Hop til indhold
MadDogAarhus

Turen går til Pattaya + ?

Recommended Posts

Så skal det være slut at sidde og fedtspille  ;) 
Jeg har med stor fornøjelse fulgt forskellige tråde her - og synes, at folk generelt leverer nogle rigtige gode historier og relevante betragtninger.
Mange tak for det!

Inden der er gået 1 uge har jeg fødderne i Pattaya sand - stærk mad i ganen ... og en dejlig pige på låret (ellers skal det gå MEGET galt)   :-P 
Og jeg lover hermed at føre en lille dagbog om oplevelserne.
Jeg har ikke planlagt så meget men jeg da i al beskedenhed nedskrevet denne lille målsætning:

 

1) Genoptagelse af kontakt med en ex-kæreste efter devisen "no-strings-attached". Hun har flere penge end jeg - så her kan pungen blive i lommen. (hun er 31 og jeg er 51).
2) Har for 1 uge siden meldt mig ind i ThaiCupid.com (kr. 200 for en måned) og er nu meget aktiv - specielt med piger i Chon Buri provinsen (hvor Pattaya ligger). Jeg har pt. en date klar med en pige på kun 24 somre (slemme mig). Det er dog for tidligt at sige noget om hvor det bærer hen ... kortene spilles kun langsomt fra vores hænder - men interessen er vakt,
3) Jeg skal naturligvis nyde solnedgangen fra Pattaya Beergarden med de mange skønne (og knap sø skønne) freelancere - jeg er aldrig gået tomhændet derfra (har dog kun været i Pattaya 2 gange - så jeg er vel stadig en rookie).
4) Jeg elsker at besøge en soapy massage - i hvert fald mindst een gang
5) Jeg skal også besøge "Kinnaree Place Gentlemen’s Club" - kan ikke finde et regulært website - men det omtales mange stedet på nettet. Der er mange mange dejlige damer - altid parate til en gang shorttime i et af de lækre tilstødende lokaler. Dejlig mad og god stemning.
6) Jeg skal selvfølgelig også jagte en dejlig barpige .... det er et "hårdt" job - men nogle skal jo gøre det, Så det blivet et job for mig og min lever.
7) Vil også gerne nappe en gadepige (beach road) - det har jeg haft STOR fornøjelse med tidligere. Prisbilligt - men naturligvis med elementer af farlighed (tyveri m.v.). Jeg er her risikovillig til en vis grænse.
8) Herudover skal jeg naturligvis ud og danse - og mon ikke der falder noget af - formentlig i en en af ovenstående kategorier - men det ville da være super, om man bare kunne køre gamet helt uden betaling - men jeg gør mig ingen illusioner - jf. min alder på 51. Jeg er ellers slank og pæn uden at gå Brad Pitt i bedene.

 

"Almindelig" olie-massage nævner jeg ikke - fordi det hænger bare tæt sammen med morgenmaden - en del af dagligdagen. Sker der spændende ting - bliver de naturligvis noteret og fremlagt!

Så er den første uge formentlig gået, og hvis ikke jeg smutter til Bangkok og laver en lignende plan - tænker jeg lidt på at prøve Cambodia af.... who knows!
 

Nu har jeg i hvert fald sat en dagsorden for mig selv .... så kan I give mig noget røg, hvis jeg kun når en brøkdel af ovenstående - måske fordi jeg pludselig syntes, at der var meget hyggeligere på altanen  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

9) Hoppe på en lækker ladyboy. Jeg kan anbefale Sensations :)

 

Derudover ser det da ud til at du har styr på det du skal. Jeg er også bare en rookie med 2 besøg under bæltet, så mit næste besøg vil også blive med en masse helt almindeligt afslapning.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv i Pattaya fra d. 10/7 og en god uge frem, for første gang.

 

Hvis der er andre logebrødre der har lyst til at mødes, drikke en øl og udveksle røverhistorier & tips, så er jeg frisk :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bbullersen - Der ligger ganske givet nogle oplevelser gemt med de berømte ladyboys - men det fungerer ikke for mig mentalt .... bare tanken - hehe.
@Player - Den er jeg også frisk på ... er dog lidt usikker på min færden - men lad en melding falde når du er klar (her på sitet) - så kunne det da være sjovt :-P

@chatname - Uhhhhhhh ..... budget....penge ..... den var grim ..... jeg skal prøve at gøre regnestykket op når rejsen er færdig. CPH-BKK koster pt. 6.000 kr (direkte med Thai Airways ligger pt. omkring kr. 2000 over) - så jeg tager økonoma-løsningen. Rejsetid 15 timer / 1 stop. Jeg har boet på hoteller for 100 kr pr. nat - men så er der også godt gang i den nedenunder - og der er jeg sgu' nok blevet lidt for gammel - selvom det var nemt at hente pigerne op - hehe. I juli får du rigtig meget for pengene - og hoteller til kr 200 pr. nat er super kvalitet (efter min smag). Jeg er væk i 3 uger men lader tilfældet guide mig - uanset om det kræver pas eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god tur!

