Hop til indhold
CykkelMyg

Smuk Enlig Mor

Recommended Posts

Smuk? Efter mine begreber, snarere en virkelig yndig, fortryllende fræk nips, med holdningerne i orden.

Enlig? tjaaa...

Mor? Jeps

 

Jeg har gennem årene besøgt mange skjønne kvinder fra denne branche og nu måtte turen gå forbi SME efter mere end en måneds ventetid, og er netop (næsten) hjemvendt :smile:.

 

Var spændt og liderlig, omvendt søgte jeg også at nedtone forventningerne, da jeg kørte af sted. Jeg har læst kommentarer og indlæg om SME og slubret de dejlige billeder af hende i mig.

 

Hun er efter mit udsyn en smule anderledes IRL og sådan må det være. Fotoshop og andet har hjulpet en smule.

Til gengæld er der flere andre ting der giver blown away effekt hos SME. Hun er ikke som andre, jeg har besøgt, slet ikke. Hun sælger meget mere end sex...

 

Hun er for mig mere en privat lille nips af den sødeste og dejligste slags med et heftigt sexbehov eller hvad man efter Lotte Heises begreber kunne kalde at udleve den indre luder, uden at gå hele vejen, som prof. (ikke monogam og ikke hardcore luder) Hun giver ret pænt ud af sine ydre og personlige gaver...

Som hun skriver: "En intim og kærlig berøring når ind til alt det i et menneske..." siger det meget godt, hun kan et eller andet den Quinde, for pokker da, og det er ikke påtaget. NO fake i hendes profil eller indlæg, tværtimod, møder man hende og med alle sanser åbne ved man det er sandt plus hvorfor.

 

Hun er seriøst en af dem, som kan volde din pengepung stor smerte, hvis du er til ovenstående.

 

Sex: tja kan fuldt ud tilslutte mig de tidligere beskrivelser (ingen grund til copy paste eller gentagelse), på den måde er det vel et koncept (...) med succes, for hende. Men derudover åbner hun sig og udfolder sig, det er personligt, men tydeligt (for mig) at alle får samme vel gennemtænkte tanker og søde behandling...

 

SME skriver nu, at hun tillige er lykkelig smiler. Fedt SME, fortjener det bedste :smile: Fristende at skrive, at vi skal passe på hende, men SME passer helt sikkert på sig selv.. siger en del..

 

En anderledes anmeldelse, ved det, men delvis sigende om min oplevelse.

 

Nyd hende, hvis du er eller bliver så privilegeret.

 

http://www.eroguide.dk/forum/user/16226-smuk-enlig-mor/

 

Redigeret af CykkelMyg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Smuk? Efter mine begreber, snarere en virkelig yndig, fortryllende fræk nips, med holdningerne i orden.

Enlig? tjaaa...

Mor? Jeps

 

Jeg har gennem årene besøgt mange skjønne kvinder fra denne branche og nu måtte turen gå forbi SME efter mere end en måneds ventetid, og er netop (næsten) hjemvendt :smile:.

 

Var spændt og liderlig, omvendt søgte jeg også at nedtone forventningerne, da jeg kørte af sted. Jeg har læst kommentarer og indlæg om SME og slubret de dejlige billeder af hende i mig.

 

Hun er efter mit udsyn en smule anderledes IRL og sådan må det være. Fotoshop og andet har hjulpet en smule.

Til gengæld er der flere andre ting der giver blown away effekt hos SME. Hun er ikke som andre, jeg har besøgt, slet ikke. Hun sælger meget mere end sex...

 

Hun er for mig mere en privat lille nips af den sødeste og dejligste slags med et heftigt sexbehov eller hvad man efter Lotte Heises begreber kunne kalde at udleve den indre luder, uden at gå hele vejen, som prof. (ikke monogam og ikke hardcore luder) Hun giver ret pænt ud af sine ydre og personlige gaver...

