Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner.

 

Det er normalt i det jyske at jeg aflægger mine besøg, men i næste uge skal jeg overnatte i Hørsholm og vil derfor benytte lejligheden til at besøge et lokalt forlystelsessted.

 

Efter at have læst forskellige anmeldelser herinde, forekommer det mig at Siri i Hørsholm vil være et godt sted at besøge - det får mange rosende omtaler.

 

Så vidt jeg kan se, har det også tidligere været kendt for at have unge piger - det anser jeg bestemt som et plus.

 

Jeg vil derfor gerne høre jeres mening - dels om I vil anbefale at jeg besøger Siri eller der er et bedre sted, og i givet fald det er hos Siri vil jeg gerne vide om der stadig er unge piger, og hvem af dem I så vil anbefale??

 

Jeg er klar over at alle holdninger er subjektive, og jeg dermed muligvis ikke er enig med den pågældende, men idet jeg ligesom kun har "one shot" her nord for København, vil jeg gerne have at det bliver så godt som muligt.

 

Håber at høre en masse holdninger/anbefalinger.

 

Takker :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siri har som regel et par kønne unge piger der ikke kan massere og i bund og grund tror jeg de hader at være der. Derfor besøger jeg dem ikke mere. Sidste gang jeg var forbi var de skide sure fordi jeg en enkelt gang havde givet udtryk for at jeg ville komme forbi uden at nå det. Det opfattede de som at jeg havde bestilt tid selvom vi ikke havde aftalt tidspunkt. Jeg undskyldte men det blev ikke godtaget. De fik mig til at vente over en time sidste gang for så at afvise mig i døren.

Jeg besøger dem aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville til enhver tid vælge Siri iblandt det øvrige udvalg i Hørsholm. Det er stedet jeg altid besøger i Hørsholm og jeg har prøvet de øvrige flere gange....men smag og behag er subjektivt naturligvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også mit foretrukne sted i den del af landet.

Jeg var der fornyeligt og fik en rigtig god massage af en pige der hed Cat ( mener jeg ). Der blev ikke tilbudt andet, så jeg lod det ligge.

Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med de øvrige 2, det er bare stedet på de kanter. Jeg besøger normalt mini, hun er en super flot lille petite thai pige. Men var fordi den anden dag og der er som normalt også andre søde piger på stedet......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...