Hop til indhold
Kælepotten

Flensborg - lysternes by

Recommended Posts

Jeg må tilstå, at selvom jeg i den grad hader deres "kun 1 udløsning på en halv time"-princip (kan simpelthen ikke forstå, hvad antallet af udløsninger har med noget at gøre, når man køber tid :mad: ), så ELSKER jeg efterhånden Flensborg.

 

Jeg var et smut derned i går 29/9-14, og udover de gængse indkøb, så skulle jeg bestemt også lige prøve at par af de nye skønheder der er kommet til byen.

Jeg havde på forhånd besluttet mig for at besøge Victoria (som efter min opfattelse har nogle af de mest sexede fotos) http://www.fair-girls.de/Flensburg/1729 desværre løb jeg forgæves både formiddag og eftermiddag (hun er nok populær), så i stedet startede jeg med at besøge pigerne i Finkenstrasse 6 hvor jeg hidtil har haft et utal af vidunderlige besøg.

 

Eva var i mine tanker http://www.fair-girls.de/Flensburg/1850, og heldigvis var hun ledig. Hun var lige stået op da jeg kom, så hun havde ikke nået at få sat håret eller lagt den perfekte makeup endnu, men det gør nu intet, med en så smuk ung pige som hende. Hun sagde at hun var 22 år, og det tror jeg passer meget godt. Jeg havde selv skudt hende til 21. Hun har en helt igennem perfekt ungpigekrop med små smukke naturlige bryster, en helt flad mave og de kønneste ansigt. Jeg bestilte en halv time til 50€ og spurgte til superfransk, men det tilbyder hun åbenbart slet ikke. Den næste godt og vel halve time var helt igennem vidunderlig, og står slet ikke mål med den meget lave pris. Hun sutter rigtig godt, så man "næsten" glemmer at man har kondom på, og fornemmelsen af at være sammen med en så ung og smuk pige gjorde, at jeg meget hurtigt kunne mærke overtrykket, og stoppede hende derfor og bad om at smage hendes lille lyserøde fisse. Et super dejligt syn kom mig i møde - 100% glat med et par halv lange skamlæber - nøjagtigt som jeg elsker dem, og det blev slugt og suttet på livet løs. Efter at have slikket hende 4-5 minutter var jeg begyndt at flytte fokus fra klitten til hullet, men der gik ikke længe, før hun bad mig flytte tungearbejdet op til klitten igen. Lidt efter fingerede hun en dejlig orgasme, klemte lårene sammen om mit ansigt, lavede de klassiske ryk med hele underlivet, og lod til at klitten blev meget øm. Nuvel - tror stadig at det var show, men hun gjorde det på en dejlig og indlevende måde. Jeg var vildt opstemt og var klar til at kravle ombord på hende, men hun bad mig vente et minut og sagde, at hun lige skulle nyde orgasmen færdig. Jeg rykkede så i stedet op og nussede for hendes bryster, og der gik da heller ikke lang tid, før hun skubbede mig om på ryggen og spurgte om hun måtte ride mig lidt. Øhhhh - ja, selvfølgelig måtte hun det, og det var også dejligt, men det var lige før jeg følte, at det mere var for hendes egen fornøjelses skyld, end for min, for hun lavede ikke de bevægelser som de fleste piger gør, når de gerne vil have kunden tømt og gjort færdig, men derimod gnubbede hun sin klit imod roden af min pik meget bestemt og rytmisk. Men det gjorde ikke noget, for hvis der er noget jeg nyder endnu mere, end at få sex på den måde JEG gerne vil havde det, så er det når en kvinde tydeligt viser, at hun "bruger" mig sådan som HUN godt kan lide det. Lidt efter var jeg så liderlig, at nu skulle hun have den i doggy for fuld skrue - og det fik hun så.

Bagefter lå vi og talte lidt om alt muligt - lige fra hendes uddannelse, familie i Polen osv.

Jeg var ude igen efter ca. 40 min.

Alt i alt et besøg langt over gennemsnittet.

Pigens udseende:  9/10

Sexen: 9/10 (ville gerne have haft super fransk)

Prisen:  11/10

Beliggenhed mv.:  10/10

 

Så blev det tid til at handle lidt ind.......

 

OG imens jeg handlede ind, gik jeg og blev helt vild liderlig igen - både ved tanken over den dejlige Eva, men også ved forventningens glæde over at skulle besøge Victoria - som det var planen at gøre, så snart jeg havde handlet færdig.

