Hop til indhold
Guest tzatiki

Kunsten at undgå liderlighed med Tao Tantra hos Fryds Wellness

Recommended Posts

Guest tzatiki

"Hej - er det første gang, at du er her?", spørger Sascha, da hun lukker mig ind i sit lille private tempel i Odense SØ. "Ja, det er det", svarer jeg, mens jeg prøver at være diskret i mit elevatorblik. Det bobler inde i mig af spænding. Fryds Wellness skyder med spredehagl i sin forretning og tilbyder alt fra infrarød afslapningsmassage til hot -og coldstone massage, neglebehandlinger, doktor fisk og smykker. Jeg har bestilt tid til 90 minutters 'Tao Tantra Terapeutisk Body Release Massage'.  

 

"Det foregår nede i kælderen", siger hun og viser mig vej. Der er et lille værelse lige ved indgangen, som er indrettet med fiske spa. Jeg smiler ved tanken om, at hun har valgt at indrette sit private hjem på denne måde. Jeg låner toilettet, hvor der er en liflig duft fra tændte røgelsespinde. Så går jeg ned i meditationsrummet. Der er levende lys og stille baggrundsmusik fra en bærbar pc. Pladsen er lidt trang og indretningen er uæstetisk. Kaotisk og hyggeligt på samme tid, men jeg kan godt lide atmosfæren.

 

Hun klæder sig om bag en lille flytbar væg og kommer ud kun iført en kimono - eller hvad det nu er. Alt hvad jeg ser er hendes bryster. Jeg bliver budt på en udrensende grøn te. Jeg drikker ellers aldrig te. Den smager afskyeligt, men jeg drikker den. Jeg holder af traditioner. "Jeg har ikke prøvet Tao Tantra før, men jeg har læst grundigt om det på din hjemmeside", siger jeg med troværdighed i stemmen. Erektion og ejakulation er ikke det essentielle. Jeg bliver erotisk betaget af hende intense øjne, de mørke lokker og hendes velformede bryster - og en del mindre betaget af hendes almene viden, da samtalen falder på hverdagsting. Hun er nærværende, men snakker meget. Det eneste jeg tænker på lige nu er, hvordan det mon føles at mærke hendes hænder massere min Yīnjīng.

 

Sascha forklarer grundigt, hvordan massagen kommer til at foregå og hvad formålet er. Det er vigtigt, at jeg slapper helt af, husker de dybe vejrtrækninger og lader mig hengive til hendes hænder. Jeg prøver at virke interesseret, men er ufokuseret på de mange ord, der strømmer ud. Min hjerne ligger allerede på madrassen. Jeg hører dog, at hun i sidste del af massagen kun plejer at være iført trusser. "Er det okay for dig?", spørger hun. "Det er det", svarer jeg.  Jeg prøver at dæmpe begejstringen i mit ansigtsudtryk.   

 

Jeg tager tøjet af og lægger mig nøgen op på massagebriksen. Jeg har selv medbragt lagen og håndklæde, for det skal man - også selvom man giver 2.000 kroner for at få body release. Massagen er dybdegående og afslappende. Blodcirkulationen stimuleres. Hun kan sit håndværk og udfører det professionelt. Desværre snakker hun også under seancen. Jeg har tabt tidsfornemmelsen, da det endelig er tid til at komme ned på gulvmadrassen, som er placeret i det ene hjørne af rummet. Min krop er afslappet, mens min højre hjernehalvdel er forudindstillet. Så lægger jeg mig på maven og har glemt alt om dybe vejrtrækninger. Der går ikke lang tid før jeg mærker de gyngende, bløde bryster glide hen over min ryg. Som en delfin, der glider gennem vandet. Jeg har det som en fisk i vandet, mens jeg nyder bølgernes skvulpen. Ferier man ikke vil hjem fra.

 

Liderligheden har taget magten over mig, da jeg bliver bedt om at vende mig om. Skiftevis lukker jeg øjnene og sniger mig til at blik af hendes bryster. Sascha bemærker det. "Du skal slappe af og ikke fokusere på mig", siger hun. Hun må have prøvet det før. Nu med lukkede øjne mærker jeg hendes varme og omsorgsfulde hænder på lingam, der rejser sig som en torpedo. Hænderne flytter fokus til mellemkødet, som bliver masseret med lette tryk. Så hører jeg, at hun tager en latexhandske på. Svup. Med kirurgisk præcision fører doktoren en finger ind og masserer prostata. Først føles det ganske rart, men så rammer jeg muren ved ubehaget af en ekstrem vandladningstrang. Hun stopper igen, tager handsken af, og sætter sig til rette med benene flettet ind imellem mine. Hænderne finder atter vej til projektilet. Jeg må huske vejrtrækningen, tænker jeg, mens jeg holder vejret. Med skiftevis rolige og tempofyldte håndbevægelser, får hun energien til at strømme mod forløsning. Jeg er hengivet til hendes varme, olierede hænder. Flere gange holder hun pause for at udsætte detonering af den uundgåelige sprængladning. Dybe vejrtrækninger fylder rummet.

 

"Det er ellers normalt at taomassagen forhindrer en egentlig udløsning", siger Sascha, da jeg er endelig har fået mig rejst fra tempelpladsen. "Du lod liderligheden tage over og glemte vejrtræningen", konkluderer hun omsorgsfuldt og professionelt. "Det er altså ret svært", svarer jeg med et skævt smil, mens jeg lover at huske det til næste gang.

 

 

Frydswellness.dk har i øjeblikket tilbud på Tao Tantra til 999 kr. Det var også den pris, som jeg gav. Jeg vil gerne slå fast, at selvom man(d) for 'lingam massage', så er der tale om en seriøs og professionel behandling. Man bør ikke tage afsted for at få udløsning, men for at få en anderledes helhedsoplevelse. Jeg er også sikker på, at det fulde udbytte bedst opnås ved at nedtone sin liderlighed - hvilket ikke helt lykkedes for mig denne dag.

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

:-P  :-P Tak for en super beskrivelse!! MHT til udløsningen, er du sandsynligvis hverken den første eller sidste, der har måttet give efter!  :eek:

 

Nej, vi, der har lidt svært ved at nå de højere spirituelle sfærer, er tit nødt til at ty til denne jordiske trøsteløsning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

hvad siger hun til at man røre lidt ved hende??

 

Kan man undgå fingeren i røven??

 

Jeg kan ikke vide det med 100% sikkerhed, men jeg er overbevist om at det er et klart NEJ til dit første spørgsmål.

 

Og ja - du kan godt "undgå" prostata massage, det bliver aftalt inden massagen går igang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid en fornøjelse at læse dine skriverier, Tzatiki. Jeg har aldrig prøvet den slags massage. Sidst jeg prøvede noget eksotisk, var kinesisk fodmassage. Det var der absolut intet erotisk ved, han fandt alle mine mange knuder i foden og bearbejdede dem jernhårdt med knytnæve. Av for den! Men det var nu dejligt bagefter, i flere uger faktisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tzatziki, rigtig god og indlevende anmeldelse, lige som jeg husker tao tantra fra nogle år tilbage hvor jeg prøvede det nogle gange hos Lady Lotti. Jeg kunne se på hendes site at hun også kommer til København, det må prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er godt nok en besværlig hjemmeside og kryptisk at man ikke giver informationer om hvor det er. "København" er jo mildest talt et vidt begreb.

Måske det er et filter for at slippe for de mest useriøse? Man slipper også for mig, da jeg ikke kan se hvorfor jeg skal tilmelde mig med navn, adresse og alt muligt andet for at få massage ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...