Hop til indhold

Recommended Posts

Kneppede jasmin for to uger siden.

Det positive ved hende er, at hun oprigtigt elsker pik, samt at sutte pik.

Det negative for mig var, at jeg synes hun er en tand for stor. Jeg ved godt der står i hendes annonce hun har kvindelige former. Men det synes jegdog er lidt af en underdrivelse.

Men smag og behag.

http://www.sexpiger.dk/4463

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GMF

Kneppede jasmin for to uger siden.

Det positive ved hende er, at hun oprigtigt elsker pik, samt at sutte pik.

Det negative for mig var, at jeg synes hun er en tand for stor. Jeg ved godt der står i hendes annonce hun har kvindelige former. Men det synes jegdog er lidt af en underdrivelse.

Men smag og behag.

http://www.sexpiger.dk/4463

 

Skulle du hilse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er billederne retvisende?

Jeg synes hun er større i virkeligheden. Men husk, det er min vurdering. :)

Så ingen gentagelse for min side

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Det må være første gang jeg har læst en halv-negativ anmeldelse af hende. O_o

 

Det er vel meget naturligt ?

Vi har alle forskellig smag og dermed ikke samme forventninger.

Jeg mener ikke at der er  noget galt med Jasmin, men vi er som sagt forskellige 'so you can't please everybody'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være første gang jeg har læst en halv-negativ anmeldelse af hende. O_o

 

Ahh når ret skal være ret er der vel også denne her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Jeg kan godt stå inde for at billederne stadig passer af hende for jeg besøgte hende igen i fredags og der lignede hun helt sig selv.

 

Nu er jeg på ingen måde til små petite spinkle piger, men hvis man ikke har en fornemmelse af hvor stor en pige der er tale om når man tager i betragtning at hun er omkring de 1,8 m, så bliver man selvfølgelig overrasket. 

 

Men jeg synes at billederne er retvisende ifht hendes krop. Om man så er til den type er individuelt. 

 

 

Mvh

g-lover

Redigeret af g-lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kneppede jasmin for to uger siden.

Det positive ved hende er, at hun oprigtigt elsker pik, samt at sutte pik.

Det negative for mig var, at jeg synes hun er en tand for stor. Jeg ved godt der står i hendes annonce hun har kvindelige former. Men det synes jegdog er lidt af en underdrivelse.

http://www.sexpiger.dk/4463

 

Efter min opfattelse en helt værdiløs anmeldelse, fordi den lige så vel kunne være skrevet af en person, der aldrig har mødt hende IRL (hvad du måske heller ikke har)...(!)

At hun "elsker at sutte pik" kan vi læse os til andre steder.

 

At hun efter din opfattelse er "en tand for stor" er jo ligeledes værdiløs information, fordi andre måske har en anden smag på det punkt end du.

Lyver hendes billeder?

 

At din såkaldte "anmeldelse" (foreløbigt) har udløst 2 "likes" er mig komplet uforståeligt - det har intet med en anmeldelse at gøre.

 

Min manglende begejstring over "anmeldelsen" har intet at gøre med Jasmin, som jeg aldrig har mødt og heller aldrig kommer til at møde som GP, da jeg kun besøger kvinder med naturlige bryster. :)

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger dette forum til skrive anmeldelser om piger jeg har kneppet ( eller læse anmeldelser af andre)

Intet andet - SLET ikke at skrive frem og tilbage hvorvidt en anmeldelse er god eller dårlig, det er mit liv for kort til.

Så derfor kommer der ikke mere respons fra min side ad på denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Hver fugl pipper med sit næb. Anmeldelser behøver ikke være doktorafhandlinger. Der er som alle ved plads til forskellighed på EG, bare vores regelsæt overholdes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har også besøgt Jasmin for en måneds tid eller to siden, og er enig med anmelder. Hun tager godt imod, jeg kneppede hende hårdt i både fisse og røv og hun kunne tydeligvis godt ilde det! Men hun er også for stor efter min smag, så kommer heller ikke igen. Men vi havde det meget sjovt mens det stod på:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...