Hop til indhold
Lady Cherie

Glad i låget foto, Kun for Hundeelskere!

Recommended Posts

En lille bamse lige til at kramme og tage med i tasken, dog havde to ældre damer forbyderriske hensigter da min egen vap var på støørelse med ham  på fotoes alder og lå i min rygsæk, de stod nok så fint og kælede med ham, imens de talte om at hvis de slog mig ned, så kunne de stikke af med hunden, så den der med at stole på pæne ældre damer, det skal man ikke!10007440_381448088660711_105501364289445

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor er den altså bare top nuser Cherie.... det er min store sorg at jeg er blevet allergisk overfor hunde for nogle år tilbage :(  ELSKER hunde... og små hvalpevapser som ham her kan jeg bruge timer og atter timer på bare at kramme på... 

 

og gamle ældre damer skal man passe godt på... især hvis de har store tasker en lille vaps kan være i *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor er den altså bare top nuser Cherie.... det er min store sorg at jeg er blevet allergisk overfor hunde for nogle år tilbage :(  ELSKER hunde... og små hvalpevapser som ham her kan jeg bruge timer og atter timer på bare at kramme på... 

 

og gamle ældre damer skal man passe godt på... især hvis de har store tasker en lille vaps kan være i *gg*

Jasmin, så vidt jeg ved er bomuldshunde OK for hundeallergikere, det har ihvertfald virket for nogen af mine venner.

 

b5e8c104d035a06eebf445afbcac68e0.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, så vidt jeg ved er bomuldshunde OK for hundeallergikere, det har ihvertfald virket for nogen af mine venner.

 

b5e8c104d035a06eebf445afbcac68e0.jpg

 

guuuuuuud hvor er den nuser... tror dog mine katte ville æde den :) men gud hvor er den sød... 

 

jeg skal dog have en hund jeg kan træne hvis det skal være... så hvis den også er kvik (kender ikke racen personligt) så kunne det være en mulighed... jeg har altid trænet med familiens hunde inden jeg fik allergi, så der skal være hjerne i det bette pus før det rigtig fænger... 

 

men den er da top bedårende :) kan lige forestille mig hvor lækker pelsen må være efter et bad hvor den er helt ren og velfriseret... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

guuuuuuud hvor er den nuser... tror dog mine katte ville æde den :) men gud hvor er den sød... 

 

jeg skal dog have en hund jeg kan træne hvis det skal være... så hvis den også er kvik (kender ikke racen personligt) så kunne det være en mulighed... jeg har altid trænet med familiens hunde inden jeg fik allergi, så der skal være hjerne i det bette pus før det rigtig fænger... 

 

men den er da top bedårende :) kan lige forestille mig hvor lækker pelsen må være efter et bad hvor den er helt ren og velfriseret... 

 

Det minder mig om en vandrehistorie jeg engang hørte, om en ung par som boede i lejlighed og havde en main coon kat. De ville gerne have en hund, som kunne trives i lejligheden sammen med katten. De anskaffede sig en chihuahuahvalp om fredagen, så de kunne observere kattens reaktion. Det gik meget godt, katten ignorere hvalpen.

Da de så om mandagen kom hjem fra arbejde, kunne de ikke finde hunden. Og selv om alle døre og vinduer havde været lukkede, så fandt de ikke hunden før om onsdagen, da katten gylpede knogler og skind op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det minder mig om en vandrehistorie jeg engang hørte, om en ung par som boede i lejlighed og havde en main coon kat. De ville gerne have en hund, som kunne trives i lejligheden sammen med katten. De anskaffede sig en chihuahuahvalp om fredagen, så de kunne observere kattens reaktion. Det gik meget godt, katten ignorere hvalpen.

Da de så om mandagen kom hjem fra arbejde, kunne de ikke finde hunden. Og selv om alle døre og vinduer havde været lukkede, så fandt de ikke hunden før om onsdagen, da katten gylpede knogler og skind op.

Jeg gentager: Katte er små kvinder i billige pelse!

Mænd er Chihuahua´s. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - det er en sjov historie :) meeeen næppe sand... 

 

hvis det kom til en kamp mellem en 8 kg coon og en 1,5 kg chihuahua ville coonen nok vinde men den ville aldrig æde den ... og hvis den gik i gang - så ville det tage den dage at fortære så meget :) 

 

set i perspektiv - en kat kan snildt fange 3-4-5 mus på en dag... men den æder absolut ikke dem alle - en måske 2 - så er den i mål :) der går alligevel ret mange mus på en chihuahua... 

