Hop til indhold
ims

hel nat med salina

Recommended Posts

Hej er der nogen der har prøvet at have salina som overnatning, jeg har besøgt hende før og sys vi havde ret god kemi. havde tænkt mig at aflægge et besøg igen, for at få detaljerne helt på plads:)

Jeg har skrevet med hende om det og siger hun sætter 8 timer af til hygge og sex ud af 10 timer.

men vil godt høre om der nogle der har prøvet det og synes om det var penge værd ?

 

http://side6.dk/resultatside/?q=3826

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej er der nogen der har prøvet at have salina som overnatning, jeg har besøgt hende før og sys vi havde ret god kemi. havde tænkt mig at aflægge et besøg igen, for at få detaljerne helt på plads:)

Jeg har skrevet med hende om det og siger hun sætter 8 timer af til hygge og sex ud af 10 timer.

men vil godt høre om der nogle der har prøvet det og synes om det var penge værd ?

 

http://side6.dk/resultatside/?q=3826

 

Jeg forstår, at et menneske skal have pauser, men hvis hvorfor skal hun have betalt for 10 timer, hvis hun kun kan/vil arbejde i 8?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår, at et menneske skal have pauser, men hvis hvorfor skal hun have betalt for 10 timer, hvis hun kun kan/vil arbejde i 8?

 

Måske du ikke helt har forstået selve indholdet af konceptet?

 

Det, man betaler for, er, at pigen afsætter 10 timer af sin tilværelse for at tilbringe den sammen med et andet menneske. Dette tidsrum inkluderer emm mange ting: Noget godt at spise, hygge, måske en fælles ud-af-huset-oplevelse, samtale, et godt grin sammen, sex, og måske noget søvn, hvis hun overnatter.

 

Det er altså en ret differentieret oplevelse, man betaler for.

 

Selv kan jeg ikke arbejde som en damphammer i uafbrudte 8 timer, for så ville der ikke være meget tilbage af "Lille X". Man kan selvsagt heller ikke forvente, at en kvinde kan sexe i så lang tid, professionel eller ej.

 

Hele hemmeligheden er emm, at sex er et langt videre begreb ens damphammerens monotone arbejde ind og ud.

Sex foregår så sandelig også i hjernen og involverer mange ingredienser fra tilværelsens farverige palet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Me godt like emm Borende X.

Ellers helt enig i dit skriv. Er sikker på det er det pigen mener. Og dertil vil jeg sige: kan hun holde til sex i 80% af tiden, så har hun min dybeste respekt for faglig teknisk kompetence.

Og kan kunden knalde i 8 timer, så vil jeg blot knalde panden i bedetæppet. Hold da k........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var også det jeg mente og havde spurgt hende om. Er godt klar over det ikke er sex i 8 timer kan jeg heller ikke selv ☺ med hygge mente jeg også snak og putte☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var også det jeg tænkte Energy, vil bare høre om der var nogle der havde booket hende til en overnatning

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du mener i har go kemi sammen ville jeg ikke betænke mig på at tage en nat med salina jeg syntes hun er en dejlig pige det er dog længe siden jeg har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go ide også for at bære sikker på det med kemien. Men hun kan sku stadig gøre alle mænd hårde. Det lover jeg hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil blot sige at jeg har besøgt  Salina en gang og jeg havde ikke indtryk af at, hun og mig havde KEMI :-), men Fuck hun var fræk og lækker :-P

Og jeg havde besøgt hende sidste tirsdag hvis hun ikke havde holdt en ude dag :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil blot sige at jeg har besøgt  Salina en gang og jeg havde ikke indtryk af at, hun og mig havde KEMI :smile:, men Fuck hun var fræk og lækker :-P

Og jeg havde besøgt hende sidste tirsdag hvis hun ikke havde holdt en ude dag :grin:

 

Det behøver nu ikke være din skyld. Kemi er man to om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver nu ikke være din skyld. Kemi er man to om.

 

Jeps, Bx. Min pointe var bare at jeg godt ville give det en ekstra chance ;-)........med chance for at det var mig der var en klovn, grim og utilpasset :-D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, Bx. Min pointe var bare at jeg godt ville give det en ekstra chance :wink:........med chance for at det var mig der var en klovn, grim og utilpasset :grin:.

 

Det behøver det jo ikke at være.dig, der er klovnen.

Tilgiv mig en måske utidig sammenligning: Havde du været i tvivl, hvis du havde mødt Veri-pigen eller Tiger-pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver det jo ikke at være.dig, der er klovnen.

Tilgiv mig en måske utidig sammenligning: Havde du været i tvivl, hvis du havde mødt Veri-pigen eller Tiger-pigen?

 

Hmmm, det var heller ikke meningen. :-D, men vi må jo allesammen kikke indad når et besøg ikke fungerer hos en GP :-).

Jeg mener jeg var nybarberet - i begge ender og nyvasket. Men hvis nogen har andre standarter - så må man som kunde respektere det BX :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nogengange svær at få fat i syntes jeg. Men oplevelsen er god når du får fat i hende

Har fået fat på hende, liner billederne hende godt??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan sige at de 10 timer for 5000, er lavet om til 7 timer for 5000kr.

 

Jeg har bestil hende, da det var 10 timer, og venter på hendes besøg i næste uge, så glæder mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...