Hop til indhold
sexlife

Kandy - fabelagtig krop!

Recommended Posts

Hej drenge

 

En lille advarsel - hvis du ikke tænder på en lækker latina med stor røv, bør du ikke læse dette!

 

Var i hovedstaden og kløen var stærk. Yvette havde fri, men fandt så:

 

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=19199

 

Ringede og spurgte om billederne var ægte, det blev der svaret ja til. Tog chancen som så mange gange før, og kørte til Østerbro.

 

Lad det være sagt med det samme. Billederne er sandsynligvis ægte, men virkeligheden er bedre! Absolut den mest lækre kvinde jeg har haft i mit liv! Bar none! Hendes røv er ægte bubble butt på bedste latina vis (hun er vist nok fra Columbia) og hendes bryster ligner silikone, men er ligeså ægte!

 

Jeg var solgt fra første øjekast. Trak hendes kjole op, og begyndte at kysse hendes fabelagtige smukke store velformede røv inden afregning i det hele taget. 800 kr skiftede hænder inkl. superfransk. 

 

Lagde mig op på sengen, og hun kom ind og satte sig oven på mig, bøjede sig forover, og trak ned i kjolen, så jeg kunne sutte på hendes lækre bryster. Troede først det var silikone, fordi de var så faste. Dernæst satte hun sig mod muren i sengen, spredte benene, så jeg kunne slikke hende. Lækker kusse, og hun kunne antageligvis lide det. Jeg bad nu om en 69'er, en af mine favoritter. Lillemand rejste sig nu i al sin pragt, det var så frækt.

 

Dernæst satte hun sig op og lavede facesitting. Hun beordrede mig til at slikke hendes kusse, mens hun onanerede sig. Jeg slikkede løs, og stak også tungen op til hendes røv. Alt var bare lækkert, rent, velduftende, og helt fantastisk frækt. Lækker hud i øvrigt. Hun havde på forunderlig vis påmonteret kondom under 69'eren til sidst uden jeg opdagede det, og jeg kunne mærke, at jeg måtte kneppe hende nu, ellers ville ladningen ske under den frække facesitting. 

 

Op på alle fire, og den smukkeste, frækkeste og mest velformede store røv inviterede til knep. Jeg holdt ikke mere end 1 minut, så måtte jeg udgå af spillet!

 

Normalt kan jeg have svært ved at komme med kondom på, men ikke denne gang.

 

Hun er som en karikaturtegning af en velsmurt kvinde som er skabt til at fornøje og forføre os mænd. Smag og behag selvfølgelig, jeg tænder kun på en kvinde, som har en rigtig røv - culo/bunda, comprende?

 

Hvis man ikke er til den slags, så skal man ikke besøge Kandy. Men ellers er hun et syn for guder, og ganske sød i øvrigt.

 

Hun siger hun er her til engang i december. 

 

IMO:

 

Pige: 10/10

 

Stedet: 6/10

 

Sex: 8/10

 

Value for money 9/10

 

Gentagelse: Ja tak!

 

Hun kyssede ikke, men havde hun gjort det, havde hun fået 10/10 for akten. Hun er iøvrigt meget fast i kødet og har talje. Var helt færdig de efterfølgende timer!

 

 

Redigeret af sexlife

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Den røv er ikke til at stå for...

Var det en halv time for 800 kr inkl. Superfransk?

Hvordan er stedet? Ligger indgangen diskret? Er lidt for lokal kendt på Østerbro, så vil helst ikke støde ind i bekendte :)

På forhånd tak for hjælpen! :)

Hilsen Jayjay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Den røv er ikke til at stå for...

Var det en halv time for 800 kr inkl. Superfransk?

Hvordan er stedet? Ligger indgangen diskret? Er lidt for lokal kendt på Østerbro, så vil helst ikke støde ind i bekendte :)

På forhånd tak for hjælpen! :)

Hilsen Jayjay.

Ja, 800 inkl. superfransk. Man kommer ind direkte fra gaden, ikke diskret, men ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Hun ville ikke ha noget jeg startede med at sige at jeg måtte absolut ta et billede af hendes røv og senere tog hun mobilen fra mig og filmede mens jeg slikkede hendes fisse 0 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ville ikke ha noget jeg startede med at sige at jeg måtte absolut ta et billede af hendes røv og senere tog hun mobilen fra mig og filmede mens jeg slikkede hendes fisse 0 kr

Skyndte hun også at sende filmen til alle dine kontakter og ligge det på din Facebook profil? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ville ikke ha noget jeg startede med at sige at jeg måtte absolut ta et billede af hendes røv og senere tog hun mobilen fra mig og filmede mens jeg slikkede hendes fisse 0 kr

 

lyder sku lækkert TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ville ikke ha noget jeg startede med at sige at jeg måtte absolut ta et billede af hendes røv og senere tog hun mobilen fra mig og filmede mens jeg slikkede hendes fisse 0 kr

Hun havde samme "kjole" på sammen med mig. Hvordan var din oplevelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke hende fra billederne!

Hun har en kolossal røv som er kunstig med implantater.

Meget mørkt lokale med dårlig lugt.

