Hop til indhold

Recommended Posts

Stedet er helt klar indbydende og i den pæne ende af skalaen for Thaimassage steder. Det ligger diskret, for enden af en lukket gård med industri/kontorer. Der er mulighed for bad før og efter, så det er helt sikkert et plus.

Pigerne er ser rimeligt godt ud.

Jeg var sammen med Pim, fuld pakke, og det startede en omgang tantra, der dog mest virkede som en blød regulær massage.

Kemien var desværre ikke på plads mellem pigen og jeg, så sex akten var tilsvarende dårlig, men I kan roligt besøge stedet, for det var helt klart mere et spørgsmål og dårlig kemi end at hun kunne levere varen med den rigtige kunde.

Jeg søgte nok noget mere GFE agtigt, hvilket hun slet ikke kunne levere.

Jeg gav 1500kr for en time, men det var kun 1000kr værd for mig. Men så igen, bad og efter og tiden blev overholdt, så andre vil helt sikkert se det som en god investering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været på stedet, men jeg har forstået på andre anmeldelser, at stedet netop ikke var diskret grundet et autoværksted ved opgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været på stedet, men jeg har forstået på andre anmeldelser, at stedet netop ikke var diskret grundet et autoværksted ved opgangen.

Der er så mange kommunale kontorer i den bygning.. Ingen kan gætte hvor du skal hen. Og det er faktisk ret mennesketomt.

Rødovre thai spa dd ligger derimod så langt trukket ud mod vejen at alle kan se hvor du skal ind.. Det er lige modsat med hvidovrevej 80E.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Nogen af jer som har prøvet deres Nuru gel Massage ??, har set video af det og kunne godt tænke mig at prøve ..

VH

Jeg har fået en rigtig lækker nurugel massage hos: http://www.nurugelmassage.dk

Nurugel massagen udføres af Susanne Legelyst, og hun er blid og kærlig.

Det kan da anbefales hvis du ikke har prøvet det før, for det er en særlig og anderledes oplevelse. Nurugel kan ikke sammenlignes med andre massage typer.. Nurugel er wellness og ikke har ikke noget med massage at gøre.

Din hud blever dejlig blød af det klistrede nurugel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Kan se i deres annonce at en time koster 1100, er det med sex, for så er prisen da meget rimelig :smile: .

 

VH

 

Jeg har fået en rigtig lækker nurugel massage hos: http://www.nurugelmassage.dk
Nurugel massagen udføres af Susanne Legelyst, og hun er blid og kærlig.

Det kan da anbefales hvis du ikke har prøvet det før, for det er en særlig og anderledes oplevelse. Nurugel kan ikke sammenlignes med andre massage typer.. Nurugel er wellness og ikke har ikke noget med massage at gøre.

Din hud blever dejlig blød af det klistrede nurugel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Kan se i deres annonce at en time koster 1100, er det med sex, for så er prisen da meget rimelig :smile: .

 

VH

 

Er cet mon ikke uden sex??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :-)

Er der nogen som har erfaring med de andre piger ?

Har hørt meget godt om stedet og det kunne være man skulle forbi ;-)

Hvem skal benyttes og hvem springes over ?

Rating ønskes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...