 

Er selv derude 1 uge i juli, det vil så være min 3 gang i år og regner med at nå 2 ture mere. Elsker bare den by. Den fantastiske feststemning og selvfølgelig også pigerne :)

 

Hvis jeg må komme med lidt anbefalinger:

 

  • Tag en tur på Devils Den og få dig en trekant!
  • Tag til Soi 6 og få dig en fest. Smag Skeeters mad hos Skybar og oplev hans fantastiske værtsskab. Fest med Sully og Vag på Nightwish. Hils på Bagel/Michael på Pussyclub. Gennerelt er Soi 6 en stærkt undervurderet/misforstået gade der byder på fantastiske værter og fester. At du så kan tage pigerne til de fester med ovenpå og hygge dig med dem er en bonus :)
  • Tag forbi Sweethearts Agogo på Walking Street og hils på Johan og Viking. 
  • Tag på iBar og Insomnia Disco dans som en 19 årig og scor en lækker dame :)
  • Besøg Bliss Lounge og få det bedste blowjob i verden.

 

God tur og det kan jo være at vi mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god tur!

 

Er selv derude 1 uge i juli, det vil så være min 3 gang i år og regner med at nå 2 ture mere. Elsker bare den by. Den fantastiske feststemning og selvfølgelig også pigerne :)

 

Hvis jeg må komme med lidt anbefalinger:

 

  • Tag en tur på Devils Den og få dig en trekant!
  • Tag til Soi 6 og få dig en fest. Smag Skeeters mad hos Skybar og oplev hans fantastiske værtsskab. Fest med Sully og Vag på Nightwish. Hils på Bagel/Michael på Pussyclub. Gennerelt er Soi 6 en stærkt undervurderet/misforstået gade der byder på fantastiske værter og fester. At du så kan tage pigerne til de fester med ovenpå og hygge dig med dem er en bonus :)
  • Tag forbi Sweethearts Agogo på Walking Street og hils på Johan og Viking. 
  • Tag på iBar og Insomnia Disco dans som en 19 årig og scor en lækker dame :)
  • Besøg Bliss Lounge og få det bedste blowjob i verden.

 

God tur og det kan jo være at vi mødes.

 

Hey Hey Hey .... interessante bud fra en Pattaya Veteran ;-)

Vil klart gå efter soi 6 også .... har aldrig hængt ud med værterne før ....det er nok en fejl !!!

Når jeg får købt et thai sim kort i lufthavnen kaster jeg nummeret her på siden - og så kan vi da lave en meet-up aftale.

Jeg er selvfølgelig på Viber + WhatsApp + LINE (væsentlige værktøjer i det store aftale game med thai piger)

Og ses vi ikke - så skal du da også ha' "Go' tur" med på vejen  :cool: 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

5) Jeg skal også besøge "Kinnaree Place Gentlemen’s Club" - kan ikke finde et regulært website - men det omtales mange stedet på nettet. Der er mange mange dejlige damer - altid parate til en gang shorttime i et af de lækre tilstødende lokaler. Dejlig mad og god stemning.

På denne side er der et link til Kinnaree Place's webside http://www.jomtiennightlife.com/kinnaree-place/

 

Her er linket http://www.kinnareeplace.com men siden sender dig bare videre til hostingfiramet godaddy.com. Ved ikke om det er fordi de er lukket eller bare fordi de ikke har betalt Godaddy abonnement.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

På denne side er der et link til Kinnaree Place's webside http://www.jomtiennightlife.com/kinnaree-place/

 

Her er linket http://www.kinnareeplace.com men siden sender dig bare videre til hostingfiramet godaddy.com. Ved ikke om det er fordi de er lukket eller bare fordi de ikke har betalt Godaddy abonnement.

 

Jeg tror de prøver at holde lav profil - for det kører i bedste stil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv i Pattaya fra d. 10/7 og en god uge frem, for første gang.

Hvis der er andre logebrødre der har lyst til at mødes, drikke en øl og udveksle røverhistorier & tips, så er jeg frisk :-)

Jamen det kan da være vi støder ind i hinanden.