Jeg gik med det samme :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Ja jeg fik lov søde bly men hendes ansigt skulle ikke ses sagde hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke hende fra billederne!

Hun har en kolossal røv som er kunstig med implantater.

Meget mørkt lokale med dårlig lugt.

Jeg gik med det samme :(

Hvad får dig til at sige at hendes røv er kunstig? Kvinder som hende findes faktisk, men sjældent på disse breddegrader ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad får dig til at sige at hendes røv er kunstig? Kvinder som hende findes faktisk, men sjældent på disse breddegrader ...

Hvad der for mig til at sige det???

Jeg har to velfungerende øjne som ikke er nemme at narre :)

Hendes røv er 100% kunstig

Hendes billeder er 100 % ikke hende.

Men fred være med det hvis du er til den slags :)

Vi har alle ret til at have vores personlig smag

Det er min holdning og det kan du ikke lav om på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad der for mig til at sige det???

Jeg har to velfungerende øjne som ikke er nemme at narre :)

Hendes røv er 100% kunstig

Hendes billeder er 100 % ikke hende.

Men fred være med det hvis du er til den slags :)

Vi har alle ret til at have vores personlig smag

Det er min holdning og det kan du ikke lav om på

Nu er en holdning jo ikke det samme som hvad der er sandt eller ej ... 

 

Jeg har også udmærkede øjne og desuden har jeg en efterhånden en del års erfaringer med piger fra den del af verden. Og jeg kan i den forbindelse fortælle, at jeg rent faktisk ved at disse piger eksisterer, særligt fra Columbia. Du er da velkommen til at have din holdning/mening/standpunkt, men om du har ret er en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er en holdning jo ikke det samme som hvad der er sandt eller ej ...

Jeg har også udmærkede øjne og desuden har jeg en efterhånden en del års erfaringer med piger fra den del af verden. Og jeg kan i den forbindelse fortælle, at jeg rent faktisk ved at disse piger eksisterer, særligt fra Columbia. Du er da velkommen til at have din holdning/mening/standpunkt, men om du har ret er en anden sag.

Du er ikke den eneste med erfaring! Tro mig jeg ved hvad jeg taler om og den røv er fake big time!

Det burde ikke være til at tag fejl af for almendelig mennesker

Mener du at hendes billeder er ægte???

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at den røv er ægte. Sådan ser mange kvinder ud i Sydamerika.... Og jeg ved det for jeg har selv været der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke den eneste med erfaring! Tro mig jeg ved hvad jeg taler om og den røv er fake big time!

Det burde ikke være til at tag fejl af for almendelig mennesker

Mener du at hendes billeder er ægte???

Hvis du læser mit indlæg, så står der: "Lad det være sagt med det samme. Billederne er sandsynligvis ægte, men virkeligheden er bedre!" Altså tror jeg de er ægte, men lader muligheden stå for det modsatte. Hvis du har erfaring med den verden, hvorfor er du i tvivl om at det kan lade sig gøre? Jeg har haft en del kvinde derfra, og har besøgt Sydamerika. Afrikanere kan også have kroppe, som overstiger vores opfattelse af selv samme, men aldrig med det "swung". Du kan evt. se billeder af helt almindelige "fattige" piger på www.latineuro.com som aldrig ville have pengene til operationer. Især i DDR og Columbia finder du disse piger, Jamaica er lidt anderledes, men også "røvlækre".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du læser mit indlæg, så står der: "Lad det være sagt med det samme. Billederne er sandsynligvis ægte, men virkeligheden er bedre!" Altså tror jeg de er ægte, men lader muligheden stå for det modsatte. Hvis du har erfaring med den verden, hvorfor er du i tvivl om at det kan lade sig gøre? Jeg har haft en del kvinde derfra, og har besøgt Sydamerika. Afrikanere kan også have kroppe, som overstiger vores opfattelse af selv samme, men aldrig med det "swung". Du kan evt. se billeder af helt almindelige "fattige" piger på www.latineuro.com som aldrig ville have pengene til operationer. Især i DDR og Columbia finder du disse piger, Jamaica er lidt anderledes, men også "røvlækre".

Det er aldeles forkert det du skriver

Latinamerikanske kvinder, i særdeleshed colombianer, venezuelaner, og brasialaner er storforbruger af plastickirugi, især når de skal tjene penge med deres krop. Jeg slutter diskussionen her!

Jeg vil gå tilbage til udganspunktet:

Efter min vurdering er hendes billeder 100 % fake!

Hendes kæmperøv synes jeg er ulækker, selvom jeg er overvejende til voluptiøse former.

Hendes røv mener jeg ligeledes er med størst sandsynglighed fyld med implantater.

Stedet var mørkt, klamt og lugtede.

Dette er mit vidnesbyrd efter et besøg hos hende.

Tag det eller lade være.

Så fik vi det på plads ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Verden er mangfoldig. Mht røve, så tænk fx på "hottentotter":

https://www.google.com/search?q=hottentot&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iRUIVMO6FqrmywPY-4B4&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=425

Mht fattigdom og plastikkirurgi, så gør en del fattige i syd og mellemamerika det selv, fx ved at sprøjte madolie i ballerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...