Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa. Jeg vidste jo godt at Suisi havde hænderne skruget rigtigt på til sit arbejde , men hun kan mere en jeg regnede med ;-) . Hun har lige malet alle massage rummene så der er lyst og pænt , flot suisi :-) .

Nå men grunden til at jeg så det, var jo fordi jeg lige skulle havde en dejlig gang massage, tag for den omgang patty , super dejligt :-) .

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være efter jeg var der sidst at hun har malet.

 

Ikke fordi jeg jeg plejer at lægge mærke til det, det kan være svært at se rummet for bar rumpe hos Suisi  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er der egentlig efterhånden at træffe i Brylle? Engang i foråret skrev Suisi at der ville komme flere nye piger om kort tid, men jeg synes kun jeg har læst om "de gamle travere" Suisi og Patty samt en Risa eller noget i den retning.

 

"gamle travere" er ikke negativt ment -det er dejlige piger. De har blot været der lang tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er der egentlig efterhånden at træffe i Brylle? Engang i foråret skrev Suisi at der ville komme flere nye piger om kort tid, men jeg synes kun jeg har læst om "de gamle travere" Suisi og Patty samt en Risa eller noget i den retning.

 

"gamle travere" er ikke negativt ment -det er dejlige piger. De har blot været der lang tid

 

Der er ikke kommet nogen nye piger. Mon ikke det først sker når/hvis "de gamle travere" får for meget at lave?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forleden dag igen en gang forbi Susie i Brylle ,valget faldt denne gang på Patty og det kom jeg ikke til at fortryde.

Jeg er kommet i Brylle i nu ca. 18 mdr. og har altid fået god behandling af de piger der har været der på det pågældende tidspunkt .

Af en eller anden grund har jeg aldrig prøvet Patty før. Jeg har altid følt hun har kigget skævt til mig ,men tænkte nu skulle det være.Kom til aftalte tid og blev vist ind i et flot nymalet rum, hvorefter hun siger der går et øjeblik, og det gjorde der ,jeg var godt nok ved at blive bekymret , for der gik ca. et kvarter , hvorefter hun kom og undskyldte og sagde jeg nok skulle få min time.

Vi blev så enige om at starte med en body to body ,og så finde ud af om der skulle afsluttes med sex.

Først fik jeg den mest behagelige massage jeg har fået i lang tid ikke et sted på kroppen blev overset , og da jeg blev vendt om var der ikke tvivl om at der skulle mere til , Patty tog min pik og kælede for den i lang tid det var lige før jeg var ved at komme ,men jeg fik hende stoppet i tide, derefter kom der gummi på og så fik jeg det skønneste blov , hvor jeg igen var ved at komme.

Vi prøvede så en masse gode stillinger hvor jeg rigtigt kunne nyde hendes dejlige krop, hun sluttede af med at ride mig til en kanon udløsning som var noget af det bedste jeg har oplevet.

Patty er en dejlig skøn pige med et glimt i øjet ,og jeg må bare sige at det indtryk jeg havde af hende var helt forkert, og det bliver bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende.

Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en dejlig oplevelse :-) jeg var der for et halvt år siden og mødte en ret moden kvinde, der kaldte sig for A

Hun var ok sød og ok massage ... resten var noget der kom i glemmebogen :-)

Jeg har ikke været der siden, af samme grund.

Har jeg bare været uheldig ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Jeg er kommet i brylle igennem en længere periode, og er glad for at komme der, jeg bestiller altid tid hos Patty da jeg har det godt med hende, hun er en god massør og for løst op for mine mioser, og det andet er hun også fantastisk til. Havde en tid idag kl 1200 og det blev igen en uforglemmelig oplevelse. Patty du er bare den dejligste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...