Hop til indhold
Guest Sisse

panik knap

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg har fulgt lidt med på sites Viktoria Milan som jo er et site specielt for folk i forhold..

Der har jeg set at man har en såkaldt panik knap som lyser rødt og man altid kan se når man begår sig.

Skulle konen luske forbi kan man vupti trykke på denne panik knap også ryger Milan siden væk og YouTube åbnes. Når konen er væk trykker man blot på tilbage tasten også er man der hvor man var da konen kom i farezonen.

Det syntes jeg er skide smart..

Kunne vi ikke få sådan en panik knap her inde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse du skal ikke være bange for at komme i farezonen for konen :P

 

Panik knappen på EG hedder chat-knappen, chatten ser helt uskyldig ud, men indholdet er lang fra uskyldigt :P

 

Måske skulle EG-logoet være mindre så det er mere diskret.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig rigtig forstået det med panikknappen, er det ikke bare at klikke på 'Luk browser'?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På Windows kan man taste Win+D for at skjule alt og det samme for at vise dem igen.

Win+M minimere det aktuelle vindue eller app.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ja selvfølgelig kan man bare lukke browseren. MEN hvis jeg så min mand sad og opslugt læste på sin computer ville jeg sgu undre mig noget når jeg kom hen til ham at der bare var en tom skærm.. så ville jeg først blive nysgerrig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ja selvfølgelig kan man bare lukke browseren. MEN hvis jeg så min mand sad og opslugt læste på sin computer ville jeg sgu undre mig noget når jeg kom hen til ham at der bare var en tom skærm.. så ville jeg først blive nysgerrig

ja lige nøjagtig!!!! 

 

Jeg har altid 2 åbne skærme når jeg er derhjemme. Når kommer kommer forbi PUUFFF så sidder jeg og læser nyheder på Børsen. Dog har jeg videreudviklet tanken lidt, da hun undrede sig over hvorfor jeg skrev så meget, så nu logger jeg ind på Ekstrabladet Nationen i stedet for 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selvfølgelig kan man bare lukke browseren. MEN hvis jeg så min mand sad og opslugt læste på sin computer ville jeg sgu undre mig noget når jeg kom hen til ham at der bare var en tom skærm.. så ville jeg først blive nysgerrig

Pauseskærmen er ret interessant :D

 

Man kan få dem med fisk, natur eller damer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hvad er dit nick på Nationen, hæhæ :P

Liderligfyr naturligvis  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse du skal ikke være bange for at komme i farezonen for konen :P

 

Panik knappen på EG hedder chat-knappen, chatten ser helt uskyldig ud, men indholdet er lang fra uskyldigt :P

 

Måske skulle EG-logoet være mindre så det er mere diskret.

 

Ikonet er blot Invision Power Board logoet, så intet specielt Eroguide over det dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne vi ikke få sådan en panik knap her inde..

 

Panikknap herinde får klart min stemme.

Og ja man kan sikkert gøre 1000 ting der tilsvarer men panik knap som jeg kender den fra min korte periode på VM ville være herre awesome

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en rigtig god ide med en panikknap , og måske samtidigt med få en virtuel 3D cola automat her på sitet med knapper formet som skyggeformede frugter,Den har vist været længe ventet  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Alt+Tab er da de sidste 100 år løsningen på de problemer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Vær aldrig på et site med snavs, med mindre du har mindst én anden side åben.

 

Bliver du så overrasket af én, der ikke skal se, hvad du kigger på, så holder du "Alt" tasten nede og trykker kort på "Tabulator" tasten, så skifter computeren lynhurtigt til det sidste program/website, du har været på. :)

 

Forklaring nok?

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær aldrig på et site med snavs, med mindre du har mindst én anden side åben.

Bliver du så overrasket af én, der ikke skal se, hvad du kigger på, så holder du "Alt" tasten nede og trykker kort på "Tabulator" tasten, så skifter computeren lynhurtigt til det sidste program/website, du har været på. :)

Forklaring nok?

Det er jo så 2 knapper der skal rammes mens man er i chok og pulsen er 210... Er det ikke nemmere at lukke browseren ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har min egen PANIK-knapp. Ta en screen-shot på ditt senaste kontoutdrag från banken (om du vågar visa det för frun din) och lägg en länk i bokmärkesfältet. Eftersom det är en bild som är lagrad på din dator, så kommer bilden upp på någon tiondels sekund.

;-)

 

Take care and have fun

Tommyboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj

Man kunne jo også bare lade være med at gøre noget som ens partner ikke ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver du så overrasket af én, der ikke skal se, hvad du kigger på, så holder du "Alt" tasten nede og trykker kort på "Tabulator" tasten, så skifter computeren lynhurtigt til det sidste program/website, du har været på. :)

Når jeg gør det, kommer der bare en rullemenu, hvor den spørger om man vil gendanne, minimere eller lukke. Det fungerer da ikke som panikknap.

 

 

Man kunne jo også bare lade være med at gøre noget som ens partner ikke ved.

Så er det jo ikke helt så spændende, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo så 2 knapper der skal rammes mens man er i chok og pulsen er 210... Er det ikke nemmere at lukke browseren ?

 

Ikke hvis man er inkarneret tastaturrytter, og generelt hellere vil bruge tastaturgenveje end musen. Alt-tab ligger altid lige under venstre hånd for mig, hvor imod jeg let kan ramme ved siden af, hvis jeg skal lukke vinduet med musen i en fart.

 

Hvis man gerne vil lukke vinduet i stedet for bare at skifte til et andet, hedder det Alt-F4, men den er en smule mere akavet at ramme, hvis det skal gå stærkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid syntes det var svært morsomt med de folk der panikker og begynder at lukke eller skifte browser fane når de opdager at nogen nærmer sig.

 

I rigtig mange tilfælde er de for langsomme så man når som forbi-paserende lige at se de havde åbnet for facebook eller lignende på arbejde  

Del dette indlæg


Link til indlæg

I rigtig mange tilfælde er de for langsomme så man når som forbi-paserende lige at se de havde åbnet for facebook eller lignende på arbejde  

Det problem har vi alle sammen, Men da arbejdsgiveren har potentiel mulighed for at se hvad vi laver, så er sumpede steder som Euroguide ikke noget, der bliver besøgt på arbejdsrelaterede computere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det problem har vi alle sammen, Men da arbejdsgiveren har potentiel mulighed for at se hvad vi laver, så er sumpede steder som Euroguide ikke noget, der bliver besøgt på arbejdsrelaterede computere.

 

Jeg tror du skulle studere lidt mere, hvornår der er mest trafik på Eroguide :idea: 

 

Et hint - det er ikke i weekenden :wink:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...