Hop til indhold
Gæst

Holstebro XXL babe

Recommended Posts

Gæst

https://annoncelight.dk/annonce/143452/holstebro-s-forfoerene-xxl-babe

Jeg har lige været en tur forbi og må indrømme at det var en blandet oplevelse. Priserne er som sådan reelle nok men hun glemmer at gøre opmærksom på at de ydelser hun nævner alle koster ekstra. Eksempelvis koster superfransk 200 ekstra selvom det kan opfattes af annoncen at det er indkluderet.

Omkring selve akten skal det siges at hun sutter så englene synger. Jeg var allerede ved at komme efter et minuts tid. Det var ret vildt!

Hun er dog stor. Også større end man lige regner med. Jeg tænkte at jeg ville prøve det og det er så gjort. Er man til store kvinder så er hun et rigtig godt bud, men jeg fandt ud af at jeg nok ikke er helt så meget til dem. Hun er sød og rar og har intet imod at hygge og pjatte.

Jeg betalte 600 for en halv time og tilkøbte superfransk. Hun virker ikke til at være en der kigger på uret. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

200 for superfransk. Hun tilbød også megafransk for 300 ekstra efter jeg havde betalt de 200 for superfransk.

 

Hun er rigtig sød. Alderen virker til at passe nogenlunde omend jeg blev en smule mistænksom. Hun sagde at hun har været i Danmark i 14 år og flyttede hertil fra Holland på grund af en kæreste. Det betyder at hun har været 13 da hun flyttede, alene, til Danmark - og det kan jeg ikke helt få til at hænge sammen. Hun er enten i starten af 30'erne - ellers har hun ikke boet helt så længe i Danmark som hun påstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/143629/holstebro-s-forfoerene-xxl-babe

Er det hende du mener? hvis det er så har hun ændre sin tekst, nok pga. denne tråd.

 

Jeg var også en smut forbi hende i Holstebro og jeg må sige at det var en rigtig dejlig oplevels, frisk duft når man kommer ind (ikke parfume) der er pænt og rent i hendes lille lejlighed. bliver mødt af en sød og smilende tøs som virker som om hun virkelig er glad for at se en.

Da hun gik igang med at give mig mit bj blev jeg chokeret over hvor go' hun er til det, jeg kom inden der var gået 3 min.

 

hun er bestemt et besøg værd!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

https://annoncelight.dk/annonce/143629/holstebro-s-forfoerene-xxl-babe

Er det hende du mener? hvis det er så har hun ændre sin tekst, nok pga. denne tråd.

 

Jeg var også en smut forbi hende i Holstebro og jeg må sige at det var en rigtig dejlig oplevels, frisk duft når man kommer ind (ikke parfume) der er pænt og rent i hendes lille lejlighed. bliver mødt af en sød og smilende tøs som virker som om hun virkelig er glad for at se en.

Da hun gik igang med at give mig mit bj blev jeg chokeret over hvor go' hun er til det, jeg kom inden der var gået 3 min.

 

hun er bestemt et besøg værd!

Jep. Hun har ændret teksten. :-)

 

Lige præcis. Det er en rigtig god oplevelse. Det virker til at være privat hun tager imod og der er netop hverken duft af parfume, rodet eller beskidt. Jeg fik en skyller både før og efter :-)

 

Og ja, hun sutter så englene synger. Det er godt nok vanvittigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I følge hendes annonce, så er det i dag man skal komme og få en sutter.

 

Så er det idag du har sidste chance for at møde mig.

ÅBEN FRA KL 12.00 -20.00

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til hende og hun skriver:

"Uden gummi tilbyder jeg ikke, men superfransk er hvor du må komme ud over mine bryster. Megafransk er uden og det tilbyder jeg ikke, det er for min og din egen sikkerhed."

 

Jeg troede bare at superfransk var uden gummi, og megafransk var med udløsning i munden. Men der er nok ikke nogen fast definition af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skrev til hende og hun skriver:

"Uden gummi tilbyder jeg ikke, men superfransk er hvor du må komme ud over mine bryster. Megafransk er uden og det tilbyder jeg ikke, det er for min og din egen sikkerhed."

 

Jeg troede bare at superfransk var uden gummi, og megafransk var med udløsning i munden. Men der er nok ikke nogen fast definition af det.

 

Så har hun ændret sit menukort. Jeg fik et blowjob uden kondom. Hun tilbød mig også megafransk i traditionel forstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at få det slået fast med søm

Har lige skrevet til hende og hun tilbyder kun blowjob med kondom hvor man bla. kan afslutte over brysterne - altså indenfor emnet fransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...