Hop til indhold
glade_lars

Japansk Fetish Quinde - København

Recommended Posts

I sommer besøgte jeg en engelsk talende ægte japansk (ikke thai) quinde på omkring 30 år. Hun holdt til i en privat lejlighed ved søerne - i Sølvgade og havde en SKØN latex samling. Hun åbnede i fuldt catsuit og sengen var dækket af ægte latex lagen.

Jeg har desværre ikke kunne finde hende siden - nogen der har truffet hende (besøgt hende) ?? - og bedst - nogle der eventuelt ved hvad der er blevet af hende ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest enriko

Hun har tidligere sagt hun agter at komme tilbage til København i November....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar enriko........ser pludselig frem til november................kan slet ikke vente med at se den latex samling. Håber på updatering af tråden hvis hvis nogle spotter hende - tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må medgive at hun er en fantastisk flot pige, men av f...... h...... noget af det der gør ondt, bare når man kicker på det.

Redigeret af Allan5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos hende 2 gange. Første gang var normalt hårdt. Men anden gang var rimelig sindssygt. Først bandt hun mig til en stol og bandt min pik så hårdt op at jeg fik det dårligt med koldsved og tårer i øjnene. Hun gav mig pisk til jeg ikke kunne mere.

Bagefter lå jeg på sengen og blev gagget til kvælningspunktet. Og så stak hun sin stilethæl aaaalt for langt op i anus. Pissegodt men fuck det gjorde nas.

Mine varmeste anbefalinger!

Men ikke hvis du ikke må komme hjem med mærker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til Hamburg i næste uge og Kawa er i Hamburg i et stykke tid, nogen der kan komme med lidt mere info, også gerne hendes priser, kunne var dejligt lige at vide inden jeg tager kontakt til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Doktor Sugardaddy skrev, den 31/10/2014 at 21:26:

Jeg har været hos hende 2 gange. Første gang var normalt hårdt. Men anden gang var rimelig sindssygt. Først bandt hun mig til en stol og bandt min pik så hårdt op at jeg fik det dårligt med koldsved og tårer i øjnene. Hun gav mig pisk til jeg ikke kunne mere.

Bagefter lå jeg på sengen og blev gagget til kvælningspunktet. Og så stak hun sin stilethæl aaaalt for langt op i anus. Pissegodt men fuck det gjorde nas.

Mine varmeste anbefalinger!

Men ikke hvis du ikke må komme hjem med mærker ;-)

Nej  ikke med mærker hun var det lidt for hård / pervers fik du udløsning og fik hun orgasme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var ret hård . Man går derfra groggy og totalt glad . 

Hun kan bestemt anbefales . Jeg synes jeg så at hun er i Kastrup nu . 

Jeg tror ikke hun kom for det var mig der var under kærlig behandling og hun fik ikke noget . . . . . Jo jeg slikkede hende vist lidt /facesitting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Doktor Sugardaddy skrev, for 12 timer siden:

Hun var ret hård . Man går derfra groggy og totalt glad . 

Hun kan bestemt anbefales . Jeg synes jeg så at hun er i Kastrup nu . 

Jeg tror ikke hun kom for det var mig der var under kærlig behandling og hun fik ikke noget . . . . . Jo jeg slikkede hende vist lidt /facesitting

ok de er sikkert så føleskolde ikke kan selv få orgasme om man så slikkede dem en hele dag desværre syntes ikke der er noget mere lækkert en at se kvinden vrindes sig i en orgasme elelr 2 så er man godt tilfreds som helhed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har besøgt hende engang i hamburg, FUCK HUN ER SYG... med egen private slave der var der 24/7... vi lavede alt muligt fucked op ting... kan godt anbefale hende

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...