Hop til indhold
Guest MushRoom

I fremtiden lover jeg

Recommended Posts

Hvorfor ikke lade Gangbangguy arrangere de events han har lyst til....?  

 

Der er åbenbart efterspørgsel efter GB uden gummi (forstå det hvem der kan :???: ) ellers ville udbuddet af disse lide den naturlige død jvn.fr. udbud/efterspørgsel. 

 

Dem der ikke bryder sig om GB uden gummi kan jo blive væk.

 

each on their own

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvorfor ikke lade Gangbangguy arrangere de events han har lyst til....?  

 

Der er åbenbart efterspørgsel efter GB uden gummi (forstå det hvem der kan :???: ) ellers ville udbuddet af disse lide den naturlige død jvn.fr. udbud/efterspørgsel. 

 

Dem der ikke bryder sig om GB uden gummi kan jo blive væk.

 

each on their own

 

Han må da holde alle gb han magter.

 

Men hans egne skrevne ord fortæller netop at han havde lært han ikke ville holde GB med sex uden gummi. Det er så ikke tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han må da holde alle gb han magter.

 

Men hans egne skrevne ord fortæller netop at han havde lært han ikke ville holde GB med sex uden gummi. Det er så ikke tilfældet.

 

Og?

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tror jeg har stirret mig lidt blind på denne tråd, hvad vil trådstarter egentlig?

 

Have en debat om GB uden gummi, med sygdomme etc?

 

Have en debat om en mand der har skiftet mening, og afholder noget han ellers ikke ville?

 

Reklamere for arrangementet?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Tror jeg har stirret mig lidt blind på denne tråd, hvad vil trådstarter egentlig?

Have en debat om GB uden gummi, med sygdomme etc?

Have en debat om en mand der har skiftet mening, og afholder noget han ellers ikke ville?

Reklamere for arrangementet?

Jeg hjælper gerne en blind mand over gaden.

Ja da jeg laver da stor reklame for hans setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmmmmmmmmm Jamen jeg vil da lige kaste mig ind i en afsporing af stregen, når vi nu snakker om usympatiske fyre...

Jeg har sådan en "god" ven fra Vejle, der ynder at skrive grimt om mig, herinde, fordi jeg ikke ville slikke på hans pik uden gummi!

Dette har han ytret gentagende gange, trods jeg i situation, fortalte ham jeg ikke gav noget uden gummi.

Jamen der var jo kun kommet noget smørgelse, var hans svar! Mit svar var at den der smørgelse som han snakkede om var præsperm som indeholdte alle de baktiere som sperm gør!

Han svar var så, det ville han så skrive til alle, hvad han siden har gjort.

Se nu kommer så kvantespringet,

Hvis nu præspermen,s farve var blåt, (normalt er det farveløst, gennemsigtigt)

Nu hiver Jensen i sin pik, han får blåfarve på sine hænder, nu skal han varme lille Lise op, så han varmer hende op med sine blåfarvet fingre, nu er Lille lise blå, på alle sine intime dele, nu skal Jensen lige have mineJensen helt op at stå, før gummi, (vi skal jo dyrke sikker sex)

Og Jensens endnu mere blåfarvet fingre, bliver nu dybt begravet i lille Lises inde, og der skal lidt mere gas på så jensen skifter lidt mellen kusse og røv, men der er jo gummi på, så der bliver jo dyrket sikker sex!

Vi skal jo passe på hinannen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...