Hop til indhold
Guest RasmusL

Studinebaben -- Lealove

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hej EG :-)

 

Som lovet en Anmeldelse af studinebaben - Lea love

 

 

Jeg er Forholdsvis ny bruger herinde. da jeg først lærte siden at kende i forbindelse med et GB i sidste måned. Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse før og er ikke et grammatisk geni så bær over med mig :-)

 

Jeg Har igennem de sidste mange år besøgt et utal af piger både på kliniker og privat. haft gode som dårlige oplevelser. blevet skuffet over billeder der var flere år gamle og helt sikkert flere kg siden. for ikke at snakke om Photo shop. Normalt vil jeg jo mene. at når noget virker for godt til at være sandt, så er det det også.

 

 

 

Onsdag i sidste uge så Lealoves billeder tænkte jeg det samme. fake gamle billeder mm. jeg så hendes Annonce på Annoncelight gennem et link i en tråd  herinde. og Tænkte at det var for godt til at være sandt, men hvis det nu var sandt, at hun så ud som på billederne, så var det da det værd at prøve at skrive til hende.

efter at have taget mig lidt sammen og tænkt det hele igennem og efter at have læst flere debatter, om at folk mente hendes priser var for dyre. og kun en enkel anmeldelse om hun var som lovet.  så gjorde jeg det. skrev en mail til hende, der gik en dags tid før jeg fik svar tilbage, og efter der gik det stærkt med at få svar. inden for få timer og fik bekræftet at hendes billeder var max 6 måneder gamle og at de selvfølgelig var hendes egne. vi fik lavet en aftale Torsdag aften ( i forgårs) Gik en hel uge og glæde mig som en lille dreng og da dagen kom og  jeg kommer til den adr. som jeg havde fået, kommer der en fyr ned på gade og hentede mig. cool fyr, nede på jorden og til at snakke med. da vi kommer op i lejligheden og jeg kommer ind og døren bliver lukket. vender jeg mig rundt og der Står hun i døren indtil værelset. i det frækkeste Sorte lingeri og med Blond hår. en lille fræk sag. 21 År ( ligner en på 19 ) 1,60 cm høj og ca 48-50 kg en rigtig lille lyshåret nips. Jeg bliver helt målløs og tænker HELT SIKKERT. vi kommer ind på værelset og Vi får afregnet. og det sjove kan begynde. jeg får klædt hende af, og hendes dejlige ungpige bryster og hendes stramme lille røv harmonere godt med resten af kroppen. vi står og nusser og kysser lidt, efter lidt tid får jeg lagt mig på sengen og hun går i gang med at slikke og sutte på mine kugler, og så begynder hun at sutte, hun tager den helt til roden, med god lyd på. jeg får vendt hende om på ryggen og begynder at slikke hende. det er seriøst den flotteste fisse jeg nogen sinde har set, den indbyder bare til at blive slikket. hun får lidt finger samtidig hvilket tændte hende helt vildt. da vi er godt varme begge 2 går vi igang. først en missionær, hun er virkelig på og tilstede ligner en som nyder det og det tænder mig godt. vi får vendt os om og hun rider mig, hun går helt ned over og virkelig vrider underlivet frem og tilbage og vil dårligt stoppe da jeg mener vi skal op og jeg skal kneppe hende bagfra. får hende op og vendt og går så igang bagfra. efter lidt tid bliver der banket på døren. 5 min igen. vi går i gang på senge kanten så vi kan få det afsluttet. først bagfra også i missionær. da jeg er ved at komme sætter hun sig på knæ på gulvet og sutter helt i bund. hun åbner sin mund og tager sin lille frække tunge ud. og kigger op på mig og jeg kommer på den, og hun sluger det hele og tager et par sut mere. SÅ GODT!!!!  

 

Vil sige at hun er en rigtig sød pige, med den frækkeste krop. og samtidig sød at snakke med. hendes pris er bestemt ikke dyr, når man tager alle de ydelser med. det var bestemt hver en krone værd. og skal helt sikkert prøves igen.

 

 

Alt i alt en super god oplevelse. med den frækkeste lille lyshåret pige med den strammeste ungpige krop. som var på fra start til slut. Jeg har aldrig besøgt samme pige 2 gange. Har kun over vejet det enkelt gang før. men med denne tøs besøger jeg helt sikkert igen.

 

 

God fornøjelse til jeg andre, som skulle få glæden af hende og go weekend :-)

 

 

Rasmus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...jeps.. ku godt.

Jeg kan kun være 100 procent enig.

I øvrigt en Super anmeldelse. Godt og ligefrem skrevet.

Velkommen til her på EG.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med priser er jo en svær øvelse.

 

Nogle handler i ALDI  -  andre handler i Magasin.

 

Det må være op til ens egen pung (!!!!!!!! :mrgreen: ) og afgøre hvad man vil betale.

 

Jeg købte i dag en 2015-kalender til 10;- kr,- i  Lidl. Nøjagtig samme model koster 20;- kr. i Føtex.

 

Hvad har en kalender og en pige tilfælles!!??

 

En kalender-pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Krølle-bølle det var en dårlig sammenligning. Da kalenderne er mere eller mindre ens. Det ville være synd at sige om pigerne i den branche.

Man kan diskutere meget frem og tilbage om det er dyrt eller okay i forhold til markedsprisen. Jeg har mødt flere piger til 900-1100 kr for 30 min som jeg aldrig kunne finde på at besøge igen. Det vil jeg med hende. Så får mig var Lea hver en krone værd. Hun op fyldte alle mine behovet forventninger og mere til. Og jeg besøger hende helt sikkert igen. Så hendes pris er vel ikke helt ved siden af, når nu hun har nok kunder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, hun er ganske sprød, det må man lade hende ... 

