Hop til indhold
Pjotr

Lucia på Sexy Club - musiken tystnade

Recommended Posts

Jag satt och väntade på Cat hos Sexy Club, men hon var kraftigt försenad, och därför frågade jag den vänliga telefonpigen om hur Lucia ställde sig till att möta en man på 57 år. Hon föreslog att vi skulle hälsa på varandra, och snart kom en ung vacker och mörkhårig skönhet in och hälsade på mig. Även om jag förstod att frågan kunde upplevas retoriskt, ställde jag samma fråga om ålder till Lucia själv, och precis som jag hade anat konstaterade hon att det inte var några problem. Vi kom så överens om 30 minuterssession, 

 

Det är lätt att tycka om Lucia (http://www.sexyclub.dk/girls/lucia/index.php). Hon är vacker och hennes kropp är välproportionerad. Jag njuter av en vacker piges närhet, och herdestunden med Lucia gav mig rikliga tillfällen att bara njuta blicken av hennes långa ben, slanka midja, fasta bröst, vackra ansikte, spensliga rygg, runda stjärt och långa hår. Jag tyckte om allt jag såg.

När jag träffar en dansk pige föredrar jag att tala svenska, men eftersom Lucia såg frågande ut gick vi snart över till engelska. Jag fann det enkelt och naturligt att prata med henne. Kemi är nog inte rätt ord när en ung pige träffar en man i min ålder, men Lucia kändes trygg i sin kvinnlighet och sexuella utstrålning.

 

Snart utforskade jag hennes kropp lite närmre, och efter att ha bett om lov, smakade jag på henne. Det var härligt. Det var också märkligt att efter ett tag uppleva hur RnB-musiken som spelade i bakgrunden tystnade då hennes lår trycktes samman mot mina öron.

 

Sedan var det hennes tur att ta sig an mig. Hela tiden skedde det med god ögonkontakt och vi utbytte flera leenden under akten. Efter en smula franskt satte hon sig över mig, och jag såg hur min pik försvann i hennes sköte. Hon red mig med lugna och sensuella underlivsrörelser och med ögonen riktade mot mina. Jag hade velat frysa ögonblicket, så vackert var det att se denna härliga pige röra sig över mig.

 

Resten av akten präglades av innerlighet och intensitet, och jag njöt av varje sekund, precis som jag när jag skriver detta har Lucias ljuvliga närhet kvar i mig. Jag hoppas att Lucia förstår vilken glädje hon har skänkt till en man som känner sig yngre än han är.

 

I was sitting in a waiting room at Sexy Club, waiting for Cat, but when the friendly telephone lady told me that she was delayed, I asked if it was possible to meet Lucia instead – if she found it in her to meet a 57-year-old man. She suggested that we say hello to each other, and soon enough a dark-haired young beauty entered the room. I realized that my question was rhetorical, but even so I asked Lucia about her attitude to having sex with an older man. Just as I had suspected, she said that there were no problems. We thus agreed on a 30-minute session.

 

It's easy to like Lucia She is beautiful and her body is well proportioned. The time I had with Lucia gave me ample opportunity to enjoy the sight of her long legs, her slim waist, her lovely bosom, her gorgeous face, her slender back, her rounded behind, and her long hair. I did not keep my praise a secret before, during or after the act. I liked everything that I saw.

 

When I meet a Danish girl, I prefer to speak Swedish, but as Lucia looked bewildered when I tried we soon went over to the English. I found it easy and natural to talk to her. Chemistry is probably not the right word when a young girl meets a man of my age, but Lucia felt very secure in her femininity and sexual charisma. If she experienced any degree of discomfort in my presence, she certainly did not show it.

 

Soon I explored her body a little closer, and after having asked for permission, I tasted her. After some time exploring her, the RnB music that had played in the background fell silent as her thighs pressed against my ears.

 

Then it was her turn to devote her attention to me. Throughout we had good eye contact and we exchanged several smiles during the act. After some French, she straddled me, and I saw my penis disappearing into her. She rode me with gentle and sensual movements and with her brown eyes directed towards mine. It was so beautiful that I wanted to freeze the moment.

 

The rest of the act was marked by slow intensity, and I enjoyed every second. As I write this I can feel Lucia's lovely closeness and the scent of her body lingering in me. I wrote this hoping that Lucia understands what joy she has given to a man who feels younger than he is.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...