Hop til indhold
Rejsenetværk

Fællestur til NRW i August

Recommended Posts

Hej venner

 

Jeg har fri/ferie 04 08 - 15 08.

 

Vil derfor gerne lægge op til en fællestur til Nordrhein-Westfalen.

 

Søgt på:

 

Momondo.dk

http://www.momondo.dk/

 

14 06 14

 

Torsdag 7/8

Air Berlin

Afgang København kl 10 20 ankomst Düsseldorf kl 11 40

1 time og 20 minutter direkte

 

Søndag den 10/8

Air Berlin

Afgang Düsseldorf kl 20 55 ankomst København kl 22 15

Alternativt kl 16 50 - 18 10

1 time og 20 minutter direkte

 

Pris 630 kr

------------------

Torsdag 7/8

SAS

Afgang København kl 11 40 ankomst Düsseldorf kl 13 00

1 time og 20 minutter direkte

 

Søndag den 10/8

Air Berlin

Afgang Düsseldorf kl 20:55 ankomst København kl 22 15

Alternativt kl 16 50 - 18 10

1 timer og 20 minutter direkte

 

Pris 831 k

 

Men regn med en pris på 1500 kr +/-, inden at vi får samlet interesserede og får bestilt, hvis ikke der bliver udsolgt uden at vi når det.

 

Mit udgangspunkt er at vi besøger klubber i bynære områder omkring Düsseldorf, Köln og Bonn.

 

Mit udgangspunkt er at vi ikke lejer bil, men benytter offentlig transport, primært Ubahn og Sbahn.

 

Mit udgangspunkt er at vi bor på hotel i logistisk sammenhæng med, og nært beliggende i forhold til udvalgte FKK kluber, vi ønsker at besøge.

 

Jeg har dermed som udgangspunkt fravalgt Pauschal klubberne i Bochum, Dortmund og Münster.

 

Min fokus for en fælles tur er:

 

Magnum Saunaclub

- i Erkrath

http://www.fkk-magnum.de/

http://www.fkk24.de/Club/Magnum+Saunaclub

-

Club Mondial

- i Köln

http://www.club-mondial.de/

http://www.fkk24.de/Club/Club+Mondial

-

Saunaclub Babylon

- i Köln

http://www.saunaclub-babylon.com/

 

Denne klub er det sparsom med søge resultater på, og dem jeg finder tyder på at det er en lokal klub, med en del både gode, og mindre gode anmeldelser.

 

Informationer, også gerne links der kan oversættes med Google translate, vil jeg sætte stor pris på, hvis I kan hjælpe hermed.

 

Er personligt ret interesseret i at besøge klubben, men vil samtidig have Samya i baghånden, og være lige glad med de 50 euro i entre hvis klubben skuffer, så er det bare videre til Samya, uden at spilde for meget tid.

 

Klubben skulle have ry for en del hæmningsløs spass til offentligt skue i bar og bio - det kan jeg godt lide, hvis altså pigerne er så lækre som dem på hjemmesiden, hvilket måske ikke altid er tilfældet, efter hvad jeg har læst mig til med Google translate.

 

Måske også hvis vi kan nå min yndlings FKK klub:

 

Samya

- i Köln

http://www.samya.de/

http://www.fkk24.de/Club/Samya

 

Club Mondial med deres entre på 30 euro, og minimums tider og priser, der begynder ved 30 euro for 20 minutter, er jo relativt betragtet ikke billigere end standard 50 euro for 30 minutter hos øvrige FKK klubber i området, men kan man nå det man skal på 20 minutter, er det et godt alternativ til at rejse rundt i området for at besøge Pauschal klubberne, der tager 150 euro i entre, men hvor du så kan sexe med så mange piger som muligt - i udgangspunktet max 15 - 20 minutter.

 

De discount billige flat rate tilbud 100 euoro +/-, hvor du på FKK maner kan gå på rummet i 15 - 20 minutter med en pige af gangen, de gange du lyster, vil jeg bare ikke besøge.

 

Det er noget andet med gode tilbud på Gangbang som hos Erlebniswohnung, hvor vi deles flere om pigerne, og de får mange penge i hus på den måde.

 

Planlægning

 

Hvis nogen vil med, skal vi først og fremmest have bestilt og få betalt fly og hotel.

