Hop til indhold
BigDick

Suspension

Recommended Posts

Er blevet opfordret af et par profiler til, at skrive dette indlæg.

Som det har været adskillige brugere bekendt, har min profil været suspenderet fra Eroguide i 4 uger, og er samtidig suspenderet permanent fra chatten.

Jeg har forstået det sådan, at undertegnede skulle have oprettet en ekstra brugerprofil. Det er ikke genkendeligt, så i det moment må jeg fastholde at brugerprofilen Lady Snowfox er oprettet af Alberte-Sydjylland, og ja, når vedkommende i et vist omfang over tid, on and off,, har opholdt sig hos mig/været i området, har vi på samme tid været på EG, sikkert med samme IP, det skal ikke bestrides.

Ligeledes må jeg fastholde at undertegnede IKKE, har bedt om at få gjort LSf lyserød. Hvad LSf har bedt om, vil ikke være korrekt af mig at kommentere på. Da profilen er udelukket permanent fra EG, vil det ikke være muligt for vedkommende at kommentere på dette.

Venligst BD. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så kan jeg bedre forstå hvor du blev af...... :wink:

 

Har skrevet privat til dig på. mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var Administrator der behandlede sagen og informerede BigDick, men resten af ledelsen blev også informeret om grundlaget.

LSF blev oprettet med en emailadresse hvori indgår med BigDicks rigtige navn. At vi er vidende om hans rigtige navn skyldes oplysninger BigDick har givet til en af mine kollegaer i forbindelse med at BigDick bad os om noget.

Vi har foretaget mange mange tjek af LSF og BigDicks ip adresser. Hvert eneste tjek viste at de hver gang loggede og på chattede fra samme ip adresse.

Vi har fået anmeldelser fra brugere som fandt at LSFs sprogbrug var underligt og at når brugerne spurgte hvem LSF var fik de alle svaret at det ville LSF ikke sige.

Dette har Administrator fået bekræftet via chatlog ligesom det kunne konstateres det påfaldende i at de to brugernavne for det meste kun var på chatten samtidig og fra samme ip adresse ligesom det var påfaldende at var BigDick optaget af at skrive samtaler så var LSF som regel tavs og omvendt som regel.

LSF bad om at blive gjort lyserød, og skrev til en af mine kollegaer, LSF blev spurgt om hvem LSF var, vi fik samme besked som dem der havde spurgt chatten, dvs intet kunstnernavn som alberte eller lign.

Administrators mange undersøgelser af de to brugers ip adresser og at han kun kunne konstatere at LSF kun loggede på via samme ipadresse som BigDick, at LSF ikke ville fortælle hvem LSF var, emailadressen og den omtalte lighed med BigDicks private navn var årsagerne til at beslutningen blev truffet så vidt jeg husker.

Jeg skal ikke udelukke at der var flere forhold men Administrator er meget fraværende i skrivende stund. Derfor jeg svarer i første omgang ud fra det jeg ved om sagen.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sygt sted det her efterhånden... Total til grin det hele herinde efterhånden. Tænk det er et sted for voksne mennesker. Ja jeg må sgu indrømme at det efterhånden ligner mere et sted for stalker, sølle stakler, uærlige og falske mennesker, mennesker med ondskabsfulde initiativer og måske en ordenligt røvfulde ensomme og eg/ sex afhængige mennesker...

Kom nu altså kig indad, vær rar, tænk videre og på andre og VÆR ÆRLIG!!!

Damn den branche her er rådden og det sgu langt fra kun pigerne i den der skaber det image....

Ja jeg skal vist bare logge af igen og videre ligesom så mange andre gør og burde...

Og nej jeg tager ikke parti- læser bare endnu en tråd om ting der er i min verden fjern..

Dårlig karma sted . I ønskes en god dag med forhåbenligt ægte kærlighed i fra jeres omgivelser.

Knus undrende Line

Redigeret af Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line, lige i øjet.

Det er patetisk.

Oven over alting, stråler moder sol :)

Jeg smutter tilbage på bænken. BX er lige kommet med flere Prips!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line, lige i øjet.

Det er patetisk.

Oven over alting, stråler moder sol :)

Jeg smutter tilbage på bænken. BX er lige kommet med flere Prips!

 

Kan vi ikke snart få noget andet end Pripps?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Kan vi ikke snart få noget andet end Pripps?

Hvad er der galt med en Pripps og en dåse Surströmming til??. Svensk når det er bedst... :P :P :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke snart få noget andet end Pripps?

 

Vi kan også gå over til Tuborg Classic :D :D :D – eller en af de mange gode udenlandske øl, der efterhånden fås :lol: :lol: :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man sidder i et hul så er det normalt smartest at lade være med at grave. :)

Dybest set, så er BigDick vel bare offer for sin egen teknologiforskrækkelse. Han havde i lang tid et motto med, at han ikke havde en smartphone - det har han dog fjernet nu. (Han har måske opgraderet?) Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvad ellers der nu foregik?

