Hop til indhold
Dinosdk69

God stil?

Recommended Posts

Hej

 

Jeg prøvede lige en ny ting for nylig, og ville bare høre, om det er mig, der er nærtagende, eller om jeg var udsat for et tilfælde af dørlig stil.

 

Scenario:

Sent lørdag aften. Undertegnede ankommer til klinik (ingen nævnt, ingen glemt). Modtages af den forholdsvis flinke tlfdame. Spørges: er der nogen bestemt, du vil møde  (ved, at der er 2 på vagt). Siger nej, lad mig møde begge... (er meget til "rette kemi"), og det er helt OK, og bliver sat ind i venteværelse...  venter....  og venter lidt mere....  Kan høre, at det ringer på døren....  Der kommer en ny "broder" ind... Der mumles lidt... Jeg kan i hvert fald ikke høre hvad der siges.

 

Der bliver lidt stille....  Så kommer telefonpigen, og siger, at der kun er én pige ledig, og hun kommer og hilser på mig om lidt...???!!!%&/€$£@ ??? WTF??? tænker jeg...

 

Hun kommer, og er fin osv., men er bare lidt rystet over at være overhalet indenom...  Er det virkelig standard, eller er det hvad man må forvente, hvis man ikke har en favorit, når man træder ind af døren? Fungerer det sådan alle steder?

 

/Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening dårlig stil. Du var først i køen og det tager ikke mange sekunder at du lige får et kig på dem begge og vælger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Måske den ene pige allerede havde en aftale der bare ikke er dukket op endnu. Og da man desværre har erfaring for at nogle forud bookninger ikke komme så lige vil tage chancen og se om han dukker op inden man præsenterer.

Jeg ved det ikke. Men kunne godt forestille mig man vælger at tage denne chance for at få tingene til at glide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Det er helt klart at der i de populære klinikker foretages en ivrig tænkning i hvordan vi optimerer, og at de ikke kan regne med at folk dukker op. Jeg mener også, at dengang jeg huserede i de danske klinikker, da tog de populæreste modeller nødigt tidsbestilling, for mænnerne troppede op i rigelig mængde. Tlf damen/pigen har måske vurderet, at du ville acceptere det, og det gjorde du også. Det kan være én der alligevel dukkede op, og især hvis han køber en stor ydelse, kommer han til først. Det kan også være en fyr som efterspurgte en dyr ydelse med en bestemt pige, og tlf damen/pigen vurderer, at han kunne finde på at smutte, hvis du nu valgte hende.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kunne være han var stamkunde eller havde ringet og booket i forvejen. Surt show.

 

Ringet og booket havde han vel ikke, når jeg indledende fik at vide, at der var 2 på job, og at jeg lige skulle ind i venteværelset, og så ville de kigge forbi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ringet og booket havde han vel ikke, når jeg indledende fik at vide, at der var 2 på job, og at jeg lige skulle ind i venteværelset, og så ville de kigge forbi...

 

Noget kan måske tyde på, at vedkommende havde ringet og booket samtidig med at du trådte ind, men så burde du naturligvis ha' fået det at vide. Eller også var der en booking på nogenlunde samme tidspunkt som du kommer, som man ikke er helt sikker på holder, og det burde du så også ha' fået at vide.

 

Under alle omstændigheder burde du efter min mening,ha fået at vide hvordan dine muligheder var, andet er dårlig stil og ingen grund til at 'beskytte' en klinik, der kører en sådan politik, hvis altså det var tilfældet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg prøvede lige en ny ting for nylig, og ville bare høre, om det er mig, der er nærtagende, eller om jeg var udsat for et tilfælde af dørlig stil.

 

Scenario:

Sent lørdag aften. Undertegnede ankommer til klinik (ingen nævnt, ingen glemt). Modtages af den forholdsvis flinke tlfdame. Spørges: er der nogen bestemt, du vil møde  (ved, at der er 2 på vagt). Siger nej, lad mig møde begge... (er meget til "rette kemi"), og det er helt OK, og bliver sat ind i venteværelse...  venter....  og venter lidt mere....  Kan høre, at det ringer på døren....  Der kommer en ny "broder" ind... Der mumles lidt... Jeg kan i hvert fald ikke høre hvad der siges.

 

Der bliver lidt stille....  Så kommer telefonpigen, og siger, at der kun er én pige ledig, og hun kommer og hilser på mig om lidt...???!!!%&/€$£@ ??? WTF??? tænker jeg...

 

Hun kommer, og er fin osv., men er bare lidt rystet over at være overhalet indenom...  Er det virkelig standard, eller er det hvad man må forvente, hvis man ikke har en favorit, når man træder ind af døren? Fungerer det sådan alle steder?