 

Herefter skal jeg bruge nogle timer på at undersøge den offentlige trafik, og udarbejde nøjagtige oversigter over hvordan vi kommer hvorfra, og hvortil under turene, men det plejer jeg at få styr på hjemmefra.

 

Hvis bare en vil med, og han kan træffe en beslutning hurtigst muligt om at vi mødes hos mig for at bestille og betale for fly og hotel, er jeg klar på turen - hvis ikke dropper jeg at tage af sted.

-

Mit udgangspunkt er at vi gerne må blive så mange brugere af Eroguide.dk som muligt, der deltager i turen.

 

Dage jeg kan mødes med interesserede

- planlægning af tur

 

Lørdag  21 06

 

Søndag 22 06

 

Mandag 23 06

 

Jeg har også flere fridage i juni, hvis disse datoer ikke rækker, men jo hurtigere vi kan mødes, des billigere kan vi købe fly billetter.

 

Turen kan koste

 

Jeg vil tro at en sådan tur vil stå os i 5 - 8000 kr +, alt efter hvor mange penge den enkelte køber sex for på turen.

 

Det er en tur hvor de faste udgifter ikke kan holdes i bund, så I kan måske/måske ikke få mere sex hjemme for det hele turen koster, men da priserne for sex i klubberne er så overkommelige i modsætning til her hjemme, er det i mine øjne pengene værd, fordi det giver en fantastisk helhedsoplevelse når vi besøger klubber i 10 - 12 timer, som vi desværre ikke kan opnå i Danmark.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit udgangspunkt er at vi ikke lejer bil, men benytter offentlig transport, primært Ubahn og Sbahn.

 

Hvorfor har du så megen modstand mod at leje en bil? - det koster jo ikke alverden i forhold til udgifterne til pigerne, hvis man er 4 - 5 mand til at deles om udgiften og man sparer en masse tid mht. at finde ud af køreplaner, vente på transport, gå til og fra holdepladser, slæbe rundt på bagage, ekstra tøj mm., fare for at komme afsted i den forkerte retning mv. - og bliver man alligevel af og til nødt til at tage en taxa kl. 200 om natten, er besparelsen hurtigt væk.

 

Tror virkelig du får svært ved at skaffe deltagere til sådan en tur, hvis du starter med at gøre det så besværligt som muligt at deltage.

 

Hvorfor dog ikke tage imod mit og andres tilbud om at køre fra Jylland og mødes f.eks i Hamburg (eller Kolding) og så fortsætte turen derfra i egen bil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Jernsvin og andre for tilbud om kørelejlighed, men jeg orker ikke at køre så længe og så langt i bil - så hellere med fly fra København.

 

Jeg har skam intet imod at leje en bil, det er mere det at turen så går til klubber ude på landet, hvor man er bundet til at blive til alle vil køre hjem igen.

 

Jeg foretrækker klubber som jeg når som helst kan besøge og forlade igen, for at tage på mit hotel, og det er nu en gang nemmest når klubberne er beliggende i bymæssig bebyggelse.

 

Det er ikke alfa og omega på denne tur at spare mest muligt, vigtigst er at kunne udnytte infrastruktur og logistik til at kunne være fleksibel og mobil, hvilket er sværere ude på landet end inde i byerne.

 

Jeg anerkender at man er mobil, og kan være fleksibel i bil, men man er afhængig af at alle vil de samme steder, ud og hjem på samme tid, mens vi kan agere langt mere individuelt med offentlig trafik, måtte vi det ønske.

 

Nu ser det godt nok ud til at Sauna Club Babylon bliver lidt af en udfordring med offentlig trafik?

 

Men des flere vi rejser sammen, des billigere bliver en dele taxi, skulle vi få behovet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Jernsvin og andre for tilbud om kørelejlighed, men jeg orker ikke at køre så længe og så langt i bil - så hellere med fly fra København.

 

Jeg har skam intet imod at leje en bil, det er mere det at turen så går til klubber ude på landet, hvor man er bundet til at blive til alle vil køre hjem igen.

 

Jeg foretrækker klubber som jeg når som helst kan besøge og forlade igen, for at tage på mit hotel, og det er nu en gang nemmest når klubberne er beliggende i bymæssig bebyggelse.

 

Det er ikke alfa og omega på denne tur at spare mest muligt, vigtigst er at kunne udnytte infrastruktur og logistik til at kunne være fleksibel og mobil, hvilket er sværere ude på landet end inde i byerne.

