Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Aphrodite Wellnessclub

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Dette bliver en kedelig Objektiv vurdering af en ny Klub fremfor om oplevelserne. Synes det passer bedre ind, når den er nystartet.

 

Udenfor: Masser af ukrudt mellem fliser, træer buske vokser udover parkeringspladsen, ser ret lukket og forladt ud

 

Klubben: Genialt lort :smile: og hvad mener jeg så med det. Jamen opbygningen er på mange måder charmerende og logisk. Bollerum ovenpå og så rigelige. Ikke gjort alverden udaf. Noget seng med noget madras, lidt forskellig lys og ellers udstyr til knalderiet.

Barlokalet ganske stort og hyggeligt. Med lidt sofagrupper m.m. I baren er nogle hyggekroge oppe bagved, hvor der er sofaer og lignende indeni. Et Gardin kan trækkes for, så man er mere privat med Pigen. Ja en stakkels uskyldig Pige måtte jo lade trusserne derinde. Jeg elsker den slags små hyggekroge genialt. Du får "kun" udleveret et håndklæde til om livet, ingen badehabit. Generelt kunne temperaturen i klubben godt have været 1-2 grader højere.

Saunaen ikke stor, men nu ganske fin og varm. Og rigelig med plads til mængden af Mennesker (eller mangel på samme) Whirlpool virker, var ikke vildt varm da jeg mærkede, men kunne gå. Der ligger en Madras ovenpå, som skal fjernes inden, hvilket gjorde jeg ikke prøvede den (for bøvlet) Jernsvinet vil nok aldrig komme ind og knalde, da han ville stå med korslagte arme og tænke " sådan nogle ikke funktionelle brusearmaturer" kan man bare ikke have i en klub!! Skabene nogle metalskabe der kan brydes op, men vil sige beliggenheden af skabene i bruserummet og ved siden af Receptionen gør, jeg på ingen måde var nervøs i den retning. Ellers var der fint rent overalt og generelt pænt

 

Stemningen: Pigerne vil gerne snakke, de vil gerne hygge. Virker som de gerne vil give et godt indtryk af stedet og det fungerer som Teamwork, hvor alle bidrager positivt. Opmærksomme på Gæsterne og søde. Havde en enkelt med i Sauna Ikke ligesom Fantasy Lounge, hvor man helst skal være mørkklødet for at være interessant. Dog er der ingen Mænd så det kan virke lidt stille og kedeligt.

 

Antal Piger og tilgængelighed: Kun 5 piger, det er altså for lidt :smile: Men de manglende Mænd gør tilgængeligheden meget stor, og de vil gerne. Oplevede på intet tidspunkt, der ikke var flere Piger end Mænd.

 

Pigerne Visuelt: Klart klubbens svaghed! Mellissa var 26 og vil umiddelbart tro, hun var Yngstepigen. En vil jeg skyde på var noget over de 40 (kan dog være manglende vedligeholdelse) Flere af dem havde lidt kilo på sidebenene (også mere end 5 kg ekstra.) Derudover diverse Skønhedsfejl. Ja en havde jeg på ingen måde lyst til! Hun har ligeså været på Optasia, hvor Mændene ofte afviste hende. Ja Guderne ville det sådan jeg røg i rummet med hende alligevel :???: Lå i en 69 med en Pige, da hun uden invitation, kom ind og deltog, hvor hun stak en finger i Røven på mig og håndterede min Pik. Når man ligger med en Fisse i smasken er det ikke ligetil at stikke af :eek: Nå anyway, når udsigten var en andens Piges Fisse, så gjorde hun det faktisk ganske udmærket :smile:

 

Buffeen: Lidt brød lidt pålæg lidt agurk og tomat. Lidt i den lave ende, selv for en Flatrate. Kaffen stod på Kanden, de få mennesker gjorde den godt kunne blive lidt fesen.

 

Value for Money: 130 Euro.... Ahh det er altså i overkanten! Med Vip kort 110 Euro mere acceptabelt. (så bestemmer antal besøg, hvad VIP koster per besøg) Har svært ved at se, hvad der skulle retfærdiggøre ekstraprisen i forhold til 100 Euro Klubberne. Ja hvis det visuelle har meget at sige, vil nogle nok betegne det som en 80 Euro Klub. Har en enkelt gang besøgt en 80 Euro klub, hvor Pigerne Visuelt var som på Aphrodite.