Som hun skriver: "En intim og kærlig berøring når ind til alt det i et menneske..." siger det meget godt, hun kan et eller andet den Quinde, for pokker da, og det er ikke påtaget. NO fake i hendes profil eller indlæg, tværtimod, møder man hende og med alle sanser åbne ved man det er sandt plus hvorfor.

 

Hun er seriøst en af dem, som kan volde din pengepung stor smerte, hvis du er til ovenstående.

 

Sex: tja kan fuldt ud tilslutte mig de tidligere beskrivelser (ingen grund til copy paste eller gentagelse), på den måde er det vel et koncept (...) med succes, for hende. Men derudover åbner hun sig og udfolder sig, det er personligt, men tydeligt (for mig) at alle får samme vel gennemtænkte tanker og søde behandling...

 

SME skriver nu, at hun tillige er lykkelig smiler. Fedt SME, fortjener det bedste :smile: Fristende at skrive, at vi skal passe på hende, men SME passer helt sikkert på sig selv.. siger en del..

 

En anderledes anmeldelse, ved det, men delvis sigende om min oplevelse.

 

Nyd hende, hvis du er eller bliver så privilegeret.

 

http://www.eroguide.dk/forum/user/16226-smuk-enlig-mor/

Hold da op... Og wauw..! :)

 

Tusinde, tusinde tak for dine smukke og eftertænksomme ord og tak for en skøn - og varm - formiddag her den anden dag... ;)

 

Og ja, jeg har lidt mindre kendetegn, der er fjernet med fotoshop.;)

 

På snarligt gensyn.. :)

 

KÆMPE Krammer

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CykkelMyg

Du kom mig i forkøbet med din "anmeldelse" af SEM, men jeg tilslutter mig helt og holdent de fleste af dine ord herover. Jeg er dog ikke enig i din udmelding omkring Photoshop - ja der er lavet lidt med billederne i retning af at diverse kendetegn er fjernet, men ud over det synes jeg at billederne ikke lader noget stå i vejen for en direkte 1:1 sammenligning med den pige der åbner døren for en.

Jeg var så priviligeret at få lov til at besøge hende i går.

Når man er sammen med SEM får betegnelsen GFE virkelig en ny drejning henimod det perfekte. Jeg glemte alt om tid og sted, og det faktum at jeg rent faktisk havde betalt for ydelsen.

Den måde hun fik mig til at føle mig velkommen, den måde hun formår at få alt omkring mødet til at handle om lige netop mig og hende er helt unikt for mig.

Legen, samspillet og det erotiske i sengen fik mig til at ønske at jeg aldrig skulle vinke farvel til hende igen.

Der var på et tidspunkt en der nævnte noget om muligheden for at ende i

Luksusfælden, med en kæmpe diverse post af "uforklarlige" udgifter, var overhængende stor.

Der er ihvertfald god mulighed for at blive fattig når man først får besøgt SEM - ikke fordi at prisen ikke står mål med ydelsen, slet ikke, men fordi man (læs jeg) bare har lyst til at komme tilbage efter mere!

SEM,

Hold fast i dit koncept - det virker 100%

Jeg slagter sparegrisen, og kommer snart igen :-)

Knus herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

@CykkelMyg

Du kom mig i forkøbet med din "anmeldelse" af SEM, men jeg tilslutter mig helt og holdent de fleste af dine ord herover. Jeg er dog ikke enig i din udmelding omkring Photoshop - ja der er lavet lidt med billederne i retning af at diverse kendetegn er fjernet, men ud over det synes jeg at billederne ikke lader noget stå i vejen for en direkte 1:1 sammenligning med den pige der åbner døren for en.

Jeg var så priviligeret at få lov til at besøge hende i går.

Når man er sammen med SEM får betegnelsen GFE virkelig en ny drejning henimod det perfekte. Jeg glemte alt om tid og sted, og det faktum at jeg rent faktisk havde betalt for ydelsen.