 

Jeg anerkender at man er mobil, og kan være fleksibel i bil, men man er afhængig af at alle vil de samme steder, ud og hjem på samme tid, mens vi kan agere langt mere individuelt med offentlig trafik, måtte vi det ønske.

 

Jeg kan ikke se at der skulle være noget i vejen for at du tog flyet hele vejen og selv fandt ud til en klub, hvor I kunne mødes. Ønsker du så at forlade klubben tidligt ville det også stå dig frit.

 

Men hvis man vælger at satse på offentlig transport, synes jeg der bliver for mange løse ender der skal gå op - f.eks skal både hotel og club begge ligge i nærheden af offentlige transportmuligheder kl. 200 om natten - og det begrænser jo udbudet af begge gevaldigt og man tvinges måske til at vælge et noget dyrere hotel og/eller en ringere klub, så det man sparer på karusellen, sætter man hurtigt til på gyngerne.

 

Desuden er du nok den eneste, der kl. 200 om natten efter at have brugt X antal Euros på X antal søde piger, gider at rode med bykort og køreplaner med fare for at fare vild eller på endestationen og måtte overnatte der, fremfor i en blød og varm hotelseng med adgang til toilet og varmt bad  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Desuden er du nok den eneste, der kl. 200 om natten efter at have brugt X antal Euros på X antal søde piger, gider at rode med bykort og køreplaner med fare for at fare vild eller på endestationen og måtte overnatte der, fremfor i en blød og varm hotelseng med adgang til toilet og varmt bad  :wink:

 

Hvis der var Berlin ville jeg foretrække det offentlige, det fungerer bare :D

 

Samya er også nemt at komme til med det offentlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der var Berlin ville jeg foretrække det offentlige, det fungerer bare :D

 

Samya er også nemt at komme til med det offentlige.

 

Jo, men kan man få en GPS til det offentlige, der siger hvilken linie og i hvilken retning man skal køre og hvor man skal skifte? Og ikke mindst "beregner ny rute" hvis man misser en station?

 

Og ligger der et prisbilligt hotel i nærheden af Samya? - og er der ledige værelser? - ofte ligger de prisbillige hoteller jo netop lidt afsides og uden off. transportmulighed kl. 200 om natten  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin, jeg tror ikke helt du forstår mine pointer.

 

Helt generelt føler jeg mig efterladt udenfor byer, hvor man er afhængig af at komme til og fra i bil.

 

Jeg har intet problem med at besøge klubber i nogen afstand af eget hotel eksempelvis, men jeg prioriterer at klubben er forbundet med S,U eller Regionalbahn, sådan at jeg døgnet rundt, eller til sent nok kan bruge samme når jeg bevæger mig rundt.

 

Goldentime og Villa Vertigo er skam flotte klubber, men de er altså lidt afsides beliggende.

 

Besøger man  Artemis i Berlin og bliver der til senere end togene kører, kan man altid tage en taxi til sit hotel.

 

Jeg har fundet ud af at Sauna Club Babylon er tilgængelig med regionaltoget Køln Bergheim.

 

Det er ikke så vigtigt for mig at hotellet er meget billigt, men gerne at det ligger centralt, for eksempel nær Haupbahnhof, gerne 5 - 700 kr for et enkeltværelse med morgemad.

 

Så bor man også godt når man skal andet på turen end bare besøge klubber, som at gå på konditori centralt overfor Køln Domkirke :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men kan man få en GPS til det offentlige, der siger hvilken linie og i hvilken retning man skal køre og hvor man skal skifte? Og ikke mindst "beregner ny rute" hvis man misser en station?

 

 

 

Ja jeg har Apps med GPS, ruteberegninger og tog/bus tider til Berlin og NRW :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår dine synspunkter, Rejse. Men. som Nille siger: i Berlin virker det med offentlig transport med taxi som backup, sandsynligvis også i Frankfurt. Men i NRW vil det være meget begrænset. Jeg formoder, at det blever begrænses til en klub hvis man har nogen krav til klubberne.

Der er også andre risici med at forlade sig på offentlig transport. Lige nu har jeg nødt til at smide om alle mine planer på grund af toget strejke i Frankrig. Heldigvis har jeg ikke planlagt noget bordel visit. Jeg havde været for træt og mistet lysten efter alle ombookinger af hoteller i flygten, trængsel i de tog, der går, ved informationsskranker mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK Oase uden for Frankfurt kan anbefales.

