Hop til indhold
Kom frisk

Thai Randers hva er godt om med fuldpakke hvor skal man besøge ??

Recommended Posts

Hejsa jeg leder efter en god gang massage og måske slutte af med en fuld pakke nogle der har nogle gode beretninger kan læse at det er nogle gamle nogle fra steder er der ik nogle der besøger thai er mere ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen nu kommer jeg normalt ik i Randers men skal derned i næste uge også ville det da være godt hvis der var en herinde der havde nogle gode forslag til hvor man skulle gå hen ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Cat er der fuld pakke hvis det ønskes, men skal nok bestilles i for vejen. 

 

Men til "kom frisk" vil jeg sige; nøjes med massage, let røven lidt undervejs og du vil blive overrasket. Hvis pikken bliver i godt humør mens massage står på, så skal du bare se og føle. Kat er så super, ....... enig med mange her på EG. I øjeblikket har hun det godt, så udnyt det!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for jeres gode indmeldelser det er super ;)

Hvor befinder cat sig har i adr og Tlf nr må i gerne sende det i en pb til mig der er jo mange thai steder i Randers ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt dette på den udemærkede liste som OD har lavet

Kat Thai Massage
Updated Apr 14, 2013
Vester Kirkestræde 2 

8900 RandersTlf. 50 21 50 22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at der lige er startet en ny smuk pige PAM, hos K&K i Markedsgade, og hun ser fantastisk godt ud. Hun er ikke udpræget Thai - men er en høj, meget slank og veltrimmet kvinde på ca. 25 år med en ægte C´er og som iøvrigt taler forholdsvis godt engelsk. Massagen er til 300 kr., men noget slatten og nærmest bare berøring. Den varede max. 45 minutter uden egentlig at være massage. Du kan ikke vælge mellemting som HJ eller BJ, for hun tilbyder tilsyneladende KUN en pakke med full service til 1000 kr. Jeg synes at hun ligger i den dyre ende, så jeg valgte at se hende lidt an med en gang oliemassage, men overvejer da bestemt det andet. Giv endelig en tilbagemelding på hvordan du oplever hende. På forhånd tak.

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan nu godt "nøjes" med et blæs, selv om hun forsøger at sælge fuld pakke :-P har jeg hørt......  Jeg giver Randers500 helt ret i beskrivelsen, hun er afgjort en af de pænere af slagsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så at der var en ny thai pige på Nørrebrogade i Randers. Gik forbi, og så at hun talte med en person. En pæn slank kvinde

Redigeret af i dont care

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...