 

 

 

Beretningen er ikke færdig endnu, så vent lige med at kommentere!

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

For helvede så udløb tidsfristen.

 

LF er blevet VIP: og endda uden at føle sig bondefanget :-) og hvorfor hulen så det tænker man så...

 

1. Stemningen, at man hygger sig og sammen med Pigerne. At Pigerne ikke bare sidder sure ovre i et hjørne og venter på Fyraften.

2. Belligenhed belligenhed belligenhed. 70 km kortere hver vej i forhold til Fantasy Lounge ( som har udviklet sig til en skodklub) over 100 km kortere+ en elbtunnel hver vej i forhold til Absolut Girls.

3 Hyggekroene m.m. er lige mig

4. Det Visuelle trækker ikke så meget ned for mig. På Flatrate føler jeg ikke rigtig jeg betaler for det. Så kan sagtens hygge mig med nogle Piger som langtfra er modeller :-)

 

Men må dog sige, hvis døren til Aphrodite lå ved siden af døren til Totalclub osnabruck eller lignende gode Flatrateklubber, så valgte jeg døren til Totalclub :-)

 

Håber i kan bruge mine informationer til at vælge/fravælge klubben. Hvis der er nogle ting som jeg ikke har belyst må i jo spørge.

 

Og så blev beretningen endelig færdig hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

fra 2-4 vil jeg mene. Med lidt charme kan en af Pigerne måske snig sig op på 5. Der var ingen af Pigerne som var niveauet imellem Flatrate og FKK og slet ingen af dem, hvor man tænkte, hvad helvede laver hun her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

God beretning :smile: hvad ligger prisen på?

130 euro hverdage 150 euro weekend. Du kan købe et VIP kort til 50 euro som gælder et 1 år. VIP giver 20 Euro i rabat i hverdagene og vist nok 30 euro i rabat i weekenden (ikke sikker på det sidste)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

OK tak, det bliver nok ikke en klub for mig så :P

Har prøvet at beskrive Klubben så Objektiv som muligt. Så selvom jeg egentlig var ganske tiltreds og blev VIP, så var der da nogle åbenlyse "fejl" ved klubben.

 

Bl.a det visuelle. Nu er Skønhed naturligvis en Subjektiv størrelse. Og Kvinder kan for nogen blive vanvittig smukke, hvis hun smiler til dem ( eller der er kommet lidt alcohol indenbords) Har taget udgangspunkt i de gænse Skønhedsidealer. Her er 10 + kg over anbefalet vægt ikke med i. Ligeså er et par manglende tænder ikke, større modersmærker og andre skønhedspletter heller ikke. Selvom en af Pigerne gav en bedre service end de fleste på FKK og nærmest gik et niveau op fra GFE så det næsten nåede højden NFE, så holder jeg mig for fin til, at katagorisere hende som en Model :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligeså er et par manglende tænder ikke, større modersmærker og andre skønhedspletter heller ikke. Selvom en af Pigerne gav en bedre service end de fleste på FKK og nærmest gik et niveau op fra GFE så det næsten nåede højden NFE, så holder jeg mig for fin til, at katagorisere hende som en Model :smile:

 

Manglende tænder er da en faktor i skønhedsidealet :lol:

 

Jeg kan forstå beliggenheden og afstanden er en fordel for jer... men for mig et det slet ikke er alternativ, slet ikke når klubstandarden er så lav. Om entreen kommer under 99€ trække det slet ikke, for transportomkostningerne og transporttiden er ikke det værd.

 

Ligesom Berlin heller ikke er et alternativ for jer i Midt-/Sønderjylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

fra 2-4 vil jeg mene. Med lidt charme kan en af Pigerne måske snig sig op på 5. Der var ingen af Pigerne som var niveauet imellem Flatrate og FKK og slet ingen af dem, hvor man tænkte, hvad helvede laver hun her :smile:

 

Får pigerne virkelig kun karakteren 2-4 på en skala fra 1-10?

 

Jeg havde ellers besluttet mig for at smutte forbi onsdag eftermiddag næste uge, om ikke andet så bare af nysgerrigheds og fire-fem knalds skyld.

Men nu er jeg stærkt i tvivl,om, hvorvidt jeg skal køre til P-Club i stedet?   :sad:

 

Venligst

French

 

PS: Hvad betyder NFE :-), og husker du hvad pigen, der leverede det, hedder ? :-)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Får pigerne virkelig kun karakteren 2-4 på en skala fra 1-10?

