Hop til indhold
Gæst

Danse om den varme grød

Recommended Posts

Gæst

Ekstraydelser…….

 

Når jeg læser en Luders profil/tekst/ annonce står der altid noget  hun er til og noget hun ikke er! Så langt så godt…..

 

Men ofte har jeg lyst til nogle serviceydelser der ikke står på listen. Ønske om påklædning når man kommer eller lidt kinky ting. For mig bliver det lidt dansen om den varme grød, altså spørge en person jeg knap kender " hey smukke gider du slikke mig i røven?" Ja måske man er for høflig opdraget, men har svært ved at spørge direkte. Får det altid pakket lidt ind og venter som oftest til jeg har besøgt hende nogle gange.

 

Hvordan håndterer i dette? (drenge) er der ingen tabuspørgsmål, i siger bare nej hvis ikke interessant? (piger) og evt hvordan ønskes det håndteret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har faktisk også altid været en stor problem for mig. Bla.a derfor holder jeg meget af at læse anmeldelser. Jeg kan lide at læse hvad der rent faktisk er foregået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger blot pigen lige ud af posen. Kan højest få et nej.

Jeg har aldrig oplevet problemer med at få spurgt idet jeg blot siger det som det er. Pigerne er altid søde til at svare ja eller nej, hvorfor jeg ikke ser det som et problem at spørge!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at spørge under besøget er jeg ikke for god til.

Men at forhøre sig inden besøget har jeg ingen problemer med.

De skriver jo ikke ALT i profilen hvad de tilbyder.

Hvis vedkommende så ikke tilbyder det du ønsker og søger, så er det måske bedre at prøve at finde en anden, så du kan få opfyldt lige netop det ønske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ekstraydelser…….

 

Når jeg læser en Luders profil/tekst/ annonce står der altid noget  hun er til og noget hun ikke er! Så langt så godt…..

 

Men ofte har jeg lyst til nogle serviceydelser der ikke står på listen. Ønske om påklædning når man kommer eller lidt kinky ting. For mig bliver det lidt dansen om den varme grød, altså spørge en person jeg knap kender " hey smukke gider du slikke mig i røven?" Ja måske man er for høflig opdraget, men har svært ved at spørge direkte. Får det altid pakket lidt ind og venter som oftest til jeg har besøgt hende nogle gange.

 

Hvordan håndterer i dette? (drenge) er der ingen tabuspørgsmål, i siger bare nej hvis ikke interessant? (piger) og evt hvordan ønskes det håndteret?

jeg er sikker på der er meget få spørgsmål du kan stille vi ikke har hørt før,måske pakket lidt pænere ind, som f.eks. sorte kys.

Så spørg bare løs.

Knus Susanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg er af af de kvinder, der ikke har den helt store, officielle, palette af tilbud - men jeg tilbyder rent faktisk langt mere end som så... ;)

 

Jeg tilbyder dog kun de mere avancerede/kinky/perverse former til min faste, da jeg vil mærke mennesket bag, inden vi begiver os ud på den slags grisebassestreger... :D

 

Jeg tilbyder det dog ikke uopfordret, da jeg ikke vil betragtes som en "mer-sælger", men giver udtryk for det, såfremt snakken naturligt falder på det, eller hvis jeg modtager en mail om noget helt konkret... :)

 

Så spørg - for pokker..! :)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu en gang skide svært, at spørge en fremmed kvinde om man må gøre noget, eller kan få hende til at gøre noget, som hun eventuelt føler er ulækker, grænseoverskridende eller pervers. Selvom man måske ønsker på det groveste, at misbruge den stakkels pige, så ønsker vi jo i virkeligheden ikke at være respektløse, eller at fremstå som et dumt svin.

Jeg har faktisk meget svært ved bare at spørge til anal og sådan nogle ret almindelige ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser altid "indholdsfortegnelsen" og træffer mine valg ud fra disse.

Hvis pigen ikke tilbyder noget af det som jeg er på udkik efter, så søger jeg videre.

