter besøg på Thai Corner. Den ene er helt sikker han kun havde drukket en øl. Siden husker han ikke noget, førend han vågner på Kastrup. Har ingen anelse hvordan han kom der, og det værste: konton til hans Mastercard var tomt. 6000 € væk. Han ved han betalte sin øl med kortet, og siden .... tomt både i hovedet og pengepungen.

Den anden vågnede i en port på Vesterbro. Ingen af herrerne har nogensinde drukket sig bevidstløse, og begge fortalte at de sov hele næste dag.

 

Jeg tror ikke du nødvendigvis har haft noget seksuelt samvær, men helt sikkert fået noget i din øl Maestro.

Og jeg vil i hvert fald aldrig nogensinde drikke noget som helst på Thai Corner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er almindelig kendt når man rejser i Rusland så holder man 112 % øje på den FLASKE øl som man bestiller. Ikke noget med drinks for det sker at der kommer øjendråber i !!!.

Nogle typer øjendråber Indeholder Skopolamin "Ophtha" virker sløvende med et mix af alkohol og det er billigere end fantasy drug.

 

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...