Hop til indhold
Lady Cherie

Kan jeg klage?

Recommended Posts

Som flere herinde ved....så har jeg en af de der meget farlige "DRÆBERHUNDE" :eek:  :eek:  :eek:

 

En kridhvid, "DRÆBERHUND" som stadig har sine hvalpepletter (de skal være hvide)

 

Nu behøver jeg ikke skrive dræberhund med stort....I ved han er det...

 

Men jeg føler mig lidt snydt, dels omkring de der hvalpepletter, også omkring, hørelsen,

 

Som alle ved, så skal alle hvide dyr, hører-testes, og man kan så købe dem som hørende, eller kun hørende på et øre  osv

 

Jeg har købt min lille dreng, som hørende, dog er der en fegl, han kan kun høre kølekabsdøre og i forbindelse med madlavning på klaveret i køkkenet, er han også meget hørende, altså selektiv hørelse!

 

Og som alle også ved...så DRÆBER, de der dræberhunde, børn, de prøver ikke at slikke dem ihjeld, og de samler slet ikke deres legetøj op for at barnet kan smide legetøjet igen, og DRÆBDERHUNDEN, har totalt mistet sine evner som dræber hund når baby stikker sine fingre ind i munden på dræberhunden, og dræberhunden ser ud som om den aldrig har været andet en babysitter.

Men så tror man der er hjælp at hente i at kræet, trods alt, kan slå andre hunde i hjeld, det er jo en DRÆBERHUND, men her går det galt igen, den lader sig bare igen og igen bide i, til stor. glæde for hvalpen der bider...og bider.

 

Men i dag, så var grænsen nået, Den lille hvide dræberhund med Græskkarhovedet, lår og flød ud i varmen på gårdspladsen.

 

Piphans Som for et par år siden havde "overtaget" mine havemøbler, sad og spiste frø i deres hus..

 

og

 

Katten???????????

 

Katten Lå og slikkede solskin i mit vaskehus?!!!

 

Hvor fanden kom katten fra? Har aldrig set den før????????

 

Så nu er det jeg vil hører om jeg kan klage, her har jeg anskaffet mig en på forbudtlisten hund, der skal gå for at være en dræberhund, og så bliver der slikket osv på alt og alle, selv katte er her flyttet ind!

 

Vil det sige at når man nu køber en forbudt for børn hund, så kan man ikke regne med det???

 

:D :D :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad sker der ?!

En muskelhund og en ejer der går i lædertøj, det kan da kun ende med en dræberhund :D :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nu er det jeg vil hører om jeg kan klage, her har jeg anskaffet mig en på forbudtlisten hund, der skal gå for at være en dræberhund, og så bliver der slikket osv på alt og alle, selv katte er her flyttet ind!

 

Vil det sige at når man nu køber en forbudt for børn hund, så kan man ikke regne med det???

 

:D :D :D

 

Hej kan jeg så fra min rullestol betro dig, at intet er, som det var engang. Det, man kunne regne med i går, gælder ikke i morgen.

Mennesker bliver blidere med alderen - og det gælder tilsyneladende også dræberhunde :D :D :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Som flere herinde ved....så har jeg en af de der meget farlige "DRÆBERHUNDE" :eek:  :eek:  :eek:

 

En kridhvid, "DRÆBERHUND" som stadig har sine hvalpepletter (de skal være hvide)

 

Nu behøver jeg ikke skrive dræberhund med stort....I ved han er det...

 

Men jeg føler mig lidt snydt, dels omkring de der hvalpepletter, også omkring, hørelsen,

 

Som alle ved, så skal alle hvide dyr, hører-testes, og man kan så købe dem som hørende, eller kun hørende på et øre  osv

 

Jeg har købt min lille dreng, som hørende, dog er der en fegl, han kan kun høre kølekabsdøre og i forbindelse med madlavning på klaveret i køkkenet, er han også meget hørende, altså selektiv hørelse!

 

Og som alle også ved...så DRÆBER, de der dræberhunde, børn, de prøver ikke at slikke dem ihjeld, og de samler slet ikke deres legetøj op for at barnet kan smide legetøjet igen, og DRÆBDERHUNDEN, har totalt mistet sine evner som dræber hund når baby stikker sine fingre ind i munden på dræberhunden, og dræberhunden ser ud som om den aldrig har været andet en babysitter.

Men så tror man der er hjælp at hente i at kræet, trods alt, kan slå andre hunde i hjeld, det er jo en DRÆBERHUND, men her går det galt igen, den lader sig bare igen og igen bide i, til stor. glæde for hvalpen der bider...og bider.