 

Det er ihvertfald dårlig stil, at du som lovet ikke fik valget mellem begge piger først, da du ankom først, uanset om den anden broder var stam- eller storkunde (Evt. havde han måttet nøjes med hende du fravalgte eller slet ingen, hvis du valgte begge - eller vente på sin favoritpige, hvis du tilfældigvis valgte hende  :) ). Telefonpigen kan jo ikke vide, om du ikke kan blive en stamkunde og evt. en endnu større kunde - det har hun nu formentlig forpurret og du behøver ikke have nogen dårlig samvittighed ved at nævne stedets navn, så vi kan undgå at besøge et sted med en så dårlig behandling af kunderne  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at fornærme nogen, kan det også tænkes at den ene pige, efter at have set dig på cam. har sagt hun ikke ønskede at hilse Og der så tilfældigt er kommet en anden samtidigt, eller som tidligere nævnt, at en booking lige har været et par min. forsinket.

Og grundene til at en pige ikke vil hilse, kan jo være mange. ;O)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Jaa, der må jeg nok lige gi Working girl ret.

Det sagt, jeg har de billeder online, som jeg har. Det er det jeg ønsker at vise af mig selv, til tilfældige ikke betalende fremmede.

Selvf kan jeg risikere at kører ud til en kunde der så afviser mig (heldigvis aldrig sket ;) ) men sådan er det jo, men hvis man vil møde mig, så booker man mig, det andet syntes jeg faktisk er ret dårlig stil.

Det er muligt at der er klinikker og piger der ikke har noget imod det, men hvis de har, så er det bare at respektere det.

Det kunne også være at pigerne var på vej ind, der så kommer en kunde ind og en af pigerne siger at hun vil ha ham, så er det igen bare at respektere det, vi har trods alt 100% ret til, selv at vælge hvem vi vil være sammen med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og tænker: "nej lad mig bare møde begge" som om det er en kvægauktion. Hele scenariet er egentlig ret ubehageligt når man tænker over det. Det er jo mennesker med følelser og ikke ting. 

 

Hvis den ene af pigerne ikke har villet lege med på den leg og der samtidig er kommet en anden ind, så er det jo klart at du er blevet overhalet. 

 

Ville det ikke være god stil om man havde besluttet sig inden og så valgte fra hvis man kunne se den ikke gik fremfor auktionen hvor den ene pige skal føle hun er blevet kasseret ? :) 

 

Mvh

g-lover

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kan jo være tusind årsager og en kunne være følgende:

 

Pige A og B er på vej ind Dino, da NN ringer på døren. NN spørger efter pige A. Hvis jeg var pige A, ville jeg helt klart snuppe NN, der spørger efter hende, for her er chancen tæt på 100% og ikke 50% hvis hun går med pige B ind til Dino.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og tænker: "nej lad mig bare møde begge" som om det er en kvægauktion. Hele scenariet er egentlig ret ubehageligt når man tænker over det. Det er jo mennesker med følelser og ikke ting. 

 

Meget præcis iagttagelse.

 

Det er mennesker med følelser, man møder, og scenariet er såmænd ikke bedre, end da man fordums på offentlig auktion i Sydstaterne solgte negre til bomuldsmarkerne.

 

Jeg har da også mødt piger, som simpelthen hader dette intermezzo.

Selv bryder jeg mig ikke om at sidde som Verdensdommeren og skulle vælge - d.v.s., det kan jeg godt ud fra et fotografi, men jeg har det decideret dårligt med "på auktionen" at skulle læse den kasserede piges kropssprog.

 

I mange tilfælde må situationen være lige så ubehagelig for pige som for gæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo steder, både i Danmark og andre lande, hvor du kan vælge mellem de tilstedeværende piger. Mon de piger også føler de er til kvægauktion?

 

Jeg tror det at blive valgt fra og få at vide at man ikke er den der er mest attråværdig vil skabe lige mange hoved- og mavepiner i DK såvel som i udlandet. 

 

Mvh

g-lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare en generel note om det at skulle igennem "hilse-ceremonien"...

Alle dage hvor jeg slog mine folder som klinikpige, var det normal kutyme, at både pigen jeg sad på vagt med og jeg skulle ind og præsentere os, såfremt gæsten foretrak dette.

Vænnede jeg mig nogensinde til det? Nope!

Fandt jeg det nogensinde behageligt? Nope!

Blev jeg nogensinde god til det? Nope!

Jeg slukkede altid en lille smule på manden, hvis vi skulle lege "opvisningsshow" og det smittede uværgeligt af på min attitude, og jeg blev derfor sjældent valgt i denne situation. :)

Det gjorde mig nu ikke så meget, for jeg foretrak faktisk de mænd, som havde undersøgt bare lidt, vidste hvad de ville have, og ville have mig! :)

Et eller andet sted følte jeg også, at det faktisk var under min værdighed... (Står og hopper på stedet) "vælg mig, vælg mig!" Ej, det var jeg ikke skide god til, og på det punkt har jeg absolut intet sælgergen ;)

Derfor ville jeg også egne mig skrækkelig dårligt til FKK konceptet... Det ville bare ende med, at jeg sad i baren og "spillede kostbar" mens alle de andre tøser hijackede alle mændene! :D

De sidste par år på klinikken sagde jeg sjældent ja til hilse-showet, og jeg har stadig til gode at møde en pige, der synes at denne situation ligefrem er fed. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det kommer uventet så kan det også være ubehageligt at blive spurgt om hvilken pige man vil vælge EFTER at man uformeldt over en kop kaffe har hilst på dem begge 2.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derfor ville jeg også egne mig skrækkelig dårligt til FKK konceptet... Det ville bare ende med, at jeg sad i baren og "spillede kostbar" mens alle de andre tøser hijackede alle mændene! :D