Regner med at være i området midt i juli.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har som Bhullersen en niche interesse for Ladyboys, men befinder mig samtidig i det dilemma at det som 14 dage i Thailand vil koste, ca 20000 kr, samtidig vil afskære mig fra at rejse til Tyskland i et helt år på lang FKK weekend.

 

Relativt betragtet er de 14 dage i Thailand sikkert billigere end dagsudgiften på en tur til Tyskland, og jeg kan nok også få mere sex i 14 dage for pengene, end over 3 FKK weekender i Tyskland.

 

En tur til Thailand ligger nok mindst 1 - 2 år ud i fremtiden for mit vedkommende, og så vil jeg satse på 8 dage om vinteren for nok 12000 kr +/-, er det realistisk?

 

Det er ikke bare for at spare, men også fordi jeg ikke kan holde varmen ud i sommerperioden - det er galt nok når solen står højt herhjemme.

Ønsker heller ikke at opholde mig 14 dage et sted, hvor seværdighederne er oplevet på de første få dage, og man så ellers bare hænger ud i en turistlomme, og resten af tiden går med at opsøge købesex hver dag.

 

Jeg der normalt er storby turist, motiveres heller ikke af bar og strandliv, men jeg vil gå målrettet efter at omsætte udvalg af piger/ladyboys, og prisen for sex med dem til et pænt antal short time sceancer over 8 dage - ingen gfe her, men kun sex og videre til den næste sceance med en ny pige.

 

Er udvalget af piger og ladyboys væsentligt reduceret i vinterperioden sammenlignet med sommer-højsæsonen?

 

Hvad med Philippinerne som alternativ?

 

Nogen bud på hvor man bør rejse til på Philipinerne, hvis formålet er identisk med, skulle jeg rejse til Thailand

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har som Bhullersen en niche interesse for Ladyboys, men befinder mig samtidig i det dilemma at det som 14 dage i Thailand vil koste, ca 20000 kr, samtidig vil afskære mig fra at rejse til Tyskland i et helt år på lang FKK weekend.

Relativt betragtet er de 14 dage i Thailand sikkert billigere end dagsudgiften på en tur til Tyskland, og jeg kan nok også få mere sex i 14 dage for pengene, end over 3 FKK weekender i Tyskland.

En tur til Thailand ligger nok mindst 1 - 2 år ud i fremtiden for mit vedkommende, og så vil jeg satse på 8 dage om vinteren for nok 12000 kr +/-, er det realistisk?

Det er ikke bare for at spare, men også fordi jeg ikke kan holde varmen ud i sommerperioden - det er galt nok når solen står højt herhjemme.

Ønsker heller ikke at opholde mig 14 dage et sted, hvor seværdighederne er oplevet på de første få dage, og man så ellers bare hænger ud i en turistlomme, og resten af tiden går med at opsøge købesex hver dag.

Jeg der normalt er storby turist, motiveres heller ikke af bar og strandliv, men jeg vil gå målrettet efter at omsætte udvalg af piger/ladyboys, og prisen for sex med dem til et pænt antal short time sceancer over 8 dage - ingen gfe her, men kun sex og videre til den næste sceance med en ny pige.

Er udvalget af piger og ladyboys væsentligt reduceret i vinterperioden sammenlignet med sommer-højsæsonen?

Hvad med Philippinerne som alternativ?

Nogen bud på hvor man bør rejse til på Philipinerne, hvis formålet er identisk med, skulle jeg rejse til Thailand

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hej Rejsenetvaerk,

Sidder og venter på forbindelse til Bangkok i Franfurt og læser dit indlæg.

Tager du afsted til Thailand efter nytår skulle du nemt kunne ramme en flybillet <= 6.000 kr.

Og derefter er det jo op til dig mht. Kvalitet af hotel og antal af stævnemøder du kan rumme.

Jeg har rejst på alle tider af året og har aldrig måtte kigge langt efter prospekter.

Mht. Phillipinerne er jeg desværre helt blank. Det står på listen .... Og der er fantastiske muligheder for at dykke eller snorkle om du lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejse

Nu har jeg jo også været i Bangkok. Bangkok er lidt dyrere med hensyn til købesex, men til gengæld fyldt med kultur og turistattraktioner. Ikke at der ikke er noget at se på i Pattaya, men Bangkok er alt andet lige langt mere kulturrigt. Man kunne f.eks. kombinere det med noget tid hver sted, hvilket jeg jo har gjort 2 gange allerede.

Jeg synes personligt at det er langt at rejse, så foretrækker at være afsted mindst 14 dage.

