Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, så blev det min tur til at besøge Jasmin, efter at have læst så meget godt om hende herinde.

 

Det "sædvanlige" med at sende en sms, når man er i nærheden og så blive lukket ind i opgangen. Ganske diskret, selvom der stod nogle håndværkere i nærheden og kiggede, som om de godt vidste hvad der foregik. Ellers også er det bare i mit hoved.... ;)

 

Som hun selv skriver, så har hun kvindelige former og er en høj pige. Ikke noget der gør noget overhovedet. Men er man til små nips, er det ikke Jasmin man skal vælge. Nu er jeg selv både til små nips og kvinder med former, så jeg var fuldt ud tilfreds.

 

Havde valgt en halv time med fransk/dansk og græsk til 1000 kr. og det synes jeg er en yderst rimelig pris. Sexen er der intet at udsætte på. Hun virkede til at nyde det og det var svært ikke selv at nyde det. Det var varmt, vådt og frækt, både pga. temperaturen, men ikke mindst fordi hun virkelig kan lide det hun laver.

 

De nærmere detaljer om eskapaderne vil jeg ikke fremlægge her, men kan bare sige, at der intet var at klage over. Jeg ved ikke om hun snakker fransk ellers, men hendes mund kunne i hvert fald finde ud af det franske ;)

 

Da jeg endelig måtte overgive mig og kom, svedte vi begge som om vi var i en sauna og kunne ikke lade være med at grine af det. Efterfølgende brugte vi et stykke tid på at snakke om løst og fast, hvilket var super hyggeligt. Hun har ikke travlt med at få en ud af døren. Jeg havde betalt for en halv time, men var der noget længere. Efter hyggesnakken og et bad og påklædningen, stod jeg atter på gaden, med et smil om læberne og satsede på, at naboerne ikke havde hørt alt for meget ;)

 

Det eneste jeg ikke nåede, var at give hende en sprøjteorgasme, som hun vist er ret "kendt" for. Det må blive næste gang :)

 

I.S.

 

Og linket for dem som ikke kender hende. www.sexpiger.dk/4463

 

Redigeret af italian stallion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Je ne parle pas français - men jeg har et motto *gg*

 

"hvis der er noget mange virkelig er glad for at gøre - så bliver man som regel også rigtig rigtig god til det" ...... fransk hører under den kategori *gg*

 

 

Tak for alle komplimenterne.... dit nick name herinde yder dig ikke helt retfærdighed så jeg vil absolut glæde mig til at du åbne mine "brandhaner" *gg*

 

 

MVH

Jazz 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...