Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens, jeg er helt ny herinde, og må beklage at jeg er helt blank. 

 

Jeg er i Kbh idag og har en voldsom lyst til at prøve en god gang B2B.... Men... Hvad indebærer det? Jeg er klar over at det vel i bund og grund er "Massage med kroppen", men hvad må man? Er pigerne "berøringsvenlige"? 

 

Mht. priserne... Hvad omfatter en B2B? Det jeg allermest er ude efter, er en berøringsvenlig petit pige, som vil afslutte med et gedignt BJ. 

 

Findes det? Hvis ja, hvad skal man regne med af pris? Jeg er klar over at priser ofte er individuelle, men et fingerpraj i den rette retning vil skabe stor taknemmelighed hos mig. 

 

Endeligt... Hvor skal man gå hen? Thai Skye? Siamgirls? 

 

Jeg synes at have set priser omkring 1000kr for en time med B2B... Hvis jeg skulle gå efter en times B2B og afsluttet med BJ, hvor skulle det være, og i hvilket leje skal jeg forvente prisen ligger? 

På forhånd mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens, jeg er helt ny herinde, og må beklage at jeg er helt blank. 

 

Jeg er i Kbh idag og har en voldsom lyst til at prøve en god gang B2B.... Men... Hvad indebærer det? Jeg er klar over at det vel i bund og grund er "Massage med kroppen", men hvad må man? Er pigerne "berøringsvenlige"? 

 

Mht. priserne... Hvad omfatter en B2B? Det jeg allermest er ude efter, er en berøringsvenlig petit pige, som vil afslutte med et gedignt BJ. 

 

Findes det? Hvis ja, hvad skal man regne med af pris? Jeg er klar over at priser ofte er individuelle, men et fingerpraj i den rette retning vil skabe stor taknemmelighed hos mig. 

 

Endeligt... Hvor skal man gå hen? Thai Skye? Siamgirls? 

 

Jeg synes at have set priser omkring 1000kr for en time med B2B... Hvis jeg skulle gå efter en times B2B og afsluttet med BJ, hvor skulle det være, og i hvilket leje skal jeg forvente prisen ligger? 

På forhånd mange tak :)

 

Ja, hvor skal du gå hen. Pudsigt du nevner mine favoritsteder. Lige nu er dog Nina - den i mine øjne absolut bedste i byen til combo'en massage, b2b og ekstra - på Siamgirls full time. Så jeg synes selvfølgelig du skal gå dithen. Hun er ikke byens billigste, men pengene værd.

Hun tar 1000 kr for en time b2b - uden ekstra. Med blow bliver det vel nogle hundrede mer. Jeg bestiller aldrig den kombination, så jeg ved ikke eksakt. Ring og spørg hende.

 

Siamgirls

 

Der findes sikkert andre, men dem må andre fortælle om.

Til lykke med eventyret.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...