Og Enig, pris kan diskuteres, men i sidste ene er det KØBER de beslutter om det er dyrt, eller ej ... Simpelt 
Forstået på den måde, at man jo kan vælge om man vil betale, eller lade være, og prøve andet.

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes nu ikke det er specielt dyrt. Der er ikke alle mulige mærkelige tillæg (jo for anal, men ellers ikke).

Hun er sindssyg lækker og sød. Hun er dansk så ingen mærkelige misforståelser. Lækker og helt i top lejlighed.

Er 100% enig i anmeldelsen. :-P  og ja jeg skal også besøge hende igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

2000kr for 30min det er sku da dyrt selv om hun er lækker  :shock: så tag du bare en tur mere med hende gotu2 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det er dyrt eller om det er mange penge er to forskellige ting.

Synes også at 2000,- er mange penge. Hvis jeg sammenligner de oplevelser jeg har fået andre steder, mener jeg stadig ikke det er dyrt, med baggrund i de begrundelser jeg allerede har skrevet.

Nu har jeg så besøgt Lea og ved hvad jeg snakker om, så skal vi ikke bare lade den ligge der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det er dyrt eller om det er mange penge er to forskellige ting.

Synes også at 2000,- er mange penge. Hvis jeg sammenligner de oplevelser jeg har fået andre steder, mener jeg stadig ikke det er dyrt, med baggrund i de begrundelser jeg allerede har skrevet.

Nu har jeg så besøgt Lea og ved hvad jeg snakker om, så skal vi ikke bare lade den ligge der.

 

Tjah, jeg har også været ret kritisk over for Studinebabens priser – samt den selvsikkerhed, der ligger bag.

 

Jeg har vendt den lidt oppe i hovedet et par gange, og selvom jeg synes, at honoraret ligget helt oppe i toppen relativt til det generelle niveau for markedets toppiger, så synes jeg da, at Lea skal have lov til at forsøge sig i det segment, der kunne føle sig fristet af hendes koncept.

 

Så held og lykke til Lea herfra :) .

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen sætter selv prisen ud fra hendes egne præmisser.

Hvis f.eks jeg selv synes, det er for dyrt, jamen så er jeg ikke i hendes målgruppe. That's it. Og min mening om hendes priser er dermed uvedkommende.

 

Personligt tror jeg, det er et smart træk af Lea, fordi hun automatisk får sorteret et segment fra; nemlig dem, som primært handler efter pris. De handler meget og ofte og tilægger derfor ikke den enkelte oplevelser den store værdi. (og ja, jeg generaliserer efter laveste fællesnævner, fordi jeg kan se, de findes herinde.)

 

Derfor kunne det tænkes, at Lea helst vil have et færre antal gæster, som udmærket ved, de betaler en højere pris end gennemsnittet. Det har også den indbyggede effekt, at gæsten møder op med en anden indstilling, når han bevidst har betalt mere end "normalt."

 

Men får jeg så mere for mine penge, eller betyder det, hun er ekstra top lækker og attraktiv? Tja, det kommer jo an på, hvordan man vurderer sine oplevelser :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da helt sikkert gerne besøge hende, hvis jeg vidste hun er lækker. Problemet er bare jeg kan ikke vide om hun er mere attraktiv end så mange andre danske piger!

 

Men ellers synes jeg da også prisen kan virke meget rimelig; taget i betragtning kun kysser måske giver anal og blowjob er uden. Der er trods alt ikke mange danske piger med samme tillæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Der er vist 3 meget fine billeder, hvis i ikke kan bedømme ud fra det, sååååå .. Har ikke været der, men billederne se nu ganske lovende ud, så måske?! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Gammel tråd nyt liv :-)

Ak ja. branchen har mistet en stjerne.

Det ville være tosset at lave en ny anmeldelse af en pige som forlader branchen. Så laver en i min gamle anmeldelse

Har besøgt en del piger og dog har jeg aldrig besøgt den samme 2 gange ikke før her i aften

Efter jeg desværre måtte aflyse et møde med Lea i Dec. så løb det mig koldt ned af ryggen da jeg så en tråd herinde ang at hun stopper.

Fik hurtigt lavet en aftale idag det var hendes sidste vagt og jeg blev hendes sidste kunde. Sikke en krop og personlighed, har sjælendt mødt en pige som kysser så intenst. og heller ikke en som kigger en så dybt og uskyldig i øjnene når hun sidder på knæ på gulvet og tager den til roden.

Og hendes små søde gisp og støn når man tænder hende ved at røre ved hende. Oh kysse hende

Hun vil blive savnet ;)

/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fatter ikke de tøsser der sluger. Jeg mener vildt fedt for os stodder

Men for hende/dem det er satme risikable arbejdsforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fatter ikke de tøsser der sluger. Jeg mener vildt fedt for os stodder

Men for hende/dem det er satme risikable arbejdsforhold.

 

Ja arbejdsforholdene ville ikke blive godkendt af en fagforening ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Fatter ikke de tøsser der sluger. Jeg mener vildt fedt for os stodder

Men for hende/dem det er satme risikable arbejdsforhold.

Hvorfor er det risikable forhold?? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det risikable forhold?? :)

Øh hvorfor!!! Har du aldrig hørt sætningen ubedkyttet sex? Med mulighed for sygdomme af den ene anden eller 3 slags. At sluge en portion sæd vil jeg da kalde for ubeskyttet ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...