Derfor tror jeg heller ikke at jeg kunne finde på at spørge om f.eks. anal hvis det ikke fremgår af hendes tilbud.

Omvendt så er der jo også piger der skriver at man bare skal spørge hvis man har specielle ønsker. Her kan man jo roligt spørge om det man nu har lyst til også er en mulighed.

Og så er der dem der nærmest skriver en hel drejebog for hvad der er muligt, hvordan det skal løbe af stablen og hvordan man helst skal se ud.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu heller aldrig rigtig fundet det specielt nemt eller naturligt at komme med en beskrivelse af hvad man kunne tænke sig til et besøg.

Jeg har derimod ofte brugt det skriftlige medie, og skrevet lidt om hvorledes jeg kunne tænke mig et besøg skulle forløbe.

 

Jeg synes det har fungeret rigtigt fint, at parterne således kan ping-ponge lidt omkring hvorledes tiden ønskes anvendt, hvad der kan lade sig gøre og hvad der måske ikke kan lade sig gøre.

 

Det er da bestemt dejligt at man bare spontant kan kaste sig ud i frække eventyr, når man ankommer, men det kan nu også have sine klare fordele for begge parter at man på forkant har afstemt nogle forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu heller aldrig rigtig fundet det specielt nemt eller naturligt at komme med en beskrivelse af hvad man kunne tænke sig til et besøg.

Jeg har derimod ofte brugt det skriftlige medie, og skrevet lidt om hvorledes jeg kunne tænke mig et besøg skulle forløbe.

Jeg synes det har fungeret rigtigt fint, at parterne således kan ping-ponge lidt omkring hvorledes tiden ønskes anvendt, hvad der kan lade sig gøre og hvad der måske ikke kan lade sig gøre.

Det er da bestemt dejligt at man bare spontant kan kaste sig ud i frække eventyr, når man ankommer, men det kan nu også have sine klare fordele for begge parter at man på forkant har afstemt nogle forventninger.

De første gange jeg ringede eller sad ved siden af og skulle for klare hvad jeg ønskede, der kunne jeg næsten ikke få sagt hvad jeg ville :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

De første gange jeg ringede eller sad ved siden af og skulle for klare hvad jeg ønskede, der kunne jeg næsten ikke få sagt hvad jeg ville :D

Nu har du altså fået mig gjort temmelig nysgerrig ;)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Egentlig er det lidt turnof at planlægge alt på forhånd. Det bliver sgu sådan lidt som når man betiller en kundedesignet pizza. Lidt af det, og lidt af det der, meget af den osv.

Jeg foretrækker tingene udvikler sig stille og roligt, eller eksplosivt :). Det kræver flere besøg, men jeg synes også at udbyttet er så meget større, at det er det værd.

Der skal være rum til at man får sig møvet sig ind på hinanden, og bliver så trygge ved hinanden, at man også vil åbne for noget af det skarpe krydderi, som er så lækker i rette dosis, men forfærdeligt og ligefrem farligt i forkerte dosi.

Der er først når jeg når det stade, at den virkelig dybe og langtidsholdbare tilfredsstillelse opnås.

Dermed ikke sagt at der ikke er helt rart at vide i hvilken retning grænserne går, men at få dem klart defineret, er en dræber.

Jeg kan godt se at de der kun besøger en pige én gang, bliver nødt til at stille spørgsmålene. Jeg tror heller ikke, der er nogen piger i branchen, der bliver fornærmede over at blive spurgt om dette eller hint. Efter nogle måneder i faget, er der nok ikke så meget de ikke har hørt før.

Jeg vil også påstå at man kan skyde sig noget ind på pigen, såfremt man læser hendes profil/annonce omhyggeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indrømmet, det kan da være svært at spørge direkte.

 

Alligevel mener jeg, det bør gøres inden besøget, hvis man har en speciel passion som f.eks lyserøde gummestøvler med mudder på.

Det er nok nemmere over mail, hvor der hverken er direkte øjenkontakt eller bævende stemme. Forespørgslen bør foretages, for om besøget bliver vellykket eller ej, afhænger af den.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver nu ikke at være kinky ønsker man har, når man besøger en lyserød.

