Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa alle herinde

Nogen herinde der har været hos Thai Smile i Smallegade, Herning??

Har booket en tid så er lidt interesseret hvis der er nogen der har været derindé?

Pft for svarene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange og fået god massage af ejeren selv. Mener hun skulle hjem til Thailand her i maj måned så det må være medhjælper der er der nu, som jeg ikke ved hvordan hun er.

Jeg har ikke fået tilbudt ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Har været forbi. Kan sige at det er en afløser som er på pletten derinde. Hun nævnte en pris i tlf, som hun fik da jeg kom. Hun ville have betaling med det samme. Første gang jeg så har prøvet det. Hun fortalte så at det var lørdag og at det så kostede 100 ekstra. Det fik hun ikke, da en aftalt pris er gældende for mit vedkommende.

Massagen var egentlig okay, nok ikke det mest fantastiske jeg har prøvet. Det ville måske kunne være muligt med mere end massage hos hende. Hun er nemlig på udkig efter en mand, som hun fortalte, så mon ikke der er mulighed for en der kunne tænke sig et seriøst forhold med hende.

Jeg tror at jeg vil vente til indehaver er tilbage om en tre uger, hvis jeg tager i Smallegade igen. Ellers vil jeg nok holde mig til Nøj thai eller Dok Koon. Der er mere seriøs massage de to steder. Til lavere pris endda.

Go dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dvs hos dong kan man få mere end massage?

Ja hvis man er sød og opfører sig kan det nok godt lade sig gøre med lidt ekstra service........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt at et HJ er muligt. Andet ved jeg ikke. Men hun er temmelig nærgående og provokerende derinde når det tager hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt at et HJ er muligt. Andet ved jeg ikke. Men hun er temmelig nærgående og provokerende derinde når det tager hende...

 

Wildman....hvem er det du har hørt der tilbyder HJ???    Dokkoon eller ThaiSmile???

 

lidt forvirrende hvis der svares på en anden end det tråden handler om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

My bad.

Jeg mener at Dok Koon er mere nærgående. Hun både piller rykker og kilder, så man kan sagtens blive tændt op i der inde.. Ved Dok Koon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke ejeren men en ældre dame som ej ville noget som helst - kommer der ikke igen. Men var hos dok koon efterfølgende og det gav pote .

 

Hvordan var selve massagen....som jeg læser det så virker det på mig det kun var sex du var ude efter??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massagen var ikke den bedste jeg har prøvet . Kan varmt anbefale siam tradition thaimassage og wellness i Holstebro eller Herning . Og der er ingen ekstra ydelser. Men det gør da ingenting der er lidt ekstra service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...