Hop til indhold
Guest Equilibrium

Vi er vilde med den nye tendens

Recommended Posts

Guest Equilibrium

med at pigerne lægger selfies op. Det er et godt initiativ som nærmest er at betragte som folkeoplysning.

 

På den ene side hører det jo nærmest hjemme i annoncering, men da der jo skal være plads til 'Juhuu og Bravo' råb og almindelig begejstring så ser vi gerne at det sker i 'Hyggesnak'-forum

 

Men, som sagt, fortsæt bare !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Jeg måtte også lige Like Daniellas initativ :-) ikke bare en, men også en opfølgende billedserie. Med alt det snak om billedsnyd m.m. i annoncer er det jo fantastisk at se den ægte vare. Thumps up herfra til den forhåbenlig nye Trend blandt Pigerne.

 

Dog må jeg give min nye kollega "som overgår mig i specielt nickname" ret i, det hører under hyggesnak :-) Men skulle der forvilde sig nogle lækre Selfies ind i generel debat, flytter jeg dem hjertens gerne uden sure miner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg blev bare træt af snakken om at jeg løj omkring min vægt og at jeg vejede mindst 75 så måtte jeg jo bevise folk uret ..

Er ikke lige noget jeg har hørt :-) Men der kan nu også skrives leksikoner om de ting der er gået min næse forbi  :grin: Men damm en inspirerende billedserie! specielt nr 2. Viser meget men ikke det hele min nysgerrighed er fanget!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg skal altid være Rasmus modsat. Vil love jer alle sammen at jeg never ever kommer til at ligge en selfie op... det vil jeg simpelthen ikke byde jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ahh Sisse, når du sådan kan stille dig til rådighed som badepige, kan du vel også ligge et par Selfies op :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg blev bare træt af snakken om at jeg løj omkring min vægt og at jeg vejede mindst 75 så måtte jeg jo bevise folk uret ..

 

Var så med rygtet om, at din "frk. mis" ser kedelig ud tæt på ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Lider hvis jeg engang skal være badepige så bliver det iført en stor pink flonel badekåbe og kanin Sutter. Så kan de unge piger opvarte jer. Så skal jeg nok give jer et svirp i røven med håndklædet når i skal ud og duche jer.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Og hvad med rygtet om, at Sisse vejer 141 kg?

Kan du, Sisse, ikke lige afkræfte det, med sex selfies ;-)

Venligst

French

NIX

primært fordi det passer

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

God humor Sisse. Sådan skal et åndssvagt indlæg som mit nemlig håndteres :-)

Venligst

French

... Men overvej dog et par selfies alligevel. Det er vil være en aldeles og hamrende god reklame...

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lider hvis jeg engang skal være badepige så bliver det iført en stor pink flonel badekåbe og kanin Sutter. Så kan de unge piger opvarte jer. Så skal jeg nok give jer et svirp i røven med håndklædet når i skal ud og duche jer.

En "kanin sutter". Det lyder spændende.

Hvad er det egentlig, og koster det ekstra, eller får man ligefrem penge for at modtage en sådan sutter ? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk tråd. Man ender nødvendigvis med et smil på læben når man har læst de sjove og meget varme beskeder igennem. Sådan er Eroguide også stadigvæk - Heldigvis. :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Var så med rygtet om, at din "frk. mis" ser kedelig ud tæt på ? :)

Den har jeg absolut også hørt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er en rigtig dårlig trend. Jeg har jo ikke råd til at besøge alle jer dejlige piger :D :D :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der er mange lækre belfies i dit linke hehe tak :P

 

for de uindviet så er en belfie = butt selfie

 

 

 

hun er sej :D

 

when-youve-got-it-flaunt-it-via-photonbs

 

 

selter5.jpg

 

 

 

 

 

Hvad med en felfie, haha :P

 

Farmer selfie ! :P

 

felfie5.jpg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...