 

Selv foretrækker jeg at møde hende netto, uden de selvsiddende, altså HELT nøgen. Sevsiddende er totalt turn-off for mig. Skal de absolut have nyloner på, skal de holdes oppe af en flot hofteholder. Der kan jo godt tilføres hyggestunden lidt hjemlig hygge  ;)

 

Og selvom vi har sms/mailet sammen, og jeg har ytret mine ønsker, møder man hende i selvsiddende  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Og selvom vi har sms/mailet sammen, og jeg har ytret mine ønsker, møder man hende i selvsiddende  :evil:

 

Det er vist en helt anden problematik :D  Men enig de ønsker man kan have svært ved at sige face to face behøver jo på ingen måde at være kinky eller grænseoverskridende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At danse om grøden :) det ser jeg konstant mænd gøre, en god gp kan altid nogenlunde finde frem til hvad en mand vil ha,og det er ikke altid det de siger som de virkelig ønsker, men selvfølgelig er vi ikke tanke læsere så :)

Sig det lige ud, den tid i har sammen med en pige i har betalt, er den tid hvor i har muligheden for at få det, i normalt aldrig ville ha bedt om at få.

Og så skal der meget til at overraske en nogenlunde erfaren gp, jeg elsker at prøve nye ting! Så spørg, det værste der kan ske er at i får et afslag og ts, at spørge om hun gidder slikke dig bag i, er et spørgsmål hun nok får min. 1 gang dagligt, så det vil ingen gp vist tage ilde op..

Mht beklædning så glæder det mig faktisk når mænd på forhånd siger, hvis der er et specielt outfit de gerne ville se mig i, jeg har tit mødt op hos en ny og tænkt "p** forkert undertøj til denne mand!..." :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At danse om grøden :) det ser jeg konstant mænd gøre, en god gp kan altid nogenlunde finde frem til hvad en mand vil ha,og det er ikke altid det de siger som de virkelig ønsker, men selvfølgelig er vi ikke tanke læsere så :)

Sig det lige ud, den tid i har sammen med en pige i har betalt, er den tid hvor i har muligheden for at få det, i normalt aldrig ville ha bedt om at få.

Og så skal der meget til at overraske en nogenlunde erfaren gp, jeg elsker at prøve nye ting! Så spørg, det værste der kan ske er at i får et afslag og ts, at spørge om hun gidder slikke dig bag i, er et spørgsmål hun nok får min. 1 gang dagligt, så det vil ingen gp vist tage ilde op..

Mht beklædning så glæder det mig faktisk når mænd på forhånd siger, hvis der er et specielt outfit de gerne ville se mig i, jeg har tit mødt op hos en ny og tænkt "p** forkert undertøj til denne mand!..." :)

Jeg tror det mest overraskende spørgsmål jeg har fået er om man må røre ved mig. :-P

Med hensyn til påklædning har jeg et par stykker der kommer med "gaver" det tøj de gerne ser jeg bruger når de er på besøg,også en løsning.

En enkelt har et par gange klippet en annonce fra en sexshop ud givet mig pengene ,da han ikke selv kommer de steder,så har jeg tøjet klar til næste gang han kommer.

En har nogen meget specielle  støvler med, lidt morsomt da de er en størrelse 39 og jeg er en størrelse 36.

Knus Susanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At danse om grøden :) det ser jeg konstant mænd gøre, en god gp kan altid nogenlunde finde frem til hvad en mand vil ha,og det er ikke altid det de siger som de virkelig ønsker, men selvfølgelig er vi ikke tanke læsere så :)

Sig det lige ud, den tid i har sammen med en pige i har betalt, er den tid hvor i har muligheden for at få det, i normalt aldrig ville ha bedt om at få.

Og så skal der meget til at overraske en nogenlunde erfaren gp, jeg elsker at prøve nye ting! Så spørg, det værste der kan ske er at i får et afslag og ts, at spørge om hun gidder slikke dig bag i, er et spørgsmål hun nok får min. 1 gang dagligt, så det vil ingen gp vist tage ilde op..

