Hop til indhold
Nikolaj80

Har I kunder nogensinde fortrudt I sagde nej tak til pigen?

Recommended Posts

Jeg har engang fortrudt bagefter jeg sagde nej tak til en pige. Det var sidste forår/sommer hos Seductiongirls. Jeg husker ikke pigens navn, måske Laila eller Laura, hun var også på vagtplanen i ret kort tid. Hun var debuterende og modelsmuk ifølge profilen. Da jeg besøgte hende syntes jeg hun var almindelig sød naboens datter type og ikke model.

Da hun kom ind til mig var hun var meget smilende og lidt fnisende. Ægte ungpige. Vi sagde pænt hej til hinanden og hun gav mig endda et kæmpe krammer hvor man ikke kunne undgår og mærke hendes faste ungpige bryster. Efter krammeren tog hun med begge hænder. Nu var vi 2 mennesker der var fremmede for hinanden og dog holdt vi hinanden i hænderne. Det var lidt overvældende. Der var blæsevejr den dag og jeg havde halvkolde hænder. Den næste hun sagde var at hun havde lyst til at varmer mig, og det var med ægthed og glimt i øjenene. Inderst inde var jeg lidt skuffet over hendes ansigt(måske for høje forventninger), men damn hun var sød. Så kiggede jeg på menukortet og kunne ikke bestemme mig. Skulle jeg tage hende eller ej. Sekunderne gik og for at det ikke blev alt for kikset endte jeg med at sige nej tak til hende. Hun så mindre chokeret ud med store øjne og sagde hvad! Sagde til hende at hun måske ikke var lige min type. Hun samlede sig sammen hurtigt og spurgte om jeg ville hilse på den anden pige. Jeg tror jeg var den første som havde sagt nej tak til hende i hendes korte glædespige karriere.

Efterfølgende turde jeg ikke besøge hende nu hvor jeg havde sagt nej tak. Jeg tror jeg gik klip af et ægte gfe oplevelse. Det finder jeg aldrig ud af. Og det har jeg fortrudt hver gang jeg har følt at jeg har brugt penge på en pige hvor oplevelsen var nederen. Hun var egentlig behageligt, sød og køn. Kæmpe fejl af mig :roll:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er masser af fisk i søen, så der er ingen grund til at fortryde... 

 

Men hvis du virkelig vil have hende så "go for it" kom tilbage og sige at du ikke kan glemme hende og gerne vil hygge med hende, sværere er den ikke. Det kan så være det er hende som sige nej, men så har du i det mindste forsøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det har jeg prøvet. Min wingman og jeg blev antastet af to lækre rumænere på FKK Artemis. Det var mit første besøg og vi var lige kommet indenfor døren og hang i baren. Hun var ung, smuk, sød... og vigtigst af alt; hun var en humørbombe der pjattede og fjollede omkring - men jeg følte mig slet ikke klar til første omgang, så jeg afviste hende og så hende desværre ikke igen senere.

 

Det ærgrede mig ret mig meget, da hun var lige min type. Heldigvis var jeg heldig ved mit næste besøg, og kort efter jeg var kommet ind og havde sat mig i baren kom hun hen til mig og sagde hej. Jeg vil ikke gentage anmeldelsen her, men jeg tog en hyggesnak med hende og endte med en fantastisk time i værelset sammen med hende... og hun var endnu mere vidunderlig end jeg havde turde håbe på.

 

Ellers tager jeg det som regel som det kommer, og som Nille siger så er der jo masser af fisk i havet, og derudover skal man også være forsigtig med at blive alt for fokuseret på en enkelt pige i denne hobby... det er ikke sundt - det har vi vist set rigeligt med eksempler på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet at fortryde med en glædespige. Desværre har der været et par tilfælde, hvor jeg burde have fortrudt.

I mit privatliv har jeg derimod haft flere af den slags skæverter, hvor jeg har ærgret mig grueligt bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen...! Lidt udenfor emnet :-)

Jeg har engang besøgt en glædes pige, hvor mine valg på menuen var så kiksede, at jeg ikke turde komme igen :D:-(

Det virkede som en god idé, men i praksis var mine valg på menuen slet ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen...! Lidt udenfor emnet :smile:

Jeg har engang besøgt en glædes pige, hvor mine valg på menuen var så kiksede, at jeg ikke turde komme igen :D:sad:

Det virkede som en god idé, men i praksis var mine valg på menuen slet ikke noget for mig.