 

 

ÅE: du har ret i at kvinder er som katte... man kan opdrage os til lige nøjagtig det vi selv vil :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin skrev: ÅE: du har ret i at kvinder er som katte... man kan opdrage os til lige nøjagtig det vi selv vil

Ja det anede mig.

Lille kat, lille kat.

Lille kat på vejen der.

Hvis er du?

Hvis er du?

Jeg er sgu min egen!

Piet Hein-et geni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forklarer hvorfor jeg er mere til hunde  :cool:

 

Jeg hader kattes uforudsigelighed og humørsvingninger, man kan sidde og ae en spindende kat, og pludselig sætter den kløerne i dit lår uden nogen som helst fornuftig årsag.  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forklarer hvorfor jeg er mere til hunde :cool:

Jeg hader kattes uforudsigelighed og humørsvingninger, man kan sidde og ae en spindende kat, og pludselig sætter den kløerne i dit lår uden nogen som helst fornuftig årsag. :???:

Jaeee, og bagefter hopper den op og nusser dig i hovedet, og slikker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forklarer hvorfor jeg er mere til hunde  :cool:

 

Jeg hader kattes uforudsigelighed og humørsvingninger, man kan sidde og ae en spindende kat, og pludselig sætter den kløerne i dit lår uden nogen som helst fornuftig årsag.  :???:

 

haha - det hjælper at lære kattesprog sweetie :) ingen katte gør noget uden at der er tegn først... du ser dem bare ikke *gg*

 

det er ligesom med kvinder... i tror alt er i orden... og vupti.. en dag i kommer hjem står der en Medusa-djævel-dæmon-hystade ude i køkkenet og er meget meget lidt samarbejdsvillig... 

 

det handler om at lære tegnene så man kan undgå ubehag i tide.... 

 

missepiger - det er os .... *gg* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha - det hjælper at lære kattesprog sweetie :) ingen katte gør noget uden at der er tegn først... du ser dem bare ikke *gg*

 

det er ligesom med kvinder... i tror alt er i orden... og vupti.. en dag i kommer hjem står der en Medusa-djævel-dæmon-hystade ude i køkkenet og er meget meget lidt samarbejdsvillig... 

 

det handler om at lære tegnene så man kan undgå ubehag i tide.... 

 

missepiger - det er os .... *gg* 

 

Jeg giver dig fuldstændigt ret, særligt den med Medusa. UHADADA den har jeg prøvet et par gange :???::???: :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver dig fuldstændigt ret, særligt den med Medusa. UHADADA den har jeg prøvet et par gange :???::???: :???:

 

Men hvad sprog snakker missen ;-)

Det er et sprog jeg rigtigt gerne ville lære, for nogen gange er det det rene volapyk!!! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad sprog snakker missen ;-)

Det er et sprog jeg rigtigt gerne ville lære, for nogen gange er det det rene volapyk!!! :shock:

Tungetale er mit gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se straks har nogen af de der katte-elskere der har hijacket tråden, lav jeres kattetråd, her snakker vi hundebørn :D :D :D

 

 

Jeg er ikke katte elsker, men jeg elsker altså bare misser :wink: også selvom jeg ikke altid helt forstår dem, men jeg lærer mere og mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha - det hjælper at lære kattesprog sweetie :) ingen katte gør noget uden at der er tegn først... du ser dem bare ikke *gg*

 

det er ligesom med kvinder... i tror alt er i orden... og vupti.. en dag i kommer hjem står der en Medusa-djævel-dæmon-hystade ude i køkkenet og er meget meget lidt samarbejdsvillig... 

 

det handler om at lære tegnene så man kan undgå ubehag i tide.... 

 

missepiger - det er os .... *gg* 

Hvor ville livet dog være nemmere hvis kvinder kunne sige ligeud hvad de ville have ;=)

Del dette indlæg


Link til indlæg

C~000016.jpg

Se straks har nogen af de der katte-elskere der har hijacket tråden, lav jeres kattetråd, her snakker vi hundebørn :D :D :D

 

http://www.cherie.dkC~000016.jpg

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai hjælp mig lige jeg kan bare ikke få billede frem...på forhånd tak

 

C~000016.jpg

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...