Mht beklædning så glæder det mig faktisk når mænd på forhånd siger, hvis der er et specielt outfit de gerne ville se mig i, jeg har tit mødt op hos en ny og tænkt "p** forkert undertøj til denne mand!..." :)

 

Jeg tror såmænd alle kan blive enige om, at selvfølgelig skal man da bare sige tingene ligeud. Problemet er jo bare, at nogen kan have svært ved at få det sagt. Derfor er det jo bare et ekstra plus, hvis man eksempelvis kan skrive det til pigen, hvis man har lidt svært ved at sige det face to face.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey 

 

Min erfaring siger mig at jo mere jeg fortæller hvad jeg bestem ikke har jo mere/jo flere spørg efter den pågældene ydelse. 

 

men jeg er ikke tankelæser så vil du noget som ikke kan se at jeg lige sådan umidbart har så spørg mig, det vildeste der kan ske er at jeg siger nej. 

 

Jeg kan både skifte tøj og støvler, men hvorfor latex tøj er et hit i de varmenste sommerdage forstår jeg ikke :-) 

 

Jeg har også fået spørgsmålet om man må røre og ja da, jeg kan godt li mænd 

 

hilsen 

 

helene 

 

Redigeret af Madame Helene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis der f. eks. ønskes en tur til det Græske, er det vel en fordel at aftale det noget i forvejen. :smile:

Der skal vel kunne nås gøre rent på forhånd, så der er plads til den rejsende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indrømmet, det kan da være svært at spørge direkte.

 

Jeg er forvirret. 

 

Hvorfor er det svært at spørge direkte? 

 

Jeg forstår det ganske enkelt ikke. Hvad er det der er svært ? 

 

Der er flere der nævner det og der er mange der åbenbart har problemet. Men jeg forstår det ikke! Hvorfor er det svært?

 

GPer er de piger der er mest åbentsindede, mest liberale, mest indstillede på spørgsmål og ubetinget de piger der har hørt flest, hvis ikke alle, varianter af mere eller mindre mystiske krav/forventninger/ønsker/behov/ideer

 

Hvis der er nogen, det nogensinde vil være let at spørge, så er det en GP hvor man intet har at tabe, ikke skal indfri en eneste forventning og kun har noget at vinde i kraft af positiv reaktion på en eventuel forespørgsel. 

 

Jeg forstår ikke problemet! 

 

Hvordan kan det på nogen måde at være svært at spørge netop de mennesker der er ubetinget mest indstillet på at svare om det man gerne vil have?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gennem tiden haft et par oplevelser hvor pigen på forespørgsel har været med på noget som vi begge uomtvisteligt har haft det sjovt med og har tændt pigen. Over tid har pigen så ændret præferancer og derefter givet udtryk for hun tænkte tilbage på noget af det hun i sit tidligere virke har syntes var sjovt og pirrende - med lettere ubehag. 

 

Det har været meget ubehageligt for mig at erfare at det vi har dengang begge har syntes var sjov og ballade nu opfattes som 'overgreb' efter pigens nuværende målestok. Det har givet mig berøringsangst for de mere eksperimenterende sider af købesex, det er trist for den del er jo stadig en del af min seksualitet , nu er den bare uforløst igen, som den var inden jeg kom ind i dette ellers så berigende univers.

 

nu kan jeg gå rundt om min tlf. i dage og uger uden at turde sms'e efter en aftale med min yndlingskøbesexleverandør , af frygt for at blive afvist, bare til alm. sex og jeg tør ikke mere spørge nogen pige ind til mere eksperimenterende sex - jeg ved jo ikke hvordan hun ser tilbage på det om et år - eller to ??

 

Nogen af de kommentarer der kommer fra pigerne herinde viser jo også med al uønskelig tydelighed at pigerne er SÅ trætte af at blive spurgt om ydelser der ligger udenfor deres præferancer, så jeg vil ikke turde spørge af frygt for at ødelægge stemningen, ikke engang udtrykke ønsker om påklædning.

 

Venligst

Spunsen/bundstokken :geek:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...