Hop til indhold
Gæst

Manglende visninger...

Recommended Posts

Gæst

Hey eg.

Hvorfor kan vi ikke se hvor mange der har været inde og se på vores annonceringer? Den viser 0 ved alle stort set og jeg går da ud fra at når de bliver liket, at nogen har være inde og kigge...

Rigtig god fredag til jer. Kram Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Det har jeg også ofte undret mig over men aldrig fået snøvlet mig sammen til at spørge om. Så godt spørgsmål line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jaa, godt spørgsmål Line....! -Det har også undret mig et stykke tid, og det hjælper ikke når man trykker opdater, -der går somregel mange timer eller et døgn, før man kan se visningerne....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme sker ved alm. indlæg, som først får tilføjet antal visninger, efter at der er blevet svaret 1. gang  :wink:

 

Prøv evt. at lave et lille ekstra indlæg til jeres lyserøde annoncer og se om ikke det passer  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøø prøver lige igen. Hvorfor står der 0 ved visninger i pigernes annoncer? Kh Line

 

Sjovt nok er der kun angivet antal visninger ved annoncer, der er mere end ca. 1½ måned gamle - så lige hvad der udløser at tælleren opdateres er lidt svært at sige :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haaaaalloooooo admin.... damen spurgte om noget..... nå...

EG er Admins fritidsbeskæftigelse. I øjeblikket er Admin lidt fraværende i perioder og har travlt. Derfor skal I forvente at der kan være lange svartider i spørgsmål som kun Admin kan svare på som dette. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...