Hop til indhold
Nyland

Willemoesgade 30, Esbjerg

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer fra stedet. Det annoncerede nummer på side6/eb.dk virker tilsyneladende ikke. Jeg var forbi den anden dag, men ingen åbnede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Prøv et af de andre steder i byen, vi åbner altid døren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Hmm...det er jeg ikke tilfreds med, men jeg må sige, at på det tidspunkt...22.50 er jo næsten lukketid (23.00) og mht hvad Mai Love lover, kan jeg ikke stå inde for, hun har kun været her den ene dag og det var lige da jeg overtog stedet.

 

(- undrer mig iøvrigt over han ringede på, da jeg ikke havde ringklokke på det tidspunkt! :D )

 

Og i øvrigt synes jeg nok at jeg har forklaret BigDick det flere gange, for han så jo helst at *hans* prisliste blev brugt her i huset, da han ikke forstår den vi har haft på stedet i 15 år, hvilket han flere gange har kontaktet mig omkring...også omkring balladen med Mai Love.

 

På trods af jeg ikke var på vagt hele dagen og jeg intet har at gøre med den historie, så skal jeg ikke have noget dårligt ry, fordi pigerne der har været her en enkelt gang synes det er ok at snyde folk....så kvit og frit lukker jeg den her og tilbyder BigDick at komme forbi mellem 10-23 (alle ugens dage er jeg på vagt)....og få betaling for sit arbejde for Mai Loves prisliste.

 

( - er dog herredårlig til HJ, så går ud fra det kan erstattes med et BJ ;)  )

 

Ps. Selvfølgelig også som undskyldning for at døren ikke blev åbnet :)

 

Pss. nu vi er ved hans indlæg...så kan jeg korrigere ham på dette....i halve og hele timer er alle blide former (også gensidig fransk) inkluderet....og megafransk ligger som tillæg på 1000 kr til andre ydelser...med andre ord, hans udregning på 8400 kr...er rent faktisk revideret til 2 timer a 1800 kr + tillæg på 1000 kr = 4600 krr ;)

 

http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=26&t=733&sid=b496b5e7c5b7c2444408c0e81e57118b

 

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pmikelsen

Hmm...det er jeg ikke tilfreds med, men jeg må sige, at på det tidspunkt...22.50 er jo næsten lukketid (23.00) og mht hvad Mai Love lover, kan jeg ikke stå inde for, hun har kun været her den ene dag og det var lige da jeg overtog stedet.

 

(- undrer mig iøvrigt over han ringede på, da jeg ikke havde ringklokke på det tidspunkt! :D )

 

Og i øvrigt synes jeg nok at jeg har forklaret BigDick det flere gange, for han så jo helst at *hans* prisliste blev brugt her i huset, da han ikke forstår den vi har haft på stedet i 15 år, hvilket han flere gange har kontaktet mig omkring...også omkring balladen med Mai Love.

 

På trods af jeg ikke var på vagt hele dagen og jeg intet har at gøre med den historie, så skal jeg ikke have noget dårligt ry, fordi pigerne der har været her en enkelt gang synes det er ok at snyde folk....så kvit og frit lukker jeg den her og tilbyder BigDick at komme forbi mellem 10-23 (alle ugens dage er jeg på vagt)....og få betaling for sit arbejde for Mai Loves prisliste.

 

( - er dog herredårlig til HJ, så går ud fra det kan erstattes med et BJ ;)  )

 

Ps. Selvfølgelig også som undskyldning for at døren ikke blev åbnet :)

 

Flot service Sandra. Så får Bigdick jo kontant afregning som beløning for at være en sur mand ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...