 

Men i dag, så var grænsen nået, Den lille hvide dræberhund med Græskkarhovedet, lår og flød ud i varmen på gårdspladsen.

 

Piphans Som for et par år siden havde "overtaget" mine havemøbler, sad og spiste frø i deres hus..

 

og

 

Katten???????????

 

Katten Lå og slikkede solskin i mit vaskehus?!!!

 

Hvor fanden kom katten fra? Har aldrig set den før????????

 

Så nu er det jeg vil hører om jeg kan klage, her har jeg anskaffet mig en på forbudtlisten hund, der skal gå for at være en dræberhund, og så bliver der slikket osv på alt og alle, selv katte er her flyttet ind!

 

Vil det sige at når man nu køber en forbudt for børn hund, så kan man ikke regne med det???

 

:D :D :D

 

Sikke dog en sød hund du har !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sælg den som hyggehund til et plejehjem ...

 

St. Kødlyst modtager den gerne, hvis Forstanderinden accepterer :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Hej kan jeg så fra min rullestol betro dig, at intet er, som det var engang. Det, man kunne regne med i går, gælder ikke i morgen.

Mennesker bliver blidere med alderen - og det gælder tilsyneladende også dræberhunde :D :D :D.

Det ser min kone frem til, hun påstår at jeg bare bliver en mere og mere "sur gammel mand".

Hvornår vender det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg får et sjovt billede i hovedet. 
I er jo lidt i samme niche, dig og din dræberhund. I skal være skræmmende, gøre folk bange, få dem at bøje knæ. Men din søde lille dræberhund viser at selv den mest frygtelige illusion kan briste ved et kærligt slik.
 
Der går de side ved side, den fæle dræberen og hans læderbeklædte herskerinde med sin pisk. Og alt som behøvs for at i skal vise jeres gode hjerte, er et kærligt slik.
Jeg synes ikke du skal klage. Jeg synes du skal inspireres af din lille ven: slikke og lade dig bides. Som den kærlige hex du egentlig er.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg får et sjovt billede i hovedet.

I er jo lidt i samme niche, dig og din dræberhund. I skal være skræmmende, gøre folk bange, få dem at bøje knæ. Men din søde lille dræberhund viser at selv den mest frygtelige illusion kan briste ved et kærligt slik.

Der går de side ved side, den fæle dræberen og hans læderbeklædte herskerinde med sin pisk. Og alt som behøvs for at i skal vise jeres gode hjerte, er et kærligt slik.

Jeg synes ikke du skal klage. Jeg synes du skal inspireres af din lille ven: slikke og lade dig bides. Som den kærlige hex du egentlig er.

B

Som ejer så hund ikk? Smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Line, lige præcis. Måske er Cherie slet ikke en heks  :-P

Måske er hun en GFE-pige i ulveklæder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser min kone frem til, hun påstår at jeg bare bliver en mere og mere "sur gammel mand".

Hvornår vender det?

 

Når demensen begynder at vise sig :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos konen, eller hos ham ? :D

 

Jeg tænkte egentlig i første omgang på ham, når han sidder i rullestolen og kompenserer med et fjoget grin. Men det kan faktisk godt være, at hun er bedst tjent med, at det er hos hende :D :D :D.

I hvert fald hjemme hos os :lol:  :lol:  :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I laver grin af det, men faktum er at det ofte går sådan. Vrede og aggressive mænd bliver blide og fromme når demensen kommer. Det har i vel mærket på Kødlyst? Det fungerer også fint med prostatacancer når man får medicineret østrogen. 

Tænk at vi måtte blive syge for at få styr på humøret.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

I laver grin af det, men faktum er at det ofte går sådan. Vrede og aggressive mænd bliver blide og fromme når demensen kommer. Det har i vel mærket på Kødlyst?

 

Jo, det har vi da.

Forstanderinden var faktisk begejstret ved nyheden om, at vi kunne overtage Cheries hund ....... men hvorfor vi skulle det, har jeg ærlig talt glemt.

Det var vist noget med Olsen og hans fortid på landet ........

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, Line, lige præcis. Måske er Cherie slet ikke en heks :-P

Måske er hun en GFE-pige i ulveklæder

Hun er i hvert fald en smuk en af slagsen... Smil. At hun elsker hunde gør hende smukkere... Meeen den KÆMPE kuffert med totur metraiale hun slæber med sig til Jylland, den er sgu alt andet end GFE hyggelig av av... Hardcore mænd må jeg give dem... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...