Den måde hun fik mig til at føle mig velkommen, den måde hun formår at få alt omkring mødet til at handle om lige netop mig og hende er helt unikt for mig.

Legen, samspillet og det erotiske i sengen fik mig til at ønske at jeg aldrig skulle vinke farvel til hende igen.

Der var på et tidspunkt en der nævnte noget om muligheden for at ende i

Luksusfælden, med en kæmpe diverse post af "uforklarlige" udgifter, var overhængende stor.

Der er ihvertfald god mulighed for at blive fattig når man først får besøgt SEM - ikke fordi at prisen ikke står mål med ydelsen, slet ikke, men fordi man (læs jeg) bare har lyst til at komme tilbage efter mere!

SEM,

Hold fast i dit koncept - det virker 100%

Jeg slagter sparegrisen, og kommer snart igen :smile:

Knus herfra.

Pyha..! Kan da snart ikke tåle flere komplimenter i dag... Og alle vinduer er endda åbne..;)

 

Tror at det Cykelmyg mente, måske var, at mine små kendetegn var fjernet... Sådan læser jeg det i hvert fald - også selvom det står angivet i min profil...;) For ja, billederne er ellers ikke photoshoppede.. :)

 

Og tak, Butch1 - det var virkelig intenst..! :blink:  Glæder mig i hvert fald til, at du slagter sparegrisen.. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din Bøgetosse :eek: Kig på indlægget igen :-P

Thumbs up

Savnede mere et link hvor hun annoncerede hvornår man kunne besøge hende osv.

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thumbs up

Savnede mere et link hvor hun annoncerede hvornår man kunne besøge hende osv.

Prøv at trykke på hendes avatar ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Butch1

Tak for positiv kommentar!

Heldige asen #2 plus :-)

Jeg ser ikke uenigheden omkring fotoshop. Læs igen.

Jeg pudsede lige brillerne, and I stand corrected!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ingen tvivl om at hun er en god fin pige,vidunderlig skøn og dejlig, og vil så lige spørge kan man træffe hende og nyde hende godt og grundigt, uden at blive småforelsket ?   :-P

 

                                                                                                                          Venligst Nicey. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ingen tvivl om at hun er en god fin pige,vidunderlig skøn og dejlig, og vil så lige spørge kan man træffe hende og nyde hende godt og grundigt, uden at blive småforelsket ? :-P

Venligst Nicey. :cool:

Det kræver sin mand ikke at blive det :-)

Oplevelsen i sig selv er berusende, og kunne med lidt god fantasi godt sammenlignes med at være småforelsket........

Del dette indlæg


Link til indlæg

De billeder i snakker om er photoshoppede. Hvor finder man dem? Det eneste link jeg kan se henviser til EG profilen, og der er bare profilbilledet.

Rul ned ad siden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man kun ser billederne, tænker jeg "nøøøj hun er lækker" når man så lægger anmeldelserne til "fuck en ultra lækker og dejlig pige" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå det virker ikke på en iPhone. Så må jeg vente til i aften.

Forventningens glæde min ven ;)

Nej det funker ikke på Iphone. Det er der i øvrigt rigtig mange billedvisnings systemer der ikke gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forventningens glæde min ven ;)

Nej det funker ikke på Iphone. Det er der i øvrigt rigtig mange billedvisnings systemer der ikke gør.

Det funker rent faktisk på iPhone.

Når I åbner hjemmesiden ruller I bare helt ned i bunden og "klikker" på knappen [Fuld Version], og vupti så kører det på samme måde som på iPad og diverse browsere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det funker rent faktisk på iPhone.

Når I åbner hjemmesiden ruller I bare helt ned i bunden og "klikker" på knappen [Fuld Version], og vupti så kører det på samme måde som på iPad og diverse browsere.

Ja det er korrekt. Men så har du et format der ikke ser særligt godt ud på mobile enheder. Du skal så til at skifte tilbage igen.

Men i en snæver og ivrig vending er det muligheden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå det virker ikke på en iPhone. Så må jeg vente til i aften.

