Hop til indhold
The Deep

Hvem af disse to?

Recommended Posts

Gæst

Bum bum ... Svært valg! Den ene (Sara) ser sødest ud, men den anden er godt nok fræk at se på! Det må være din dagsform, der bestemmer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville kigge på Sara, da jeg har været hos sidstnævnte, som ikke var en succes fra min side og med garanti ikke skal besøges igen

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med begge. 

 

Ann er i min optik den jeg skal vælge hvis man er til the-Jesse-Jane-type-looking girl.

 

Sara er mere typen (igen i min optik) kollegaen jeg gerne vil knalde typen. 

 

Påtrods af startvanskeligheder med Sara, så er begge piger venlige og servicemindet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han skulle nok på efteruddannelse, kirurgen :)

 

Det var måske Jørn Ege?

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) vi er bedste veninder - og vi elsker hinanden <3  og vi er lige dejlige  . . . .    

 

og ja vi har samme kirurg og er vilde med plastic fantastic . super frækt . .    ( det er så ikke Jørn Ege der har lavet dem .men han var et dejligt menneske og må han hvile i fred ) <3

 

de fleste prøver os begge og vi elsker dem der besøger os

 

og når du så har gjort det og vil mega forkæles så tar du os med glæde sammen . . . det kan vi godt li

 

go dag til jer alle og hold varmen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad et det egentlig <3 betyder? Jeg har set det i mange år snart, og altid undret mig.

 

Det er da et hjerte, gamle liv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad et det egentlig <3 betyder? Jeg har set det i mange år snart, og altid undret mig.

 

O_o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...