Som jeg tidligere skrev, så var hun desværre atter optaget, og derfor valgte jeg i stedet at besøge Bella http://www.fair-girls.de/Flensburg/1181

Jeg har en gang tidligere været på adressen i Duburger Strasse 17, men dengang gik jeg uden sex, da jeg synes priserne var alt for høje.

Da døren blev åbnet og super super smukke model Bella stod i døren, glemte jeg alt om priser, normer, forventninger - jeg var SOLGT.

Skyndte mig med hende indenfor og spurgte til priserne. En halv time koster 80 - en time 130. Super fransk koster 20 ekstra. Og nej - selvom prisen for en halv time er noget højere, så er der stadig kun med en udløsning. Nuvel - Den skønne Eva havde jo også lige tømt mig for ca. 1 time siden, så jeg accepterede og bad om en almindelig halv time. Gav hende en 100 € seddel, hvorefter hun spurgte om jeg ville i bad først, og det ville jeg gerne. Imens jeg stod under den kolde bruser (nej - der er intet varmt vand) tænkte jeg på, om jeg mon ville få 20 € tilbage. Da jeg atter kom ind i hyggerummet lå Bella klar og nøgen på sengen. Synet er fuldstændig ubeskriveligt - og med fare for at lyde som en gammel salgsannonce fra den blå avis, så kan jeg kun sige - "Hun SKAL opleves". Hvis jeg skulle beskrive den for mig ultimative kvinde at have sex med, så ville hun se nøjagtigt sådan ud. Gude smuk - lækker brun uden at være mulatfarvet - totalt perfekt krop med 100% flad mave og mellemstore bryster uden silicone. ALT på hende er perfekt. Så hvad fanden - jeg droppede at nævne noget om de 20 € for ville ikke ødelægge dette perfekte øjeblik. Da jeg lagde mig på senge, var hendes hænder straks overalt på mig, og inden jeg næsten nåede at opfatte hvor hænderne nu var på vej hen, havde hun sluttet læberne rundt om pikken. Aaaaahhh tænkte jeg - så var det fordi hun havde troet at jeg ville have super fransk også. Super dejligt - og det fortrød jeg bestemt ikke, for hold da k...... den kvinde kan noget med sin tunge. Med fare for at komme alt for hurtigt, bad jeg hende om at vende sig om, så jeg kunne slikke hende lidt. Lidt paradoksalt, så ville hun - lige modsat Eva der ikke ville give super fransk men gerne slikkes - ikke slikkes. Nå, men jeg fortalte hende at jeg var ved at komme alt for hurtigt, og det forstod hun udmærket og tilbød derfor at hun kunne ride mig i stedet og lovede mig, at det ville jeg ikke komme af. Ja ja - det er godt tænkte jeg, for du er simpelthen så lækker og jeg er så liderlig, at det sker nu nok alligevel, men pyt - bare det var oppe i netop hende, så ville min dag ende godt. Hun red mig blidt og langsomt, og hver gang jeg var lige ved at eksplodere, ændrede hun lidt på bevægelserne og det virkede sku. Hold da kæft hun havde styr på det. Sådan fortsatte det 5-10 minutter, og så var det tid til at hun skulle have den bagfra. Da jeg kravlede om bag hende, ærgrede det mig meget, at hun ikke ville slikkes, for hold nu op - selv missen er perfekt. Noget så smuk med lange skamlæber. Uha, men nu skulle hun f.... have raketten fyret af oppe bagi, og det fik hun så. 

Jeg stod på gaden igen ca. 30 min. senere

Pigen:  15 ud af 10

Sexen: 9/10 (pga. jeg ikke måtte slikke hende)

Stedet/beliggenhed: 6/10 (stedet er egentlig fint nok, men det er næsten umuligt at finde parkering i nærheden).

Prisen: 8/10 (lidt dyrt efter tyske forhold, men stadig MEGET billigt i forhold til DK, og i særdeleshed i forhold til pigen)

 

Jeg er både glad og trist over, at jeg ikke bor i Flensborg, for hold nu op min pik ville blive slidt op på få år. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauuuuuii... :-)

Både Victoria, Eva og Bella er noteret i min hukommelse. Så smukke :-)

Mange tak for anmeldelsen. Har du nogen anelse om, hvor længe de bliver i F?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauuuuuii... :smile:

Både Victoria, Eva og Bella er noteret i min hukommelse. Så smukke :smile:

Mange tak for anmeldelsen. Har du nogen anelse om, hvor længe de bliver i F?