 

Jeg havde ellers besluttet mig for at smutte forbi onsdag eftermiddag næste uge, om ikke andet så bare af nysgerrigheds og fire-fem knalds skyld.

Men nu er jeg stærkt i tvivl,om, hvorvidt jeg skal køre til P-Club i stedet?   :sad:

 

Venligst

French

 

PS: Hvad betyder NFE :smile:, og husker du hvad pigen, der leverede det, hedder ? :smile:

Ja 2-4 er min subjektive vurdering fra en Skala på 1-10. Vi snakker på ingen måde Harmony! og da overhovedet ikke ACA, OASE :-) De bedste på Aphro ligger i min øjne noget under bunden på Harmony (Schoko, Helena)

 

P club er Pigerne ligeledes noget kønnere. Faktisk synes jeg Pigerne visuelt er ganske ok på PCLUB det er mere den kedelige prispolitik og deraf lade stemning, da mændene holder sig væk

 

NFE= ny forelsket experience

 

GFE reel= bliv nu færdig

 

GFE klinik= varm pige som kysser 

 

NFE= Jeg kan godt lide GFE! men synes altid man godt kan mærke købesex aspektet i det. Den måde hun stiger ud af sengen, det føles mere som en service og lignende. Helt helt i orden, for det er jo et arbejde :-) Men denne pige mærkede jeg ikke købesexaspektet! Hun ville det rigtig gerne og lagde ikke skjul på det. Følte ikke hun leverede en service, men bare jeg havde fået en varm pige med i Kanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja 2-4 er min subjektive vurdering fra en Skala på 1-10. Vi snakker på ingen måde Harmony! og da overhovedet ikke ACA, OASE :smile: De bedste på Aphro ligger i min øjne noget under bunden på Harmony (Schoko, Helena)

 

P club er Pigerne ligeledes noget kønnere. Faktisk synes jeg Pigerne visuelt er ganske ok på PCLUB det er mere den kedelige prispolitik og deraf lade stemning, da mændene holder sig væk

 

NFE= ny forelsket experience

 

GFE reel= bliv nu færdig

 

GFE klinik= varm pige som kysser 

 

NFE= Jeg kan godt lide GFE! men synes altid man godt kan mærke købesex aspektet i det. Den måde hun stiger ud af sengen, det føles mere som en service og lignende. Helt helt i orden, for det er jo et arbejde :smile: Men denne pige mærkede jeg ikke købesexaspektet! Hun ville det rigtig gerne og lagde ikke skjul på det. Følte ikke hun leverede en service, men bare jeg havde fået en varm pige med i Kanen

 

Ny Forelsket Experience.....hihihi.... du hygger dig :-)

Hvad hed hun ? :-)

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

130 euro hverdage 150 euro weekend. Du kan købe et VIP kort til 50 euro som gælder et 1 år. VIP giver 20 Euro i rabat i hverdagene og vist nok 30 euro i rabat i weekenden (ikke sikker på det sidste)

hov de har ændret det til 20€ rabat på hjemmesiden.. den vil jeg tage en snak med dem om når jeg kommer derned igen :)

 

jeg vil mene vi har samme oplevelse af stedet. pigerne er ikke fotomodeller men de er nu søde nok.

i forhold til hjemmesiden så føler man sig lidt snydt (tror pigerne på billederne er fra en striptease skole/klub)

men ja 45min mindre kørsel hver vej i forhold til hamborg har også en del at sige

 

hehe alder er nu en sjov ting på piger :)

 

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge stedet, jeg havde egentlig andre planer ; men de druknede i kraftig regn, da Jernsvinet så havde annonceret at han havde en god undskyldning til at komme tog jeg afsted.

Jernsvinet så jeg ikke noget til; men sådan nogle ruster vel når de kommer ud i regnvejr.

Afstanden fra grænsen er ca. 95 km; med motorvej det meste af vejen.

Da jeg ringede på blev jeg lukket ind af en dame jeg kendte fra Absolut-girls, hun fortalte at Absolut var lukket nu. :(  :(

Det kom ikke som en overraskelse for mig, jeg har ikke kunnet se lønsomheden i den klub de gange jeg har været der.

Hvad beskrivelsen angår kan jeg tilslutte mig de ovennævnte indlæg.

Hvad brusearmaturene angår, er der to bruserum. I rummet ved omklædningen er der tre brusere med termostatbatterier, desværre er termostaterne gået til de evige reguleringsmarker, enten iskold eller skoldhed.