 

Du er vist gået ned på udstyr !!! :cool:     Altid en lille smart rap tynd bærbar i Tasken  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig fuldt ud hvad CykelMyg og Butch1  skriver om  Smuk Enlig Mor J

 

Jeg var nemlig den heldige, der i dag fik lejlighed til at aflægge besøg hos  SEM….og hvilken dejlig oplevelse….helt uden sidestykke……. oplevelsen sidder dejligt i mig endnu J

Ved ankomsten til den oplyste adresse på det aftalte tidspunkt blev døren åbnet af en meget smuk ung kvinde med et dejligt smil og et ansigt, der udstrålede naturlighed og varme.  Dette blev også bekræftet af den venlige og varme stemme, der bød mig inden for!

Inde i entréen kunne jeg under samtalen i glimt nærstudere hendes dejlige velformede krop under en pænt velsiddende kjole…..og mine tanker kredsede næsten med det samme…….wauw…..med udsigten til en dejlig skøn oplevelse med denne søde og smukke kvinde!   Og sandelig om hun ikke kort efter trådte helt tæt ind til mig, krammede mig og gav mig et varmt og dejligt uimodståeligt kys, som jeg straks gengældte!

Hendes dejlige naturlige væsen, varme og smilende ansigt gjorde mig afslappet og det fortsatte da jeg lidt efter varmt blev budt videre ind i soveværelset, hvor der stod en dejlig stor dobbeltseng klar til den udsøgte fornøjelse!

Efter betalingen smøg hun sig igen helt tæt ind til mig, og vi smeltede nærmest sammen i et dejligt kæresteagtigt samspil med dybe kys og stående kærtegn.  Der gik heller ikke længe før hun begyndte at trække tøjet af mig mellem de dejlige dybe kys og kærtegn!

Selve den seksuelle akt vil jeg ikke komme ind på, men jeg kan oplyse, at jeg oplevede kæreste-sex af højeste karat.  Denne var  krydret med nærvær og gensidighed uden sidestykke.……noget som kan være svært at finde……selv hos  en  rigtig kæreste……medmindre man er meget heldig!!

Da vi var færdige med sex-akten troede jeg det mere eller mindre var overstået….men nej!   Hun bad mig lægge mig på mave og ansigt nedad i sengen, bad mig slappe af  og lukke øjnene, hvorefter hun dejligt begyndte at massere og kærtegne mig på ryggen, i nakken, kysse mig på kinden og fortsætte massagen nedad på benene.   Den mest bemærkelsesværdige oplevelse var, da hun lagde sig med hele sin krop og ansigt oven på mig bagfra.  Hvilken udsøgt og herlig fornemmelse….med så smukt et kvindemenneske!!

Herefter lå vi og sludrede nærværende et stykket tid på sengen, og da det var meget varmt, blev jeg budt på et glas koldt vand!

Senere tog vi tøjet på, mens vi stadig sludrede, og herefter tog vi afsked med hinanden på kæreste-agtig måde med kys og kram!

Pyha….for mig, der ikke er helt ung mere, så fik jeg en absolut skøn og dejlig unik oplevelse, som uden tvivl vil sidde i mig i lang tid.  Og mon ikke jeg på et tidspunkt igen får aflagt et nyt besøg hos denne søde og nærværende unge kvinde!

Nogen herinde har forsøgt at sætte spørgsmålstegn ved billederne, som SEM har vedhæftet sin profil, og hertil vil jeg blot sige, at billederne stemmer nøje overens med den dejlige skønne kvinde, som jeg havde i øjensyn og beundrede J   Omend hun måske har en lille smule mere runde kinder nu end på billederne….men det kan jo hurtigt ændre sig igen, da hun er en rigtig sportspige J

 

Gåsehud…for en unik oplevelse!!!

 

Og til dem der besøger  SEM………vær god mod hende og værn om hende mest muligt!!

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...