Let at flyve fra Danmark til Frankfurt.

S-bahn fra Frankfurt til Friedrichsdorf, hvor der er et par ok hoteller.

Taxa fra Friedrichsdorf til Oase ca. 10 EUR.

Klubben giver ekstra drikkepenge til taxichaufførerne når de afleverer kunder. Der er altid vogne at få fra klubben, også midt om natten, selv om den ligger på landet.

 

Oase er ikke NRW, som jeg endnu ikke har prøvet.

Men Oase er klart bedre end Artemis/Berlin og Atmos/Hamborg, hvis man er til stort udvalg af unge kvinder og ikke silikonefyldte påtrængende typer, der kun tænker på mersalg.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

findes der bordeller i Frankrig, er det ikke forbudt ?

 

Jeg ville aldrig drømme om at bryde mod loven :cool: . Jeg ved ikke, om der er bordeller, men der er gadepiger og massageklinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK Oase uden for Frankfurt kan anbefales.

Let at flyve fra Danmark til Frankfurt.

S-bahn fra Frankfurt til Friedrichsdorf, hvor der er et par ok hoteller.

Taxa fra Friedrichsdorf til Oase ca. 10 EUR.

Klubben giver ekstra drikkepenge til taxichaufførerne når de afleverer kunder. Der er altid vogne at få fra klubben, også midt om natten, selv om den ligger på landet.

 

Oase er ikke NRW, som jeg endnu ikke har prøvet.

Men Oase er klart bedre end Artemis/Berlin og Atmos/Hamborg, hvis man er til stort udvalg af unge kvinder og ikke silikonefyldte påtrængende typer, der kun tænker på mersalg.

 

Tak!

Kender du den logistiken till FKK World med offentlig transport?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt med på at det er ideelt med en lejebil, hvis alle i bilen er enige om hvilke klubber vi besøger sammen, hvornår vi ankommer og hvornår vi tager hjem.

 

Så kan det godt lade sig gøre at besøge store afsides beliggende klubber, men hvis der blot er lidt forskellige ønsker til hvilke klubber vi gerne besøger, og ikke mindst hvis en eller flere gerne vil hjem før resten af holdet, så er vi meget bundet op på hinanden.

 

Hvis vi vælger klubber der er tilgængelige med offentlig trafik, er vi meget mere fleksibelt indstillet til at kunne vælge forskelligt, samt ikke mindst at vi har mulighed for at forlade klubben for eksempel mellem kl 23 og 01, hvor andre måske helst bliver til kl 04 +/-?

 

Hvis vi besøger Magnum lørdag, så kan vi bo på et hotel i nærheden, så kan vi pakke søndag og tage derfra til Düsseldorf lufthavn for at flyve hjem.

 

Magnum saunaclub

Heinrich-Hertz-Str. 24
40699 Erkrath

http://www.fkk-magnum.de/

http://www.fkk24.de/Club/Magnum+Saunaclub

 

På Google maps

https://www.google.com/maps/place/Heinrich-Hertz-Stra%C3%9Fe+24a/@51.198738,6.918908,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47b8cdba49336113:0xa4202352faca7480

 

Efter 2 overnatninger fredag og lørdag i Köln, kan vi godt komme med det offentlige til Erkrath, eventuelt i kombination med en taxi til hotellet.

 

Fra hotellet kan vi gå til klub Magnum.

 

Club Mondial kan vi også komme tæt på med S bahn, hvis vi bor på et hotel ved Köln Haupbahnhof.

 

Club Mondial

Hugo-Junkers-Straße 10
50739 Köln

http://www.club-mondial.de/index.php

 

På Google maps

https://www.google.com/maps/place/Hugo-Junkers-Stra%C3%9Fe+10/@50.98732,6.91362,17z/data=!4m2!3m1!1s0x47bf2fe51c65b277:0x10823a46e6c45d67

 

Samya lige så:

 

Samya

Kirschbaumweg 26a

50996 Köln

http://www.samya.de/

 

På Google maps

https://www.google.com/maps/place/Kirschbaumweg+26A/@50.8741249,6.9921048,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47bf215add663f8d:0x375f04e8391735ce

 

Vi kan køre med regionaltog til Bergheim for at besøge Babylon, med bus eller taxi det sidste stykke

 

Saunaclub Babylon

- nær Köln

Oststraße 12

50189 Elsdorf

http://www.saunaclub-babylon.com/

 

På Google maps

https://www.google.de/maps/place/Oststra%C3%9Fe+12/@50.939175,6.581321,10z/data=!4m2!3m1!1s0x47bf469c8aae697b:0xb59e3c114e669c67?hl=de

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK Oase uden for Frankfurt kan anbefales.

