Hop til indhold
biot

Voksenlisten.dk ?

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg vil lige hører om I ved noget omkring voksenlisten.dk er blevet lukket ned eller ej ?

Da jeg bruger tit der. Men efter igår lukket virker det ikke site.

Jeg ved at de skrevet at de vil finder anden betaling metode efter ewire gik konkurs siden forår. ( for dem som annoncen hos voksenlisten.dk )

Men siden har de ikke fundet endnu...

Så igår virker det ikke site længere,, jeg vil være ked af hvis det lukket ned da synes det site er en af bedste massage sites det findes ...så håber det kommer til at virker igen.. Men vil gerne hører fra jer hvis I ved noget omkring det sites ? ( håber at det sites vil kommer op til kører igen snart )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Det vil jeg da også være. Det er det eneste sted jeg har villet annoncere og det eneste sted jeg syntes er bare nogenlunde seriøst.

Men kan regne ud at jeg får en stille dag i bording i dag uden nogen annonce. Men så kan jeg få taget lidt sol i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg da også være. Det er det eneste sted jeg har villet annoncere og det eneste sted jeg syntes er bare nogenlunde seriøst.

Men kan regne ud at jeg får en stille dag i bording i dag uden nogen annonce. Men så kan jeg få taget lidt sol i stedet for.

Sig til hvis du mangler hjælp til at oliere ryggen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sisse

Tak for svar og dejligt at du er enige med mig at dette site er den meste seriøs site :)

Jeg har skrevet privat besked til dig sisse:)

Jeg håber vi hører fra jer andre som evt ved noget omkring det site :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men håber en anden kan overtages det eller du ;) smile hehe .. Men de kunne godt forsøger sælger eller bud til andre som kan evt overtage styrer det site ... De burde evt give besked før de evt lukket ned eller overvejer det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøvede at oprette mig derinde for et måned siden, -hvor den sagde noget med at betalingssiden var nede eller lignende, så ku' ikke oprette en profil.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var pga ewire ned. Men de skrevet at de vil finder løsning andre betaling metode ... Samt de ikke tager imod nye annoncerer indtil de finder løsning på nye betaling metode ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arhhhh ok, så jeg med... Virker ellers som en meget seriøs side, så det da lidt af en skam....

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu det ikke kommer tilbage voksenlisten. Hvilket andet site som I evt vil sætte annoncen på eller synes meste seriøs site til rimelig pris. ? ( men håb på voksenlisten kommer tilbage )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, er du klar over hvad det betød???? Jeg var midtbyen i dag, kun udstyret med mobilen. Ville lige tjekke om du havde tid til en date, så jeg forsøgte at finde dit tlf. på voksenlisten, men nej. Siden duede ikke. Så jeg prøvede at finde dit nummer på EG, men uden held.

Kunne ikke kontakte dig, og endte med at købe .... sko. Aaaaargh!

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er helt tosset. :D

 

 

ja det var da noget frygtelig noget :) - prøv engang at se hvad jeg har gjort ved min profil herinde... der sker aldrig mere nu at man ikke kan finde mit nummer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...