Venligst

French

 

Hej French

 

Victoria ved jeg ikke noget om, men Eva sagde, at hun skulle være der i 14 dage, og at i mandags var første dag.

Bella ville være der ugen ud, og hvis hun blev godt besøgt, så måske en uge længere. Det var første gang hun var i Flensborg sagde hun, så gutter - tag jer nu godt af hende. Hun er bestemt en kvinde, som det ville være dejligt, hvis vi kunne få hende til at holde fast i Flensborg i nogen tid endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

får da næsten lyst til at besøge de samme kvinder.. god smag

du ville jo nok have nævnt hvis der var for photoshoppet

 

Eva ser ud som på billederne, og Bella er LANGT LANGT kønnere i virkeligheden og med en helt perfekt brun kulør.

Bella er nok det mest sexede kvindemenneske jeg har mødt IRL.....som kom endelig afsted, inden det er for sent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

besøgt Eva tordags hun er smuk sød og virkelig stram.

Hun tilbyder standard program for 50 euro og du får ikke mere...

Hun fortalte at de betaler hver 550 euro pr uge for lejligheden og hvis man så regner lidt skal der sku mange igennem inden der er overskud i butikken. personligt blev jeg lidt skræmt over at skal så mange kunder til før de har overskud.

 

men alt i alt er hun et besøg værd og er der ugen ud,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm.

Har tidligere idag været Feldstrasse for at tage en tur med Bella og jeg må indrømme at jeg ikke deler begejstringen.

Den Bella jeg mødte var ganske vist indlevende og havde en flot krop med store (falske) bryster. Hendes ansigt er dog 100% negroid og selvom lyset gennem de røde gardiner kan snyder var der ingen tvivl om at hvilket kontinent generne var fra:)

Hun var desværre ikke nybarberet, så hendes fisse kradsede en del.

Det positive og særlige ved oplevelsen var den MEGET faste røv og hendes evne til at "twerke" mens jeg kneppede hende bagfra.

Helt ok oplevelse for de 50€, men langt langt fra en TOP oplevelse og nej - hun er ikke en skønhed efter min mening, men vi er heldigvis forskellige.

Beliggenheden er rigtig fin da man kan parkerer på købmandsgaardens p-plads 100 M væk og få et rammer øl med hjem. Der er tre piger i lejligheden - alle sorte!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm.

Har tidligere idag været Feldstrasse for at tage en tur med Bella og jeg må indrømme at jeg ikke deler begejstringen.

Den Bella jeg mødte var ganske vist indlevende og havde en flot krop med store (falske) bryster. Hendes ansigt er dog 100% negroid og selvom lyset gennem de røde gardiner kan snyder var der ingen tvivl om at hvilket kontinent generne var fra:)

Hun var desværre ikke nybarberet, så hendes fisse kradsede en del.

Det positive og særlige ved oplevelsen var den MEGET faste røv og hendes evne til at "twerke" mens jeg kneppede hende bagfra.

Helt ok oplevelse for de 50€, men langt langt fra en TOP oplevelse og nej - hun er ikke en skønhed efter min mening, men vi er heldigvis forskellige.

Beliggenheden er rigtig fin da man kan parkerer på købmandsgaardens p-plads 100 M væk og få et rammer øl med hjem. Der er tre piger i lejligheden - alle sorte!

Del dette indlæg


Link til indlæg

og derfor valgte jeg i stedet at besøge Bella http://www.fair-girls.de/Flensburg/1181

Jeg har en gang tidligere været på adressen i Duburger Strasse 17

 

Linket virker ikke længere. Er det den samme Bella her http://www.fair-girls.de/Flensburg/1846 der nu befinder sig på Feldstrasse 18 i stedet for Duburger Strasse 17? Eller er det en anden Bella?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket virker ikke længere. Er det den samme Bella her http://www.fair-girls.de/Flensburg/1846 der nu befinder sig på Feldstrasse 18 i stedet for Duburger Strasse 17? Eller er det en anden Bella?

Hej Bean

 

Nej - det er så afgjort ikke den samme pige. Hende i Feldstrasse 18 er klart enten Neger eller fra Sydamerika.

Den Bella jeg besøgte var fra central Europa - vist nok fra Ungarn.

Hun var smuk brun - men brun som selv en dansker bliver, efter en uge i sydens sol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...