Let at flyve fra Danmark til Frankfurt.

S-bahn fra Frankfurt til Friedrichsdorf, hvor der er et par ok hoteller.

Taxa fra Friedrichsdorf til Oase ca. 10 EUR.

Klubben giver ekstra drikkepenge til taxichaufførerne når de afleverer kunder. Der er altid vogne at få fra klubben, også midt om natten, selv om den ligger på landet.

 

 

Taxi chaufførerne får 5-10€ rabat kuponer af klubben, så det burde være gratis at tage en taxi fra Friedrichsdorf :D

 

Jeg var på Oase i sidste uge og vejret var dejlig,

skønt med alle de skønne jomfruer som ligger og nyder solen sammen med mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK Oase uden for Frankfurt kan anbefales.

Let at flyve fra Danmark til Frankfurt.

S-bahn fra Frankfurt til Friedrichsdorf, hvor der er et par ok hoteller.

Taxa fra Friedrichsdorf til Oase ca. 10 EUR.

Klubben giver ekstra drikkepenge til taxichaufførerne når de afleverer kunder. Der er altid vogne at få fra klubben, også midt om natten, selv om den ligger på landet.

 

Oase er ikke NRW, som jeg endnu ikke har prøvet.

Men Oase er klart bedre end Artemis/Berlin og Atmos/Hamborg, hvis man er til stort udvalg af unge kvinder og ikke silikonefyldte påtrængende typer, der kun tænker på mersalg.

 

 

Tak!

Kender du den logistiken till FKK World med offentlig transport?

 

Desværre ikke nej. Overvejede World, da jeg sidst var på Oase og talte med et par andre fra ISG, der også overvejede at fortsætte på World dagen efter. Men jeg havde efterhånden spottet så mange gode piger på Oase, som jeg ikke havde været sammen med endnu. Derfor blev jeg hængende på Oase i et par dage, i stedet for at starte forfra med "research" på World. De andre fra ISG droppede World, da de opdagede prisen på taxa. World er vist ikke ret smart uden bil. Oase er derimod ligetil. Og selv om man kan læse lidt brok om Oase på ISG, så er jeg stadig virkelig glad for stedet. Det tager lidt tid at få erfaring/teknikker til at skille de gode oplevelser fra de potentielt dårlige. Men det gælder alle steder. Nu nyder jeg hvert sekund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt med på at det er ideelt med en lejebil, hvis alle i bilen er enige om hvilke klubber vi besøger sammen, hvornår vi ankommer og hvornår vi tager hjem.

 

Så kan det godt lade sig gøre at besøge store afsides beliggende klubber, men hvis der blot er lidt forskellige ønsker til hvilke klubber vi gerne besøger, og ikke mindst hvis en eller flere gerne vil hjem før resten af holdet, så er vi meget bundet op på hinanden.

 

Hvis vi vælger klubber der er tilgængelige med offentlig trafik, er vi meget mere fleksibelt indstillet til at kunne vælge forskelligt, samt ikke mindst at vi har mulighed for at forlade klubben for eksempel mellem kl 23 og 01, hvor andre måske helst bliver til kl 04 +/-?

 

Hvis vi besøger Magnum lørdag, så kan vi bo på et hotel i nærheden, så kan vi pakke søndag og tage derfra til Düsseldorf lufthavn for at flyve hjem.

 

 

Hvis du vil besøge disse klubber så er det nemmere at flyve hjem fra Køln.

 

Jeg er ret hardcore og bliver ofte i klubberne til lukning, det er mulighed for at tage en "morfar" på liggestolene i klubbernes wellness område, hvis man er træt.

 

Dog kan jeg godt gå på kompromis og tage hjem kl. 01-02, men kl. 23 er for tidligt, det er ofte omkring kl. 23 klubstemningen er i top.

 

Så hellere sove ud, komme i klub omkring kl. 13-14 og blive der til sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille vi kan ikke længere flyve København Køln direkte uden skift, det kunne vi en gang, men nu kan vi kun flyve til Düsseldorf uden skift.