Man får mange sårede og resignerede blikke, når man går på FKK - også fra piger, som man egentlig tænder på, unge og smukke - men hvor de bare ikke har gjort opmærksom på sig selv, så man har simpelthen overset dem. Tro ikke, at det er noget vi nyder. Jeg føler mig tit fortabt på FKK, og skynder mig for det meste ud i en liggestol, i kantinen som er no-hit-zone, eller i wellness-arealet, hvor man også kan slippe for noget af det der køb og salg. Men alligevel frister FKK, det er vel det sted hvor man som heteroseksuel kan få mest sex pr. dag, så hvis man virkelig skal have hevet stikket ud og stresset af, kan det godt anbefales. Men der er mange piger dér, der har det lige som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare en generel note om det at skulle igennem "hilse-ceremonien"...

 

 

Kan godt forestille mig, at det må være en ubehagelig situation for både pige og kunde. :sad:

 

Og heldigvis en situation, der aldrig har været aktuel for mig, da jeg altid bestilte tid på forhånd; og det er kun gået galt en enkelt gang, og det er vel nok omkring 8 år siden. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita siger:

 

Det gjorde mig nu ikke så meget, for jeg foretrak faktisk de mænd, som havde undersøgt bare lidt, vidste hvad de ville have, og ville have mig! :)

 

Kan kun give dig ret Nikita :)

 

Hvis vi nu vendte situationen om, vi ved jo alle at både pige, og kunde har lov til at sige nej, bare fordi en mand sidder der med penge, kan han så

bare vrage, og vælge? Jeg ved godt at nogle vil sige ja, men hvad nu hvis begge piger sagde nej, vendte sig om , og gik ud, hvordan tror i så at manden ville have det?

 

Så Nikita, jeg ved ikke om jeg forstår dig ret, men lidt forarbejde, vil give en bedre oplevelse :wink:

 

Det er bare min erfaring :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt til emnet jeg sige at: "Først til mølle, for lov til at vælge hvem han vil give kølle"

Men men men, der kunne jo være en grund til at den ene pige ikke kom ind og præsenterede sig....flere eksempler er allerede nævnt.

Jeg har prøvet at sidde i et venteværelse i Hamborg, hvor der kom 5 - fem - piger ind, en af gangen, og præsenterede sig......nogle tog det helt fint, mens andre tydeligt ikke brød sig om situationen, mig inklusive.

Og tror I at jeg kunne huske navnene på dem der kom ind på nær den sidste?.....næh....jeg "valgte" så bare den sidste.

Jeg gør det aldrig igen!!

"Øhh, jeg vil gerne have hende der kom ind som nr. 2......eller var det nummer tre?"........"kunne jeg få lov til at se nr. 2 og 3 igen tak"

Så hellere bruge lidt tid på hjemmearbejde, skabe kontakten direkte med pigen og så aftale en tid.

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt svært at forholde sig til, når man kun har historien fra en side, der kan jo være mange grunde.

 

Den sidste gang jeg var ved Koldingpigerne, oplevede jeg til gengæld rigtig dårlig stil.

 

Havde ringet og bestilt tid, kommer i god tid, ca. 10 min før aftalt og bliver vist ud i det lille venterrum hvor man skal gennem køkkenet for, bliver budt kaffe og en ny avis, alt fint og ok.

 

Kan så høre den tidligere gæst bliver lukket ud og pigen kommer ud i køkkenet, og jeg høre mutter / tlf.damen sige der sidder en og venter, idet samme ringer det på døren og mutter / tlf.damen går ud og lukker op, da hun kommer tilbage kan jeg høre, at hende og pigen skændes. Lidt efter kommer hun ud til mig og siger der lige 20 min. mere.

DET KALDER JEG DÅRLIG STIL

 

Da det var sommer stod døren ud til haven på klem, jeg listede lige så stille ud gennem haven og gik op i min bil og rykkede bagsiden af en skriveblok af og skrev med en stor rød tus "Optaget" og gik ned og satte den fast på døren.

 

Skiltet sad der stadig efter et par timer, kunne ikke nære mig andet end, at gå forbi :) efter en god oplevelse ved Sara i den anden ende af byen.

 

 

Lidt synd for pigen, for jeg er helt sikker på at det var mutter / tlf.damen der var en skiderik.

Redigeret af Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis vi nu vendte situationen om, vi ved jo alle at både pige, og kunde har lov til at sige nej, bare fordi en mand sidder der med penge, kan han så

bare vrage, og vælge? Jeg ved godt at nogle vil sige ja, men hvad nu hvis begge piger sagde nej, vendte sig om , og gik ud, hvordan tror i så at manden ville have det?

 

 

VIl du sælge eller vil du ikke sælge?

 

Selvfølgelig er det frit for at nægte at sælge til en kunde. Tror bare ikke det er farbart på den lange bane.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...