Hop til indhold
Nysgerrig.mand

Dk thai massage, Albanigade, Odense

Recommended Posts

Har besøgt stedet i denne weekend, var en tur på Fyns-land.. Super god oliemassage over hele kroppen. De kan deres kram og selv om der står "ingen seksuelle ydelser" fik lille manden alligevel en lille tur, når inderlårene blev masseret. Virkningen udeblev heller ikke. Da jeg kiggede på hende og smilede og nikkede, blev hun tydeligt genert over at hun havde masseret der. Det blev ved det og prisen 350 var yderst ok for den super gode massage og lidt fræk pirring. Kommer helt sikkert igen, når vejen går forbi Odense igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nysgerrig,

Har haft en sjov oplevelse derinde for nylig.

Blev masseret af en lidt erotisk buttet dame, som også har hjulpet til i Nyborg, hun genkendte mig udmærket.. selvom hun prøvede at skjule det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke blevet tilbudt andet end god til ok massage derinde, det er noget tid siden og kan ikke huske hvad hun hed, men ældre dame tynd ca. 165 hun kunne give en god massage, dsv. var hun der ikke de sidste par gange jeg var forbi, det er 1 år siden, men 3 eller 4 forskellige massør og aldrig noget tilbud ud over, hvilket også er fint, da der ofte er flere kunder i samme rum delt med et forhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...