Men hvis nogen kommer med Surströmming til bænken, så tåler jeg nogle Pripps mere. Og snaps selvfølgelig. Og General Lös.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dybt nede i dit svenske hjerte - nyder du så i virkeligheden en Surströmming - eller er det bare Sveriges svar på færingenes gærede grindehval, islændingenes nedgravede haj eller grønlændernes mugne sælkød?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvad er problemet med at købe dynamit?

Bjørnebryg!!! Hammerstærkt og i et prisleje hvor dansk folkepension kan være med. Pruhhhh ha da.

Jeg sætter mig igen- uden sure animalske produkter.

.

.

.

BD du kan godt få en halv balles plads ud i venstre side ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

Ja jeg må sgu indrømme at det efterhånden ligner mere et sted for stalker, sølle stakler, uærlige og falske mennesker, mennesker med ondskabsfulde initiativer og måske en ordenligt røvfulde ensomme og eg/ sex afhængige mennesker...

...

Knus undrende Line

Kære Line

Måske en lille smule generaliserende indlæg, du der præsterer!

Slår du altid alle over en kam?

Venligst

French

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et eller andet i den her streg jeg ikke helt forstår,...men ok der er meget jeg ikke forstår...

Lad os antage at BigDick, evt har kunne tænke sig at forsøge sig lidt som lyserød/lilla

Vi må jo gerne have flere profiler herinde, vi må bare ikke bruge dem til at støtte om om samme emne,

Altså må drenge, gerne have flere drenge profiler, og piger må jo så have flere pige profiler, går jeg ud fra?

Må piger også have en drenge profil? eller en dreng en pige profil?

Jeg syntes ikke jeg har set et eneste sted at det med flere profiler skal være kønsbestemt?

Kunne løsningen på Bigdick,s problem ikke bare blive løst ved at han skiftet Handel? så han havde fuld adgang til hele eruguide som os andre?

I øvrigt syntes jeg det er en rigtig flot, afsporing af emnet, som flere af de herre lægger for dagen :mad:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne løsningen på Bigdick,s problem ikke bare blive løst ved at han skiftet Handel? så han havde fuld adgang til hele eruguide som os andre?

I øvrigt syntes jeg det er en rigtig flot, afsporing af emnet, som flere af de herre lægger for dagen :mad:

Hejsa Cherie, hvis en person får en straf så er den personbestemt og ikke brugerbestemt. Dvs får du en straf herinde, altså rent hypotetisk naturligvis ;), så ville den gælde samtlige af dine brugernavne. Nu har du kun et brugernavn skal siges inden folk misforstår mig. Ellers ville straffene jo være ligegyldige. Så din tanke er lidt strafomgåelse ;)

Vi accepterer ikke at mænd udgiver sig for at være piger eller at piger udgiver sig for at være mandlige kunder som svar på det andet du skriver. :)

Jeg har dig mistænkt for at have skrevet et til dels humoristisk indlæg også ;)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Line

Måske en lille smule generaliserende indlæg, du der præsterer!

Slår du altid alle over en kam?

Venligst

French

Nope det gør jeg aldrig... Synes bare det er ved at være for meget... Mon jeg er den eneste...? Kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også tit siddet på en bænk og holdt pause men mit ego har aldrig været så stor at jeg hele tiden måtte fortælle de andre om at jeg jo altså holder pause

Hallo jeg sidder altså her på bænken, haallooo, I må ikke glemme mig, jeg er jo vigtig, husk det nuuuuuuu :D

Som prikken over iet holder man jo slet ikke pause men har bare dæmpet antallet af skrevne indlæg men man blander sig jo stadig når man synes :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den her debat med storpikken i centrum viser det jeg har sagt, der er nogen der går aaaallllttttt for meget op i det her forum. Der har Linefruen nok lidt ret.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fejl.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope det gør jeg aldrig... Synes bare det er ved at være for meget... Mon jeg er den eneste...? Kh Line

I ethvert webforum kan og skal man regne med, at der er personer til stede med andre normer end en selv. Ligesom i det virkelige liv.

Men det et stadig kun en lille mindretal, der har helt diametralt andre normer end en selv og end den gennemsnitlige bruger.

Dem må man så lære at leve med, ignorere eller elske, så længe forummet er offentligt.

Og selv med de 'anderledes' brugeres tilstedeværelse kan forummet sagtens være til stor glæde og inspiration. Ligesom man kan lære noget om andre menneskers tankegang, som kan være til nytte i andre af livets forhold :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også tit siddet på en bænk og holdt pause men mit ego har aldrig været så stor at jeg hele tiden måtte fortælle de andre om at jeg jo altså holder pause

 

 

Nej, du kun fortæller os at du har holdt pause og at du ikke havde noget behov for at fortælle os det førend nu. Og det er jo også en fortælling. :grin:

 

Men spøg til side så er det skønt at sidde lidt mer i baggrunden og kun spille ind en bold imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...