 

Jeg vil være ked af at trække folk med hjem tidligere end de har lyst til, og kl 01 - 02 kan også godt gå an for mig.

 

Ofte opholder vi os jo i klubber 8 - 12 timer, og herimellem vil jeg gerne have noget elestik til at kunne gå før andre, hvilket jo ikke skal ud over dig eller andre der er med på turen.

 

Jeg er så mænd villig til at betale både min part af en delebil, og et 72 timers frikort til den offentlige trafik foruden, hvis bare jeg har den bagdør at jeg kan komme hjem før I andre, hvis jeg får lyst til det.

 

Om jeg kan det, hvis jeg gerne vil beror jo på om vi kan besøge klubber sammen, hvor jeg kan bruge den offentlige trafik som supplement, og vi ikke havner ude i udkants Tyskland, sådan som I er nogle hardcore i bil der har for vane :)

 

Des flere vi bliver, des mere kan vi også godt dele os på forskellige klubber, uden at vi alle besøger de samme steder, og hvis jeg vil på en klub som ingen andre vil med mig på, kan jeg også godt finde på det.

 

Jeg er også indtil en vis grænse med på at dele en taxi hjem, des flere der vil hjem samtidig, men det kan godt blive dyrt hvis der er langt hjem til hotellet.

 

Uanset, hvis vi bor på det samme hotel, kan vi jo gå på konditori, se Domkirken sammen i Köln etc, og være sammen også på den måde på turen.

 

Men det hotel jeg tænker på er måske for dyrt efter Jernsvinets smag, men her går jeg gerne lidt på kompromis, når Haupbahnhof, og konditori passer perfekt ind i logistikken og infrastrukturen i Köln.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ikke nej. Overvejede World, da jeg sidst var på Oase og talte med et par andre fra ISG, der også overvejede at fortsætte på World dagen efter. Men jeg havde efterhånden spottet så mange gode piger på Oase, som jeg ikke havde været sammen med endnu. Derfor blev jeg hængende på Oase i et par dage, i stedet for at starte forfra med "research" på World. De andre fra ISG droppede World, da de opdagede prisen på taxa. World er vist ikke ret smart uden bil. Oase er derimod ligetil. Og selv om man kan læse lidt brok om Oase på ISG, så er jeg stadig virkelig glad for stedet. Det tager lidt tid at få erfaring/teknikker til at skille de gode oplevelser fra de potentielt dårlige. Men det gælder alle steder. Nu nyder jeg hvert sekund.

 

 

Du skal til Giessen og tage en Taxi.

 

Tak,både!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også ferie i August og det kunne være oplagt at lade "bæstet" (i.e. egen bil) køre ned forbi NRW, hvis I andre er dernede i den periode. Jeg kan bare ikke garantere at jeg vil hjem igen, når først jeg er kommet derned ;)

 

Eventuelt kan det være at vi er nok til 2 biler?

 

Jeg forstår godt at Rejse synes at det kan være lidt hårdt at være til længe i klubberne - det kan være lidt udmattende at leje sammen med Bror Nille* i et par dage i træk, når han ikke rigtigt virker til at have behov for søvn ;)

 

Hvis jeg er af sted på egen hånd, har jeg det som regel bedst med at forlade klubberne lidt før midnat eller lidt over midnat og kunne være tilbage og sove på hotellet senest kl. 2. Så kan man sove en 7-8 timer og nå morgenmaden på hotellet næste morgen lige inden den lukker. Det er vigtigt at få sin søvn :)

 

 

 

 

(*) Vi plejer at bilde pigerne ind at vi er tvillinger - dog ikke fra samme æg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frej

 

Jeg har en løs aftale med en fra Chatten som vi fik gjort moderligt interesseret i en tur, han og jeg ses nok i næste uge til videre fælles overvejelser - du skal være velkommen også.

 

Hvis vi kan mixe en tur af luftbårne deltagere, sammen med andre der er i egen bil, kunne det måske lade sig gøre at droppe leje af bil, og så i stedet give et bidrag til medkørsel, i den udstrækning vi besøger steder i bil sammen.

 

Med det forbehold at fører af egen bil vil/eller ikke vil samle andre op undervejs til medkørsel, mod et bidrag til kørslen, består måske også denne mulighed, men det afgør jo hvem der har tænkt sig at køre hele vejen i bil - jeg tager flyveren ud og hjem.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...