I det andet rum er der brusere med et-grebs blandingsbatterier, de fungerer udmærket. Ejeren spurte mig hvad jeg mente om klubben, jeg nævnte de tre termostatbatterier.

Der kommer en vvs.mand i næste uge, der er flere ting de ikke er færdige med endnu.

Han nævnte også at buffeten ville blive bedre, den kan nu heller ikke blive meget ringere.

Da jeg var der ( søndag fra 14.30 til 20.30) var der fem piger på vagt.

De fortalte at der var ni piger ialt og normalt skulle der være seks på vagt.

Den ene havde det ikke godt da de havde haft åbent til syv morgen.

Der var nogle piger der vimsede rundt i lokalet, jeg tror det var frivagten og de så noget bedre ud end resten, så søndag er nok ikke den bedste dag.

De flotteste piger var tekenfrau og en der gik til hånde i baren og med lidt rengøring.

Hvad temperaturen angik syntes jeg den var helt ok.

Når man ankommer får man udleveret en nøgle til et skab, badesandaler og et håndklæde til lændeklæde; men hvor gør man af nøglen, der er jo ingen lommer.

Det irreterede mig at skulle holde styr på den nøgle hele tiden, så næste gang tager jeg en snor med så jeg kan have den om halsen.

Gungner er VIP. medlem nu da jeg kommer igen, rabatten er 20€ pr. besøg, kortet koster 50€.

 

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som jeg synes er mest synd for klubben selv, er at de vælger at starte op før end de egentlig er klar til det.

 

Tilsyneladende har vi at gøre med en ejer der både er lydhør, og interesseret i gæsternes mening, samt at klubben åbenbart har potentialet til at kunne blive meget bedre.

 

Nu har de første handlekraftige brugere her på EG taget turen til klubben, og leveret lige præcis så forbeholdne tilbagemeldinger at alle vi øvrige interesserede, der kunnet have fulgt op som den anden bølge af besøgende fra Danmark, vi risikerer at trække i håndbremsen, og klubben ikke får den start som dansker magnet, som beliggenheden giver alle muligheder for.

 

Nu er jeg jo godt klar over at klubben ikke er startet ud fra en forventning om at vi danskere skal udgøre det forretningsmæssige grundlag for klubben, men også målt på det lokale marked, der forstår jeg ikke at klubben tør åbne så halvfærdigt, når nu det er købers marked i Tyskland, og en ejer af en ny klub må være sig bevidst så mange etablerede velkendte alternativer tyskerne altid har til et helt nyåbnet sted, der virkelig i Tyskland har behov for at skille sig positivt ud for at blive positivt bemærket. 

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget tyder på, at klubbens hjemmeside lover mere end både stedet og pigerne kan leve op til.

Stedet bliver formentlig ikke en danskermagnet, som Rejse så rigtigt skriver.

Ud fra de hidtidige beskrivelser, tænker jeg, at stedets potentiale - og berettigelse - for danskere i store træk kan blive som et:

- alternativ til P-Club, hvor Aphro kan levere billigere sex, hvis man vil være sammen med mere end to piger, men ligger længere væk og ikke har så flotte piger og

- alternativ til Harmony/Atmos, hvor Aphro er klart billigere, og der er kortere afstand til, men hvor pigerne ligger klasser under.

Jeg tror derfor aldrig, at Aphro bliver et sted man kører til fra Sjælland uden at have andre ærinder i området.

Jeg påtænker i øvrigt at besøge Aphro onsdag i næste uge. Jeg er alligevel i området, og man er vel nysgerrig :-)

Så send endelig en pm, hvis du er interesseret i at tjekke stedet og pigerne ud i selskab med en broder. Det kunne være hyggeligt :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener folks sammenligninger med diverse FKK-klubber er lidt forfejlet. Det er en flatrate, og skal ses som alternativ til Fantasy Lounge og den åbenbart nu hedengangne Absolut Girls, samt evt. andre, ikke som alternativ til FKK. Jeg har ikke været på Aphrodite endnu, men er da nysgerrig, specielt hvis Absolut ikke længere er en mulighed. Alle de kommentarer der groft sagt kan koges ned til "FKK er bedre", er ikke særlig brugbare for mig. Jeg vil gerne vide, hvordan stedet er sammenlignet med andre flatrates. Er det bedre at fortsætte til Fantasy, eller er Aphrodite besøget værd? Det vil være hovedspørgsmålet for mig.

