Hop til indhold
Saxo

Niki Geisha hos Sexy Secret

Recommended Posts

I går aftes lod jeg mig friste af denne annonce, og fik en aftale i stand her til formiddag.

 

http://www.eroguide.dk/forum/topic/26303-tilbud-kun-fredag-30-min-til-1000-kr-inkl-super-og-mega-f/

 

Ved ankomsten blev jeg budt på en kop kaffe. Lidt senere kom Niki iklædt en kimono, jeg fik et kram og et velkomstkys,og blev vist ind i et nydeligt hyggerum. Niki skulle lige nette sig lidt, inden hun var klar.

 

Jeg benyttede ventetiden til at smide tøjet i en lænestol. Efter 5 minutter kom Niki ind iført en sort corsage, tror jeg det hedder. Vi kyssede og krammede lidt stående, og Niki fik knappet sin beklædning op og taget trusserne af.

 

Niki er en lille ret buttet pige, meget sød og imødekommende. De billeder som ligger på hendes Blogspot er meget retvisende.

 

http://nikigeisha.blogspot.dk/p/blog-page.html

 

I sengen blev der kysset igennem både med og uden tunge. Jeg nusssede og kyssede hendes bryster, og kravlede længere ned og gav missen en omgang. Om hun fik en rigtig orgasme, skal jeg ikke kunne sige, men meget våd blev hun.

Derefter blev det min tur til at blive forkælet lidt, der blev kysset nedover, slikket og suttet på bollerne, og så kom jeg indenfor i en dejlig mund. Jeg måtte afbryde hende flere gang, med lidt kys og kæl. Men hold da op, hvor kan den pige sutte. Det var helt til roden, og med god brug af tungen.

Jeg besluttede, at missionær og doggy måtte vente til en anden gang.

 

Efter flere pauser måtte jeg overgive mig, og lade det ske, som måtte ske.

 

Der var tid til, at snakke, kysse kramme og kæle for hinanden, inden tiden var gået. Der var ingen, som bankede på døren, det styrede Niki selv.

 

Konklusion: Niki er en lille buttet, sød, imødekommende, og medlevende pige. Hun kysser dejligt, og sutter guddommeligt.

 

Kan klar anbefales, hvis man er til en buttet pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også kun anbefale Niki. Havde en god 1/2 time, med masser af kys, kram og god sex. På vej ud fik jeg et langt kram med kys, der i den grad gav mig lyst til mere. Så jeg holder øje med Nikis vagtplan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...