Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen der har besøgt dette sted fornylig, har ladet mig fortælle at der er kun en i klinikken og det skulle være ejeren, ca 45 år........har set hende 1 år tilbage men den gang gav hun kun massage men kunne da godt tænke mig et fuld skrald med hende

Jeg skal til Nordjylland næste uge så kunne det jo være et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej er der nogen der har besøgt dette sted fornylig, har ladet mig fortælle at der er kun en i klinikken og det skulle være ejeren, ca 45 år........har set hende 1 år tilbage men den gang gav hun kun massage men kunne da godt tænke mig et fuld skrald med hende

Jeg skal til Nordjylland næste uge så kunne det jo være et besøg værd

Hej.

 

Der er kun ejeren, og hende får du sikkert ikke full service af.

MEN, hvis du prøver i Bispensgade 29 og spørger efter Emmy, en yngre slank pige, så kan du der få full service. Ikke den allerbedste pakke, men da bedre end både HJ og BJ.

Har selv besøgt hende for et par dage siden.

UPS. Hvis du er til ladyboy, så er der også sådan en på Bispensgade. Ladyboy taler perfekt danske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen der har besøgt dette sted fornylig, har ladet mig fortælle at der er kun en i klinikken og det skulle være ejeren, ca 45 år........har set hende 1 år tilbage men den gang gav hun kun massage men kunne da godt tænke mig et fuld skrald med hende

Jeg skal til Nordjylland næste uge så kunne det jo være et besøg værd

 

Er der nogen der har været her for nylig?

Påtænke at smutte forbi i morgen.

 

Var i Bispensgade for nogle uger side.Der var ladyboyen samt en ældre Thai på job.

Jeg havde ringet i forvejen.

Da jeg kom blev jeg lukket ind af den ældre, der fulgte mig ind i massagerummet, hvorefter hun forlod mig.

Da jeg havde fået klunset af og lagt mig tilrette, kom ladyboyen ind, iført selvsiddende og ganske lidt tøj i øvrigt. Da hun fandt ud af at det mig mig der havde ringet og bedt om oliemassage smuttede hun igen, og den ældre kom tilbage. 

Hun gav i øvrigt en udmærket massage og HJ. Men det er nu mere "hyggeligt" med en ung lækker thai :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Skolegade forleden dag.

Der var to piger til stede. Den ene er hende der altid har været der, og den anden der har før været der i en periode.

 

En kedelig oplevelse. Ikke meget med massage at gøre. Kun en masse gnubberi op og ned af benene og på ryggen.

HJ var heller ikke noget at skrive om.

Så det ser efter min mening, kedeligt ud med Thai i Hjørring for tiden :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...