Hop til indhold
Spice

Fuld Pakke i Tarragona (Spanien)

Recommended Posts

Massage med efterfølgende handjob i al ære, men jeg foretrækker hele pakken. Den mest berømte klub ligger 34 kilometer uden for Tarragona og jeg havde ikke lyst til at rejse så langt. Der var også en i udkanten af ​​byen, men den viste sig være lukket. Så jeg gik på udkig efter et andet alternativ online. Alt var på spansk, men jeg fand en kombination af massage og dansk. Så vidt jeg kunne forstå- Anmeldelsen var ganske positiv.

Så jeg tog et bad og gjorde mig grundigt i orden og ga mig derefter ud. Jeg ringede ikke, fordi de talte tydeligvis ikke engelsk, og det ville sandsynligvis kun blive misforståelser, hvis jeg forsøgte med spansk. Men det ville være åben nu, så jeg håbede det ville være fint at bare gå dit og trykke på. Jeg havde kontrolleret Google Maps og husket ruten. Gåafstand fra mit hotel. Stedet ville være ved siden af ​​en medicinsk klinik.

Jeg fandt på gaden og adresse. Området var rart, men dette bestemt hus så klar til at falde i stykker. Facaden vær dårligt vedligeholdt, og opgangen var slidt. Man reparerede opgangen. En lille hylde og en stol stod inden for døren. En mand bar dem til en bil og kørte væk.

Det ville være på første sal. Jeg gik tøvende op. Der var ingen navneskilt på døren, blot en skilt med teksten "klokke". Jeg spekulerede  om jeg  virkligen kommet ret. Den næste etage havde også en anonym dør men ingen skilt med teksten "klokke". Jeg var usikker, hvis det vær red så jeg gik ud og kiggede mod indgangen fra afstand. I mellemtiden jeg på en tyggegummi for at lugte godt.

Det faktum, at huset var slidt og at døren var lidt anderledes talte naturligvis fordi at det vær en bordel. Og adressen havde været klar. Så svorjeg til. Et par unge mænd gik ind gennem indgangen. Hvis de kom føre mig så skulle pigerne være optaget og allt til ingen nytte. Jeg gik efter, uden at de så mig. De gik op ad trappen og ventede på første sal. Så gik de en trappe til. Jeg fulgte efter. De  ringde, nogen åbnede døren og lad dem ind uden at et ord blev udvekslet.

Så ringede jeg på "min" dør. Ingen reaktion. Jeg stod der som minutterne gik, og intet skete. Men så skimtede jeg en bevægelse bag et kighul i døren. En pige på omkring femogtyve åbnet. Hun var klædt i hvide bukser og hvid skjorte, som om hun arbejdede på en sundheds-klinik. Pigen smilede mot mig og lad mig in. Indenfor den slidte facade og opgangen var der en meget flot og velholdt lejlighed. Selv badeværelset var nye, rene og friske, bedre end mange danske klinikker. Pigen førte mig ind i et rum med en massagebed og en sofa. Hvis jeg ventede et øjeblik, så ville hun strax præsentere mig for sine kolleger. Jeg sad og ventede.

Efter et par minutter kom to piger i bikini ind, krammede og kyssede kinden. Man var kort og hedte Carla, den anden var høj og slim, Vittoria. Carla var spansk og Vittoria fra Brasilien. De gik ud og den hvideklædt pige kom tilbage. Hun forklarede, at hun ville give massage og massage alene. Efter det, ville en af ​​hendes kolleger fortsætte. Massage og handjob ville koste 40 €. Jeg var en smule bekymret. Jeg vidste ikke rigtig, hvilke ord jeg skulle bruge men bad på begynder-spansk, hvis jeg kunne få "mere" end "mano". Javisst, sagde hun venligt. Massage og "penetración" koster 50 euro. Nu må jeg vælge mellem pigerne. Min mavefornemmelse sagde "Vittoria", men jeg huskede vagt, at nogen skrivet at Carla var bedst. Jeg forbandede mig selv for at ikke læse og huske ordentligt, men fulgte mavefornemmelsen.

Så var det tid til at klæde sig af og ligge på bordet. Pigen holdt sine hvide "Wellness tøj" på. Hun gav en god olie massage. Et par gange i løbet af massage strøg hun ømt min kind. Ikke at jeg forstod hvorfor, men hun mente måske jeg var sød :). Efter 35 minutter vær massagen færdigt og Vittoria kom ind. Jeg hjalp hende med at folde ned på bagsiden på sofaen, så det blev en seng. Vi nussede lidt, jeg modtog derefter fransk og efter det dykkede jeg ned mellem hendes ben. Hun syntes at nyde dett og vi var begge ordentligt opvarmet når det var tid til finalen, som blev en missionær med mig på toppen.

Det var en god session, men ikke den bedste jeg har oplevet. Det var uheldigt, at jeg ikke kunne få dansk med massøsen. Hun var meget sød. Jeg forlod lejligheden, gik med et smil ned ad trappen, blandet mig i mængden udenfor og håbede det ikke ville synes på mig, hvad jeg havde været igennem.

Stedet har ingen hjemmeside, men jeg har denne link:
http://www.forosx.com/foros/55-club-s-y-locales-en-tarragona/27202-masajes-lopez-pelaez-muy-bien.html
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...