 

Ang. russiske piger, så ja det er til at finde slaviske piger i Thailand. Prisen er dog høj og serviceniveauet slet ikke som vi kender det. Jeg var i Pattaya på den famøse gogo med østeuropæiske piger, men gaaaaab hvor var de kedelige. De ville have en formue for sjov og ballade.

 

Jeg har læst lidt på Fillipinerne, det er en anelse billigere f.eks. Hvis man er til ren købesex ferie lader det til at man skal til Angeles City som reelt set bare er et by med barer og hoteller. Ikke så fandens langt fra Manilla dog. Derudover opleves Fillipinerne som en destination til ren afslapningsferie i mine øjne, ikke meget kultur der.

De er dog bedre til engelsk end i Thailand.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alt den gode info, trods at jeg ingen mere umiddelbare planer har om, før tidligst i 2015 eventuelt at rejse derud.

 

Jeg rejser klart for købesex, og skulle jeg blive længere end 8 dage skal det nok være Bangkok, grundet de muligheder Bhullersen beskriver.

 

Daseferie er ikke noget for mig.

 

Om købesex er  dyrere i Bangkok end Pattaya, eller på Philippinerne, er med prisniveauet derude generelt, købesex som alt andet, mig helt ligegyldigt.

 

Betaler jo gladeligt 1500 - 2000 kr for en dag på FKK i Tyskland, så Thailand kan kun være endnu gunstigere på den konto, når først man er landet derude :)

 

Fik af en kammerat at vide at der også er steder med super flotte ladyboys på Philippinerne, men det hører man ikke så meget om.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Checkede lige lidt hurtigt nogle flypriser til Manila, det kan gøres for 6500,- til vinter og det er jo ikke dumt. Rejsetiden er nogle timer længere end til Thailand, over Dubai skal man regne med 20 timers rejsetid.

 

Ku' godt overveje det, omend Pattaya trækker voldsomt, alene fordi jeg kender det :)

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes i øvrigt ikke at varmen er så stort et problem i Thailand. Nu har jeg kun været der om vinteren hvor det er lidt køligere, men jeg synes generelt at varmen er anderledes end herhjemme hvor den pga. fugten nemt kan føles meget trykkende.

Derudover er der aircondition over alt man er indenfor. Barer, restauranter, centre, hoteller, etc.

 

Men jeg nyder at gå lange ture i den varme, på trods af jeg sveder, så føler jeg ikke at jeg har det koloenormt varmt.

 

Endelig er aftenerne og nætterne jo skønne og svale :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse. De to gange, jeg har været i Phuket godt nok i vores sommerferie uge 29-30 altså deres vinter mdr. kostede pigerne ca 1000 Bath, for en hel nat, det er cirka 225 DK kr.

Vi blev tilbudt af pigerne 7 dage for ca 1500 DK Kr. Rejsen kostede 9500 kr. 

 

Men rejser du i april maj mdr. Koster det vel alt fra 4000  til 6000 kr for 15 dage. Har jeg set du kan få det til. Så spring ud i det Rejse. Er heller ikke til dase ferie. Men vi så en masse fede steder på vores tur. Især øerne ud for Phuket. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja chatname. i deres højsæson er der jo flest piger og det er vel i nov-dec-jan-feb-marts mdr. Men som sagt også mange mange flere turister. Jeg havde det godt med det udbud der var i juli mdr. selvom det er vinter perioden. stadigvæk mange piger. vejret 30 35 grader. Så klagede ikke.

 

Kk

Del dette indlæg


Link til indlæg

April, maj og juni er i Pattaya er for fedt, godt nok er møj varmt,

Men det er er lav sæson og derfor er pigerne mere oppe på dupperne. For at få kunder i butikken.

I høj sæsonen lidt højrer priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrevet i går:Så er der boarding fra Frankfurt til Bangkok om 10 minutter.

Har fire piger linet op:

Joy - Ex kæresten...Det vil købe en sygeplejerske uniform så vi kan ha lidt sjov i sengen. Jeg har fortalt hende, at min ryg er lidt øm.

Ann - Den yngste på 21, som leder efter en Sugar Daddy

Pichaya - Dejlig servitrice, som jeg ikke helt har luret (er hun efter guld eller ægteskab) .... Det sidste kan jeg ikke levere.....men vejen til et nej omkring ægteskab kan da blive særdeles interessant

Nicky - leder efter en fast fyr. Jeg vil forsøge at se hvor langt jeg kan komme....

Det bliver ikke nemt at sige dette her...måske får jeg brug for ekstra ferie, når dette et afsluttet.....hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...