Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg overvejer at starte lokalt ville jeg høre om nogle har været her?  og om de tilbyder ekstra hvis den rette stemning er der, ved godt at på deres hjemme side står der at de ikka snakker om ydelser pr sms, tlf, eller email :) men det er jo ikke ensbetydende med at de ikke tilbyder det når man står i biksen ?

 

 

 

http://www.chababaht.dk/405775012

Del dette indlæg


Link til indlæg

At de ikke vil snakke om seksuelle ydelser per tlf, sms eller email, er tilføje min erfaring ensbetydende med at der faktiskt findes lidt af hvert på hylderne når man vel er i butikken.

En positiv negation der betyder omtrent: "Men vi snakker gerne om det når du er her".

 

Men det er bare mit tip, jeg har altså aldrig været der.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare ved at se på deres prisliste, hvor der tilbydes B2B, vil jeg godt sætte et par timers massage på højkant ved at sige at der bliver ydet seksuelle ydelser det sted. Jeg har aldrig hørt om et sted der tilbyder B2B og ikke tilbyder forløsningen.

Selvfølgelig er det ikke ensbetydende med at ALLE får tilbuddet. Det kan jo forekomme en så ulækker eller uhygiejnisk og uhøflig mand som ikke vil få tilbuddet, eller direkte vil få et nej på forespørgsel.

Er der nogen der tør vædde med mig? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare ved at se på deres prisliste, hvor der tilbydes B2B, vil jeg godt sætte et par timers massage på højkant ved at sige at der bliver ydet seksuelle ydelser det sted. Jeg har aldrig hørt om et sted der tilbyder B2B og ikke tilbyder forløsningen.

Selvfølgelig er det ikke ensbetydende med at ALLE får tilbuddet. Det kan jo forekomme en så ulækker eller uhygiejnisk og uhøflig mand som ikke vil få tilbuddet, eller direkte vil få et nej på forespørgsel.

Er der nogen der tør vædde med mig? :grin:

 

Ingen væddemål her.

Jeg er enig i dine antagelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med de andre.

Du kan roligt regne med, at der vanker ekstra. En ting er nemlig, som nævnt, hvad der tilbydes udadtil, og noget helt andet er, hvad der sker indenfor.

Det har noget at gøre med at holde en respektabel facade udadtil, mens pengene ligger i ekstraydelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg overvejer at starte lokalt ville jeg høre om nogle har været her?  og om de tilbyder ekstra hvis den rette stemning er der, ved godt at på deres hjemme side står der at de ikka snakker om ydelser pr sms, tlf, eller email :) men det er jo ikke ensbetydende med at de ikke tilbyder det når man står i biksen ?

 

 

 

http://www.chababaht.dk/405775012

 

 

 
Som tidliger nævnt i en af dine andre forespørgelser om samme sted, har jeg været der.
 
Der er frit valg på alle hylder, hvis du er i stemning til at betale.
 
Men jeg synes som nævnt ikke det er et sted der er værd at gå efter.
 
Stedet er ikke nyt, men bare rykket 10-15 km ned af kysten.
 
Er du oprigtig interesseret i at prøve stedet, er det jo bare at lægge de 300 Kr.
en times oliemassage koster.
 
 
-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...