Hop til indhold
nordjyde_34

Tilde - Privat-diskret Risskov

Recommended Posts

Jeg har længe haft Tilde på min liste over piger der skal besøges. Desværre har det aldrig passet med en tur forbi Bording, men i dag var Tilde at finde i deres lille nye hus i Risskov. 

 

Jeg havde bestilt en halv time og blev godt modtaget af Tilde, som er en utrolig sød pige som er nem af snakke med. Vi afregnede for den halve time inkl. superfransk for i alt 1200,- Derefter snuppede jeg et hurtigt bad inden turen gik ind til Tilde som ventede på sengen. 

 

Vi kom hurtigt godt i gang, Tilde sutter godt både på pik og kugler:-) Jeg opfordrede hurtigt til at vi skulle fortsætte i en 69'er så jeg kunne smage hende. Jeg nød at se den smukke glatbarede fisse lige foran min tunge og det hendes ekstra stramme hul blev heller ikke snydt. Det virkede til at hun kunne lide behandlingen, i hvert fald blev jeg pludselig godt klemt mellem hendes ben, Tilde hvis du kom kan du betragte den som en lille bonus :-P men uanset nød jeg det :cool:

 

Tiden var efterhånden til at Tilde skulle have en ridetur, her kommer så eneste minus ved oplevelsen, hendes mobil ringede for 5 min igen. Jeg hader når det sker... 

 

Men vi fik afsluttet i doggie, men udsigt til hendes dejlige faste røv. 

 

Endnu et bad og ud af døren. Tak for en dejlig oplevelse, desværre for pengepungen er gentagelsesfaren nok stor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har selv besøgt hende ;) hun var faktisk min første købe sex oplevelse, og det gjorde hun fuldt ud godt!

jeg nupper altid en time når jeg har besøgt pigerne fra privat diskret, men desværre er de flyttet til århus, så der er blevet for langt at køre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pmikelsen

 

 

Tiden var efterhånden til at Tilde skulle have en ridetur, her kommer så eneste minus ved oplevelsen, hendes mobil ringede for 5 min igen. Jeg hader når det sker... 

 

Men vi fik afsluttet i doggie, men udsigt til hendes dejlige faste røv. 

 

 

 

For godt et år siden hade jeg samme  gode oplevelse med Tilde i bording - incl. mobilen som noget forstyrene ringede 5 min før tid.

Redigeret af Pmikelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

har selv besøgt hende ;) hun var faktisk min første købe sex oplevelse, og det gjorde hun fuldt ud godt!

jeg nupper altid en time når jeg har besøgt pigerne fra privat diskret, men desværre er de flyttet til århus, så der er blevet for langt at køre. 

 

Når jeg besøger Tilde igen, bliver det også til en time :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak okbobobo. Men den side har jeg været på. Synes ikke at kunne finde ud af hvilke af billederne der er af hvem og om der er billeder af alle pigerne.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flyt pilen du styrer med musen ned over det enkelte billede og du kan se navnet på den pågældende pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor cirka i Risskov er stedet egentlig? Nævn ikke vejnavne men bare et cirka-område eller pejlemærke

Bilbyen i 8250 Risskov i nærheden af Ravnsøvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Er stedet egentlig diskret med diskrete parkerings forhold og lignede?

....når der bliver opgivet diskret, så er det nok fordi det ligger diskret.

er der andet du vil vide, så få det da samlet på en gang...spørge jørgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det er yderst diskret...og kom så afsted i stedet for at sidde og spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvor diskret det er. Det er da midt i et villa kvater med trampoliner, stakit og volvo'en i indkørslen. :D

Jeg ville ha valgt et mere isoleret sted, for det er nok bare et spørgsmål om tid før naboerne finder ud hvad der foregår.

Det sagt, så er det nok ikke så slemt, med mindre man bor i området. Plus at jeg personligt er flinterende ligeglade med hvad naboerne syntes om at jeg besøger pigerne der. Kender dem ikke alligevel. :)

Selve stedet er okay. Men det kunne godt trænge til lidt indretning og det er en smule "gammelt". Men nu er de jo også lige startet op, så det kommer måske hen af vejen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...