Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre dette er min første anmeldelse så i må bære over med mig hvis der er fejl.

Men besøget hos denne blonde skønhed fortjener en lille beretning.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=angelina25

 

Billederne passer på en prik, hun er nok plus minis 30 men kroppen er skåret som en på 22. :wink:

Jeg bestilte tid gennem nummeret og ankom med lidt besvær.

jeg bestilte 30min

 

Angelina har en perfekt klaskinbydende røv og en "hujlupet" C-skål

dejlige blå øjne man ka blive væk i mens hun tager sig pænt af vores bedste ven.

hun ka vride og dreje sin lille krop som kun gymnastikpiger, her måtte jeg virkelig tænke på alt andet end sex for eller måtte jeg give op efter 10min.

Stedet på skibhusvej mangler virkelig det klassiske klinikspejl så man ka se ens egen grimme krop og hendes smukke krop arbejde i :grin:

 

nu da jeg er en nyder af de klassiske stillinger så var missionæren en virkelig fornøjelse. hendes små støn og vrid, øjnene der ikke veg en tomme fra min og hvordan hun bare nød at blive 

kneppet hurtigere og hårdere. bagfra er fantastik men her har man ikke udsyn til hendes krop.

 

Smukkest set fra min side var da hun kunne se at jeg nu var på nippet til at springe.

så let som en fjer fjernede hun kondomet og lagde sig til rette så man havde frit udsyn til hendes smukke olieinsmurte bryster hvor på man kunne male kunsterisk.

 

Første gang i mit liv jeg for alvor ka sige "tømt"

 

Så kære brødre 

hun er en stjerne og hun er klart på min top 3.

 

Pigen (8)

 

Stedet(6) "lidt besværligt at finde og ikke så privat"

 

ydelsen(10)

 

kommer igen (10)

mvh

Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, hun er altså meget lækker, ser faktisk lidt bedre ud i virkeligheden, end hun gør på billederne. Hun bliver her til 17-18 august, så der er rig mulighed for at besøge hende.

Det som jeg bemærkede, var at der virkede meget rent og pænt i lejligheden, hvilket er et stort plus, samtidig er der mulighed for bad, hvilket også er super dejligt her i sommervarmen. Man kan komme til lejligheden fra bagindgangen, hvilket virker en smule mere diskret, end for indgangen.

Super oplevelse  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, hun er altså meget lækker, ser faktisk lidt bedre ud i virkeligheden, end hun gør på billederne. Hun bliver her til 17-18 august, så der er rig mulighed for at besøge hende.

Det som jeg bemærkede, var at der virkede meget rent og pænt i lejligheden, hvilket er et stort plus, samtidig er der mulighed for bad, hvilket også er super dejligt her i sommervarmen. Man kan komme til lejligheden fra bagindgangen, hvilket virker en smule mere diskret, end for indgangen.

Super oplevelse  :-P

Jeg er helt enig hun er virkelig en dejlig lille dame, bestemt, men dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik nogle småting ekstra med iform af olie og tøjomklædning og andet så jeg gav 1400kr

Men hun er fantastisk og en sød og god dame, hendes priser er i den høje ende men Value for money..

pas på hende og god fornøjelse...

Redigeret af Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik nogle småting ekstra med iform af olie og tøjomklædning og andet så jeg gav 1400kr

Men hun er fantastisk og en sød og god dame, hendes priser er i den høje ende men Value for money..

pas på hende og god fornøjelse...

1400 for en hal time ??? giver hun blow uden ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun gav mig en dejlig omgang megafransk for 700 kr sidst hun var i Odense. Hun er vidst med på det meste ( Hun slugte ikke ) :)

Jeg fik det aldrig anmeldt, men jeg gik derfra med en lykkelig følelse af at være suget helt tom :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre. 

Jeg har længe haft kig på denne godte, men jeg har det ikke så godt med "hjulpne bryster". Er de godt lavede uden synlige ar? Og har hun tatoveringer eller piercinger? Og det bliver beskrevet flere steder at hun er lille, men i annoncen står at hun er 165 cm og det er vel ikke så småt endda, eller hun er måske mindre? Ikke at det gør noget, da jeg ikke er så står.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra billederne havde jeg forestillet mig at hun var mindre og mere spinkel end hun var i virkeligheden.

I min verden er hun hverken lille eller petite. Men superdejlig er hun.

Jeg mener ikke hun er tatoveret eller har ar.

 

Simone der arbejder samme sted er ikke så høj, men måske mere frodig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak T.Hansen.

Så højden på ca. 165 passer åbenbart helt godt. 

Jeg har været hos Simone som trods en stor tatovering på maven og som du siger en vis moden frodighed (den angivne alder skal der nok lægges knap 10 år til) gav hun noget af den mest intense sex jeg har haft med en købepige. Sidder og bliver helt  i tvivl om jeg ikke burde besøge hende igen).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så fik jeg også besøgt Angelina.

 

Må langt hen ad vejen erklære mig enig med tidligere skribenter. Monaco skriver meget rammende at det iøvrigt meget velplejede ansigt viser at der nok skal lægges 5-7 år til alderen, men at kroppen er fyldt alderssvarende de 25.

Om blow er verdensklasse hos Angelina synes jeg måske er en overdrivelse, men godt var det. Blot ærgerligt at hun brugte en del glidecreme så jeg ikke kunne mærke så meget. 

Samtidig må jeg erkende at jeg nok ikke var helt tændt nok pga sex til anden side igår. Man er jo ikke 18 længere.

 

Så en absolut godkendt præstation

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skulle vidst være taget på ferie

Men er blevet lovet hun er tilbage i sept da Kursus i Hc Andersens by bringer mig en uge til byen hvor Skønheden skal besøges igen.

mvh

Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...