 

Det er ærgeligt, hvis Absolut er lukket, men desværre ikke specielt overraskende. Den ene gang jeg nåede at være der, hyggede jeg mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Den Røde i at flatrate ikke direkte kan sammenlignes med FKK. Det er to forskellige ting.

 

Men der er også en del ligheder. For eksempel mulighed for omklædning, bad, at blive på stedet i flere timer, drikkevarer, lidt at spise, flere piger og samvær med andre brødre.

De dele af konceptet tiltaler mig meget :-)

 

Min sammenligning er derfor mere af steder, hvor der er en klubagtig oplevelse, og som ikke ligger alt for langt fra den dansk-tyske grænse :-)

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg er enig med Den Røde i at flatrate ikke direkte kan sammenlignes med FKK. Det er to forskellige ting.

 

Men der er også en del ligheder. For eksempel mulighed for omklædning, bad, at blive på stedet i flere timer, drikkevarer, lidt at spise, flere piger og samvær med andre brødre.

De dele af konceptet tiltaler mig meget :smile:

 

Min sammenligning er derfor mere af steder, hvor der er en klubagtig oplevelse, og som ikke ligger alt for langt fra den dansk-tyske grænse :smile:

 

Venligst

French

De ting du her nævner, kan klubben fint klare. Da jeg var der i lørdags var maden fin.  Lokalerne i klubben er fine og bar rummet er stort og godt indrettet med små lommer hvor man kan sidde og hygge lidt mere privat, men stadig mærke stemningen fra resten af rummet. Der var ikke problemer med dårligt luft eller cigaret røg hvilket jeg ofte oplever på andre klubber. Så mener at faciliteterne i klubben er på fuld omgangshøjde med andre flat rate klubber. Og så ligger den så meget tætter på Danmark.

 

Sex delen var også fin. De fleste af pigerne var med på meget. Også mere end jeg tidligere har oplevet når vi snakker flat rate piger.

 

Vedr. pigernes udseende så syntes jeg man skal holde det op mod det man møder på andre flat rate klubber. Gør man det så syntes jeg ikke at pigerne var så langt bagud på point. Men her tror jeg så også at når klubben kommer op og køre på alle cylindere og  antallet af gæster stiger. At klubben ville kunne tiltrække flere og smukkere piger til.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man starter noget nyt vil der altid komme nogle ting bagefter der skal rettes, ejeren var ikke klar over tilstanden af termostatbatterierne.

Huset har stået tomt i mere end et år, så haven trænger til en omgang; men den skal vi jo ikke bruge nu.

Der var en dansk bil på parkeringspladsen da jeg kørte, jeg tror vi var tre danskere der i går.

Det som jeg synes er mest synd for klubben selv, er at de vælger at starte op før end de egentlig er klar til det.

 

Tilsyneladende har vi at gøre med en ejer der både er lydhør, og interesseret i gæsternes mening, samt at klubben åbenbart har potentialet til at kunne blive meget bedre.

 

Nu har de første handlekraftige brugere her på EG taget turen til klubben, og leveret lige præcis så forbeholdne tilbagemeldinger at alle vi øvrige interesserede, der kunnet have fulgt op som den anden bølge af besøgende fra Danmark, vi risikerer at trække i håndbremsen, og klubben ikke får den start som dansker magnet, som beliggenheden giver alle muligheder for.

 

Nu er jeg jo godt klar over at klubben ikke er startet ud fra en forventning om at vi danskere skal udgøre det forretningsmæssige grundlag for klubben, men også målt på det lokale marked, der forstår jeg ikke at klubben tør åbne så halvfærdigt, når nu det er købers marked i Tyskland, og en ejer af en ny klub må være sig bevidst så mange etablerede velkendte alternativer tyskerne altid har til et helt nyåbnet sted, der virkelig i Tyskland har behov for at skille sig positivt ud for at blive positivt bemærket. 

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er akustikken ellers i clubben? - spilles der højt øredøvende musik? - og hvilken slags?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Først på dagen var musikken det samme som man ville kunne høre på en dansk lokalradio. Og ikke for højt. men ud på aften skiftede det og blev musik fra pigerne hjemlande, pigerne dansede til det ude på gulvet og på den lille scene. Og den var i perioder temmelig høj. så alt i alt var det en blandet landhandel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...