 

 

Hvad var det du valgte ? BDSM, rollespil, sort kys, golden shower .... ?

Som på restaurant vælger man nogle gange retter man fortryder bagefter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad var det du valgte ? BDSM, rollespil, sort kys, golden shower .... ?

Som på restaurant vælger man nogle gange retter man fortryder bagefter :P

Nej, noget helt "normalt" 30 min. superfransk / gensidig fransk, men det virkede bare helt forkert da det stod på :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad var det du valgte ? BDSM, rollespil, sort kys, golden shower .... ?

Som på restaurant vælger man nogle gange retter man fortryder bagefter :P

Hvad jeg ellers går og laver, holder jeg for mig selv :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par gange har haft et valg. begge gange mellem en ung og en lidt mere moden. den ene var så utrolig imødekommende, så sød en af dem så mig lige i øjnene og vi havde i dialog i måske 5 minutter. den anden var drilsk og lidt flabbet og gjorde lidt grin med mig. det var om vinteren og havde en stor jakke og masse af tøj jeg skulle slæbe på. om jeg havde hele garderoben med jeg spillede med på den.

 

Hvad gjorde fjolset tog de unge og smukke jeg lyttede ikke efter mit hjerte men det jeg så jeg, hvor jeg ærgrede mig. Må møde dem ved lejelighed dem jeg valgte fra og jeg kunne ikke lide at skulle vælge, så hellere vælge en pige på forhånd, jeg fik faktisk samvittighedskvaler, heldigvis har den ene stadigvæk vagter.

 

Og til skriveren hvis du ser hun kommer på vagt igen hende du sagde nej tak til så spring ud i det. Måske gør lidt ekstra sige til hende at det var en kæmper brøler for din side jeg tror det giver så meget kredit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en gang (en gang) afvist Nikita da hun var på Sexyclub. Nørj hvor har jeg fortrudt efterfølgende. Hun er den glædespige jeg har besøgt flest gange og med lige stor begejstring hvergang. Det var første gang jeg så hende og blev lidt forskrækket over hendes dengang meget røde hår. Nu har jeg svært ved at ramme hendes vagter, ærgerligt ellers stod hun meget højt på listen, Jeg fortryder at jeg gik glip af en fantastisk omgane med en fantastisk elskerinde.

 

Mvh OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortryder jeg at have sagt nej til en købepige? Hm... Jeg fortryder en del gange, jeg sagde ja, selv om jeg ikke følte for det. Og kan sige, at det er sket en hel del oftere end det modsatte.

Et eksempel på en, jeg fortrød jeg sagde nej til, var en absolut amatør. Hun brugte sit almindelige telefonnummer i annoncen, så en tur forbi Krak og Google afslørede, at hun boede lige i nærheden og spillede fodbold i den lokale klub - og at hun havde øgenavnet "Bimmer" fordi hun kørte i BMW. Hun var meget nervøs ved at mødes, så jeg foreslog et offentligt sted, så hun kunne se mig an. Det ville hun ikke, og så sagde jeg nej tak.

Men hun kunne jo se online, at jeg havde kigget på hende, og hvem jeg var- os så ville hun godt!

Men det opdagede jeg først længe senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg fortryder er at jeg ikke få besøgt min ynglings pige noget mere :wink::smile:

Bager

 

Du må lære at slå større brød op :);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Fortryder kun at have sagt ja, hvor jeg burde have råbt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv ja :(

Tak for at blive mindet om det ;)

Det var måske mit tredie/fjerde besøg ved en GP, hvor jeg blev tilbudt to piger til samme pris. Det var vist noget med et fødselsdagstilbud(?). Begge piger var unge og sprøde, men det var tydeligt hvem der var den mest erfarne.

Jeg var ret overvældet af situationen og fik fremstammet at en pige var mere end nok (doh!) ... Jeg valgte den erfarne og har slået mig selv i hovedet lige siden over at jeg ikke bare tog begge piger :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...